• Yo Ho Hello :)

    Haha, een paar mensen vroegen mij of ik een Disney nummer wil zingen, dus bij deze,
    Het is van Sneeuwwitje ( mijn favoriete disney film ) en aangezien ik nog nooit een leuke gozer heb ontmoet heb ik maar " Someday My Prince Will Come " gezongen haha, hoe toepasselijk xD:$:8

    Ik krijg volgende week mijn eerste zangles ( Noujah diegene die mij wat gaat leren is geen zangcoach maar ze heeft zelf wel veel gezongen, misschien kan ze mij nog wat leren ! :D



    Ben benieuwd wat jullie er van vinden, normaal zing ik wat andere muziek maar misschien past Disney wel bij mij haha, you never know !

    xxx

    Het klinkt goed, al is de muziek iets te hard. Je stem is niet erg goed te horen, omdat je vrij zacht zingt.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Sta gewoon weer versteld :'D
    Ik vind je stem eigenlijk juist best Disney-achtig, je zingt echt heel mooi.
    Alleen soms versta ik het niet, en, net zoals Spotgaai zei, de muziek is iets te hard.


    Nypmh > Yaspis

    Spotgaai schreef:
    Het klinkt goed, al is de muziek iets te hard. Je stem is niet erg goed te horen, omdat je vrij zacht zingt.


    26 - 02 - '16

    Thnx people !! Ik zal de volgende keer idd de achtergrond muziek zachter doen, zit op de imac en merk dat op de imac alles redelijk in balans is maar op mijn ouders hun computer is de achtergrond muziek vrij overheersend haha

    Wauw, wat kan jij hoog zingen. (Y)


    :)

    Ik kan hem niet zien D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Je hebt een mooie, zoete stem. En ik zou zo geloven dat je een Disney prinses bent.
    Maar je steekt heel veel adem achter je zang, alsof je de woorden soms uitademt. Dat is niet echt bevorderlijk voor je stembanden, dus daar zou ik op letten. Meer met je middenrif ademhalen, dan kan je er meer kracht achter steken ook (bloos)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Thnx, hmmm miss ga ik meer Disney zingen XD

    Heb hem niet helemaal gehoord, maar je zingt prachtig! Helemaal Disney c: Probeer inderdaad de muziek iets zachter te zetten, dan kom jij meer naar voren!


    Tijd voor koffie.

    Je kan echt mooi zingen (heart2)


    -

    Wauw, je kan je stem goed verhogen en weer terug brengen en je stem past goed bij Disney. Knap!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Prachtig, je stem is echt geweldig voor Disney, en dat is zeker geen belediging.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Defying Gravity zou ook wel mooi zijn bij jouw stem [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Spotgaai schreef:
    Het klinkt goed, al is de muziek iets te hard. Je stem is niet erg goed te horen, omdat je vrij zacht zingt.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Appa schreef:
    Defying Gravity zou ook wel mooi zijn bij jouw stem [:
    Dit dacht ik ook net !


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf