• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.


    Dus, een talktopic omdat jullie zo vreselijk veel off-topic gaan.
    Geen ruzie, graag.

    Het speeltopic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 21:09 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    jawel alles plaagt me vandaag xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Haha, niet zeuren, ik wacht al een dag op Lastkiss :c
    Ik wil SALVONES! :c
    Maar I'm off to bed :c
    BayBay (doeg)


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    jawel alles plaagt me vandaag xd


    Arme jij... Ik plaag je (nog) niet...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Goodmorging :'D Ben al vanaf 6 uur op D;


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Goodmorging :'D Ben al vanaf 6 uur op D;


    Wow, zo vroeg. Ik van kwart voor zeven. Ik heb nu scheikunde..


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ik zit in mijn pyama op.de bank


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik ben pas sinds kwart voor negen wakker :')
    Maar goed.. nogsteeds ziek :c
    Ik wil wel nog de stad in met me moeder, aangezien ik pas half 4 op school hoef te zijn.. echt een beroerd schema is dat zeg -.-


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    ik zit in mijn pyama op.de bank


    Kei-jaloers....


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik verveel me de pleuris..
    Waarom ben ik inhemelsnaam ziek als de eerste school week begint? -.-
    Tis zo'n beetje de belangrijkste week aangezien ik dit jaar m'n examens ga doen.. ik ga dus niet thuis blijven zitten :l
    Als ik klasgenoten vraag van 'wat heb ik gemist?' dan is het antwoord toch altijd 'Weet ik niet, niks volgens mij' en uiteindelijk blijk ik enorm belangrijke dingen gemist te hebben -.-


    Little do you know

    Ik moet om kwart voor 11 gaan fietsen. En ik moet om 12 uur boeken ophalen -2 maar :'D-, leerapp's op de ipad gaan zetten. En dan weer een uur terug fietsen -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    MissCastle schreef:
    (...)

    Wow, zo vroeg. Ik van kwart voor zeven. Ik heb nu scheikunde..


    Ja vroeg hé? :Y)

    Maar wacht. Waarom zit je dan nu op Q :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    Ja vroeg hé? :Y)

    Maar wacht. Waarom zit je dan nu op Q :'D


    Omdat ze rebels is en scheikunde niks aan vind? XD


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Omdat ze rebels is en scheikunde niks aan vind? XD


    Ik vind scheikunde juist leuk :X

    Maar ik zit altijd met geschiedenis op de ipad op Q aangezien ik toch al alles weet xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik lig nog steeds in bed (x


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    Ik lig nog steeds in bed (x


    Gelukkig mens -.-'' Ik krijg onderhand langzaam maar zeker een paniekaanval of een axniety aanval -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial