• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:46 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom is het zo waaarrmmmm


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    So. Pretty. :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat je zo hard kunt veranderen, ik dacht dat we vrienden waren


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Stomme vliegen, irriteer mij niet zo! Grrr


    16 - 09 - '17

    Harry Potter op tv *O*

    Cenation schreef:
    Stomme vliegen, irriteer mij niet zo! Grrr


    26 - 02 - '16

    Cenation schreef:
    Stomme vliegen, irriteer mij niet zo! Grrr


    -

    HYGFGTYHJUYHGTF mijn 8000e post gemist. >.<


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als jij mijn auto kapot rijdt omdat je zo nodig wilt drinken, kan jij ervoor zorgen dat ik tegen volgende week maandag een nieuwe heb. >.<


    Take me to wonderland

    Ugh. Ik haat het om te douchen als ik ongesteld ben, maar ik ga zo toch maar. *sigh*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Shake shake shake


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Het is waaaaaaaaaaaaaarm


    -

    Het kutte aan online vriendschap is dat je niet altijd iedereen kan meeten .. ;(


    16 - 09 - '17

    Ik denk dat ik heeeel vaak naar het nieuwe album van Janelle Monae ga luisteren. Heerlijk deze 3 liedjes <3


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Namen van klasgenoten staan online, meteen even op facebook opgezocht natuurlijk... Ohhh, ik voel me zo make-uploos tussen al die mensen. :W


    You are beautiful, you are love.