• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

[ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 10:06 ]

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Kom op ik kan nog niet eens een heel dossier in een keer afwerken

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Why the fuck heb ik als GM reclame op Q? O.o

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Draculea schreef:
    (...)
    Tja, die stories blijf je toch houden.
    Maar het werkt wel hoor, ik heb er deze week toch al wel een paar keer in gestaan met een OP.

Perciver stories staan er ook steeds vaker in. :Y)

OT: Pfft oorpijn/oogpijn/whatever :c En laat die gast nou eens weggaaahaaaaaannn!! :c

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Daar ga ik niet op antwoorden want dan komt er iets verkeerds uit

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Gelukkig, het is weer weg. Me no wants reclame (cat)

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Hahaha :'D

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

You're perfect.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Val eens lekker dood.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Nee gewoon nee. Er zijn al tig van die Hongerspelen RPG's. Not another one please..

26 - 02 - '16

Waar is mijn telefoon? hmm..

Aan niets denken is ook denken.

Ja hoor. Probeer ik weer eens yoghurt te eten

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Ik wil dat nooit weer!!!

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Ik hou niet van vertaal opdrachten, maaar goed, moet maar.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Blegh gadverdamme. Nooit meer!!

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

What is up with that? It's starting to annoy me.