• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:46 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Géén zin in introductiedag morgen. Ik haat kanoën. Ik haat in het water vallen en daar ben ik bang voor morgen. Ik wil écht niet in het water vallen morgen.


    26 - 02 - '16

    Meh, ik moet nog schoolgeld gaan betalen, de extra kosten bij een opleiding én 55 euro voor het introductiegedoe om te snowboarden. Hallo, allemaal ICTertjes op een snowboard gaat nooit goed, wie heeft dat bedacht? Ik ga die dagen gewoon lekker aprés skiën.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 13:06 ]


    Your make-up is terrible

    Een hele tros druiven, een bak tomaten en 6 bananen in 2 dagen. Volgens mij is dat ook niet gezond. (cat)

    Draculea schreef:
    Een hele tros druiven, een bak tomaten en 6 bananen in 2 dagen. Volgens mij is dat ook niet gezond. (cat)


    6 bananen is inderdaad wat veel. Maar ik kan ook makkelijk een hele tros druiven in 2 dagen op. Ik eet soms een hele tros druiven verspreid over 1 dag.


    26 - 02 - '16

    We got icecream *O* BE JEALOUS! Cookie dough eh chocolate fudge brownies Ben en jerrys ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Can't touch this.


    26 - 02 - '16

    Inspiration pls, Stahp, Comeback, you can have my lunchmoney :C come. back. to. me *.*

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 13:21 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Crave schreef:
    We got icecream *O* BE JEALOUS! Cookie dough eh chocolate fudge brownies Ben en jerrys ^^


    Ik wil ook ;o HKDSHGDHB *flipt*


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Je weet dat ik er niet tegen kan en dan doe je het alsnog (cat)

    Crave schreef:
    We got icecream *O* BE JEALOUS! Cookie dough eh chocolate fudge brownies Ben en jerrys ^^


    OMFG GIMME!!! ;O

    OT: yaaaaay eerste 10 alweer binnen, hoewel die docent 'm gewoon niet nagekeken heeft maar dat maakt mij niet uit. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo'n zin in donderdag. *\o/*


    "I shut my eyes in order to see.'

    GOTCHA, YOU LITTLE BASTARD. *houdt triomfantelijk agenda in de lucht*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fauxlivia schreef:
    Zo'n zin in donderdag. *\o/*



    Ik word alleen al misselijk als ik naar dat plaatje kijk D:


    26 - 02 - '16

    meest awesome suikerspin verkoper
    *click*


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Waar komt al die spanning ineens vandaan? Ik ben toch niet óók al zenuwachtig voor school en die shizz? No neeed!


    You are beautiful, you are love.