• -

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 14:42 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Tof!
    Nee, alleen gaatjes in mijn oorlellen, maar ik draag nu al een half jaar niets meer.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    je lijkt op mijn buurmeisje ;'x

    ik wil er ook al een tijdje een, vind hem echt leuk ;3

    Zelf heb ik een septum en tunnels van 12 mm. -weet eigenlijk niet of dat onder piercings valt. ;x
    ik wil er ook nog een tongweb piercing.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oh, fucking nice!

    Ja, ik heb een monroe & natuurlijk oorbellen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nice!
    Ik heb alleen oorbellen aangezien ik meer niet mag..

    Oeh, leuk! :p
    Ik heb een septum, maar zou graag er nog een tongpiercing bij willen. :')


    Take me to wonderland

    Tof! Ik heb mijn neuspiercing er pas uitgehaald omdat ik 'm zat was. Nu heb ik alleen nog maar in elk oor twee gaatjes.


    26 - 02 - '16

    Zo gaaf! Zoiets wil ik eigenlijk ook laten doen maar ik ben bang dat het teveel pijn doet, hehe. :3
    Ik heb natuurlijk oorbellen. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Super tof!
    Ik wil nog steeds een lippiercing, maar ik hou 't maar bij tattoo's, vind m'n moeder al erg genoeg hahaha.


    To infinity and beyond •

    Fucking epic, dude.
    Ik wil sowieso nog een tragus, heel veel gaatjes in mijn rechteroor en voor de rest zie ik het wel weer. Maar die tragus zal en moet ik hebben.

    Deed het pijn, trouwens?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo gaaf! Ik zit er al een tijd aan de denken een dubbele helix te laten zetten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Morticia schreef:
    Fucking epic, dude.
    Ik wil sowieso nog een tragus, heel veel gaatjes in mijn rechteroor en voor de rest zie ik het wel weer. Maar die tragus zal en moet ik hebben.

    Deed het pijn, trouwens?


    Nou de pijn viel eigenlijk redelijk mee. Maar ik moet wel toegeven dat het toch meer pijn deed dan bij m'n forward helix.. Maar achteraf gezien heb ik er minder last van. Bij m'n forward helix had ik de dagen erna nog steeds veel pijn, maar m'n tragus voel ik al niet meer vandaag (cat)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    ziet er leuk uit!
    Ik heb 2 gaatjes. (gewoon oorbellen dus.)
    Iemand die ik ken heeft een piercing tussen haar borsten laten zetten.
    Ziet er heel mooi uit!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Die wil die ook echt een keer laten zetten.
    Ik had een helix, maar die was te erg ontstoken. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nice, ziet er zeer leuk uit. Ik wist niet eens dat dat kon anders had ik het ook wel gedaan. Ik heb nu een enkele tragus, dus één zo'n piercing zeg maar.


    Chaos is a ladder.

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 17:51 ]


    Chaos is a ladder.