• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 10:06 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wauw, de nieuwe top maakt het echt zoveel beter! -not- Ik zei toch dat het mis zou gaan, zeker als je de kans om erin te komen berekend met het aantal kudo's.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 15:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw jij mag zo blij zijn dat ik met je mee ging...


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Father schreef:
    Wauw, de nieuwe top maakt het echt zoveel beter! -not- Ik zei toch dat het mis zou gaan, zeker als je de kans om erin te komen berekend met het aantal kudo's.


    ...Die tweede... no offence, but what?! :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Father schreef:
    Wauw, de nieuwe top maakt het echt zoveel beter! -not- Ik zei toch dat het mis zou gaan, zeker als je de kans om erin te komen berekend met het aantal kudo's.


    Ik dacht ook al. Ik zie echt niet veel verbetering in de top. :')


    Take me to wonderland

    Macabre schreef:
    (...)
    ...Die tweede... no offence, but what?! :W


    Indeed..


    26 - 02 - '16

    Father schreef:
    Wauw, de nieuwe top maakt het echt zoveel beter! -not- Ik zei toch dat het mis zou gaan, zeker als je de kans om erin te komen berekend met het aantal kudo's.


    Tja, die stories blijf je toch houden.
    Maar het werkt wel hoor, ik heb er deze week toch al wel een paar keer in gestaan met een OP.



    OUT :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nog één week vakantie en dan moet ik er ook aan geloven... nog totaal geen motivatie.

    Draculea schreef:
    Nog één week vakantie en dan moet ik er ook aan geloven... nog totaal geen motivatie.

    Shhhhh. Ik heb morgen introductie EN schoolfotograaf. Help. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik word er echt zò moe van dat alles wat ik zeg verkeerd word opgevat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Q is weer stil. Weer veel menwen offline.


    -

    Mehhh~ waarom werkt Daemon Tools nou niet ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Serieus voor de 7de keer Brio? Ik dacht dat jij beter werkte op het werk


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Macabre schreef:
    (...)
    Shhhhh. Ik heb morgen introductie EN schoolfotograaf. Help. :c

    Zolang je geen eten tussen je tanden hebt, moet het goedkomen. :Y)

    Yaaay! Choco-muffin! :9~