• Hey guys,
    Volgende week ga ik voor het derde jaar op rij als spook dienen in de spooktocht voor de brugklassers die op kamp zijn. Het liefst willen we (waarschijnlijk met zijn vieren in 1 groepje) echt knallen. De andere 3 gaan als ander groepje een horror-roodkapje doen. We gaan een beetje aan het begin gaan en we zijn geslaagd als ze huilen (6) Vorig jaar waren er alleen mensen die een beetje om ons lachten omdat ze stoer wilden zijn, we stonden ook een beetje aan het einde. We hebben al de ideeën om vanuit een boom iets te laten vallen, enge geluiden (wolvengehuil, of enge klassieke/opera muziek, krassen op een schoolbord, enz) te maken, aandacht laten vestigen op de ene kant en dan vanuit de hoek aan de achterkant aankomen en dan mensen laten schrikken (hand vastpakken bijv). We weten nog niet of er een verhaallijn is of een filmpje dat ze krijgen te zien voor ze het bos in gaan (dat was bij ons zo), dat krijg ik vanmiddag te horen.
    Hebben jullie nog leuke/coole ideeën? Gooi het er uit :3
    Thank youu.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dat is wel nice, maar momenteel weet ik niks, sorry.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 9:48 ]


    16 - 09 - '17

    Zet een gehavende spiegel voor hun neus. Dan schrikken ze van hunzelf xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Zet een gehavende spiegel voor hun neus. Dan schrikken ze van hunzelf xd


    Je hebt zeker ervaring Fem :')


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)

    Je hebt zeker ervaring Fem :')


    Bitch xd grrrr


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hmmm, Clowns doen het altijd goed? Of gestoorde dokters of iets met enge gedetineerden (serie moordenaars). Oh en in walibi is men meestal voornamelijk bang van die kettingzagen die wel nog geluid maken en zo, maar waar de zaag vanaf is gehaald, zodat het geen kwaad kan. Je kan ook zo'n ding regelen. Als je er dan een beetje eng uitziet, rennen ze vast voor je weg c;

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 9:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Lol spuit nepbloed in hun gezicht :'D of maak het geluid van een kettingzaag


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wyrd schreef:
    Lol spuit nepbloed in hun gezicht :'D of maak het geluid van een kettingzaag


    Sta ik daar. Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

    Haha Femke love you too!
    En dank jullie wel (;


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    (...)

    Sta ik daar. Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

    Haha Femke love you too!
    En dank jullie wel (;


    (K)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Je kan ook nog iemand verkleden als boom en heel stil laten zitten, zodat iedereen denkt dat het een boom is en die persoon dan mensen vast laten grijpen.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Je kan ook nog iemand verkleden als boom en heel stil laten zitten, zodat iedereen denkt dat het een boom is en die persoon dan mensen vast laten grijpen.


    Hahahahahahahahaha xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Verkleed een van jullie als klein meisje en laat die de het laatste stuk achter hun aanlopen. Laat haar ook een keer uit het niets gillen, of zingen, ofzoiets :Y)


    Tijd voor koffie.

    Ik heb ooit een spooktocht in België gedaan, en we werden achtervolgd door een man, compleet met creepy make-up én een freaking kettingzaag. Ik heb mensen nog nooit zó hard zien rennen! :']
    En wij moesten ergens een keer over banden heen lopen, zo'n rij autobanden en we hadden vertraging omdat iemand last van haar enkel had, greep zo iemand onder mij ineens m'n enkel vast!

    Blinddoeken en door een soort tunnel laten lopen, waar je slierten met groene zeep in hangt. Voelt vreselijk slijmerig en ew x) En inderdaad, laat ze op één ding aan bijv. de rechterzijde focussen en bespuit ze met waterpistolen ofzo van achter hun rug :]

    Ik weet niet wat jullie tot jullie tot beschikking hebben maar dit is mijn ervaring.
    Een spookverhaal wat zich op die plaats heeft afgespeeld is ook wel leuk als voor-dingetje x)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn beste vriendin werd een keer op een griezeltocht achtervolgt, na een tijdje gewoon opgepakt door de kerel (ze hing over zijn schouder) en werd meegenomen. Ik stond samen met de rest in mijn broek te plassen van het lachen want 5 minuten later hoorde we haar luid gillen. We zijn haar uiteindelijk wel gaan redden uit een kring van monsters die ons ook wouden meenemen.
    Of doe een bruiloft na. Man en vrouw die trouwen met een priester die wat opzegt. Iedereen moet even stoppen om te kijken en te luisteren en dan staat er opeens iemand met een kettingzaag achter de groep?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 11:21 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    SherIock schreef:
    Verkleed een van jullie als klein meisje en laat die de het laatste stuk achter hun aanlopen. Laat haar ook een keer uit het niets gillen, of zingen, ofzoiets :Y)


    Oh, dat wordt ook echt heel eng op een gegeven moment. En dan ook heel schattig een vreselijk liet zingen over dood en verderf en over hoe niemand hier levend uitkomt en zo :')


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Oh, dat wordt ook echt heel eng op een gegeven moment. En dan ook heel schattig een vreselijk liet zingen over dood en verderf en over hoe niemand hier levend uitkomt en zo :')


    Dit zou best een geweldig lied daarvoor zijn


    If a writer falls in love with you, you can never die