• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

[ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:46 ]

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Knuff tijd.. Omdat dat kan.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ik beveel hierbij dat iedereen tegen Draculea moet zeggen dat ze aardig is!

Dankjewel voor de credits :3 Nu ben ik eindelijk weer GM *O*

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

-

Sleep is for the weak!

Take me to wonderland

Hahaha^^^

-

We're in the air again *O*

-

altijd een verkeerde tijd om wakker te zijn denk ik zo ¬¬ wth

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

Ik haat vroeg opstaan >.<

Whoke up with you in my head...damn it I wish I could talk with you again

[ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 6:37 ]

"Your life. Your choice. Think about what you want."

Ik voel me eigenlijk prima uitgerust (: nu me klaarmaken en dan op naar de Efteling met mijn mams. Yay!

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

School

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Buh... ik wordt straks nog verliefd op die jongen in mijn droom.
    Hij was lief, attent, romantische, schattig, en hij rook echt lekker.
    Hihi ik baal nu dat hij alleen bestaat in die droom, wat stom....

you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Ge-wel-dig. NOT

Mijn computer meer dan 10 uur laten hashen voor niks. Ik had die 60 euro echt kunnen gebruiken fuckers!

[ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:55 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Die gif gaat erover.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28