• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:46 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Voiceless schreef:
    (...)

    *jaloers*
    Ik heb seizoen 8 nog niet binnen, meh.. Morgen.. Afkickverschijnselen. :'D


    Hahaha, ik kijk alles op Internet. Man, wat zal ik moeten zonder die sites _O_


    -

    Oh balls. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tayniss schreef:
    (...)

    Hahaha, ik kijk alles op Internet. Man, wat zal ik moeten zonder die sites _O_


    Ik eerst ook, maar toen het eerste seizoen gekocht.. Dus ja, haha. Opeens stonden er zeven seizoenen op mijn plank en moest ik het 8e ook hebben. (krul)
    Volgende week seizoen 9 op TV. _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Appa schreef:
    (...)

    Michael Jackson, ofcourse.


    :'D Hij is echt geweldig. Jammer dat ie dood is ;/

    OT: Ik kan niet slapen!! Het is te heet -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bedtijd voor kleine Geesjes, it is. (krul)
    Slaap lekker alvast.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    I can't freaking sleep. D:


    help


    Take me to wonderland

    You have got to be kidding me.


    -

    I am pissed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pff, ik dacht al; hoe komen die rpg's en 1D topics bij m'n forum. Bleek mijn GM afgelopen te zijn. Dat motte we nie hebbe natuurlijk.

    Draculea schreef:
    Pff, ik dacht al; hoe komen die rpg's en 1D topics bij m'n forum. Bleek mijn GM afgelopen te zijn. Dat motte we nie hebbe natuurlijk.

    Ik heb niet eens credits om het te kopen :'D En ik moet mijn geld bewaren voor het geval dat ik schoolboeken moet kopen, yeah (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Ik heb niet eens credits om het te kopen :'D En ik moet mijn geld bewaren voor het geval dat ik schoolboeken moet kopen, yeah (cat)

    'Voor het geval'.. is het je niet verteld dat je iets moet halen dan?

    Draculea schreef:
    (...)
    'Voor het geval'.. is het je niet verteld dat je iets moet halen dan?

    Nou vorig jaar moest je een boek kopen dat tussen de 80 en 130 euro kost. Het stond ten eerste op het Internet en ten tweede hebben we het amper gebruikt. Dus ik wel eerst zeker weten of ik iets echt nodig heb en het niet op Internet kan vinden, voordat ik het ga kopen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Nou vorig jaar moest je een boek kopen dat tussen de 80 en 130 euro kost. Het stond ten eerste op het Internet en ten tweede hebben we het amper gebruikt. Dus ik wel eerst zeker weten of ik iets echt nodig heb en het niet op Internet kan vinden, voordat ik het ga kopen.

    Wow, belachelijk zeg. Nou, ik hoop voor je dat je 'm niet hoeft te halen. Stomme scholen ook altijd.

    Draculea schreef:
    (...)
    Wow, belachelijk zeg. Nou, ik hoop voor je dat je 'm niet hoeft te halen. Stomme scholen ook altijd.

    Ik ook. Een maandje GM zou me goed doen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.