• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 10:06 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Avarosa schreef:
    Ugh triestig om eerst opzettelijk mijn username te stelen en dan vervolgens niet meer online te komen. Some people really need a high five in the face with a chair


    D:
    Dat is echt kut. Ik haat het als mensen dat doen.


    26 - 02 - '16

    Ik wil zo graag op mn laptop. En ugh, ik heb zo geen zin in dinsdag. Just leave me alone D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    Ik wil zo graag op mn laptop. En ugh, ik heb zo geen zin in dinsdag. Just leave me alone D:


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dit gaat de goede kant op :3


    i put the fun in funeral

    Ik heb écht geen zin om dinsdag die stomme introductie dag te hebben. Ik haat kanoën.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    D:
    Dat is echt kut. Ik haat het als mensen dat doen.
    me too. Ze heeft nog steeds niet op m'n pb gereageerd vandaar dat ik eens kijk of ze nog online is gekomen en sinds ze hem veranderd heeft is ze dus van quizlet verdwenen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)me too. Ze heeft nog steeds niet op m'n pb gereageerd vandaar dat ik eens kijk of ze nog online is gekomen en sinds ze hem veranderd heeft is ze dus van quizlet verdwenen.


    Volgens mij gewoon een trollacount, no offence.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Ik heb écht geen zin om dinsdag die stomme introductie dag te hebben. Ik haat kanoën.

    Ik ga wel voor je. Ik vind kanoën echt leuk c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb geen zin in morgen, introductiedag. Meteen twee gastlessen en reflectieverslagen moeten maken, grom. (cat)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 12:49 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hoe bedoel je racistisch?

    Pff, als je een hele geschiedenis voor je personage verzint, doe dan tenminste wat onderzoek zodat het allemaal een beetje klopt...


    Stenenlikker

    ^ lol


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Limits schreef:
    Hoe bedoel je racistisch?



    Ik vond dat ook al raar, dus heb er een Mod een gb over gestuurd. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geen zin in morgen.. Boeken ophalen -.-'

    Limits schreef:
    Hoe bedoel je racistisch?



    Hu, whut, ik kreeg het net ook...


    Stenenlikker