• Ik heb nog nooit een Tumblr account gehad dus ik snap er geen snars van, maar ik wil er nu wel aan beginnen. Voornamelijk omdat ik continu op Tumblr afbeeldingen zoek maar altijd zonder account.
    Ik snap alleen nog niet precies hoe het werkt. (cat)
    Like, ik heet nu nog 'naamloos' maar maakt het dan uit wat voor naam je kiest? En zou je die nog kunnen veranderen?

    Arlert schreef:
    (...)

    Yay ;D Ik volg jou ook wel gelijk even. ^^
    Dit ben ik. Ben nog wel een beetje aan 't rommelen met alles, dus het ziet er allemaal nog niet zo geweldig uit. :'D

    Same hoor. ^^
    En wauw ik heb al 2 dingen gereblogged. :'D

    Wat als je iets 'leuk' vindt? Komt dat ergens te staan ofzo?
    Gosh I feel like such a noob. :'D

    Dit en dit ben ik, moest iemand het willen weten (':

    Draculea schreef:
    Wat als je iets 'leuk' vindt? Komt dat ergens te staan ofzo?
    Gosh I feel like such a noob. :'D


    Bij jezelf aan de zijkant ja en als je de juiste link intypt kan je het van anderen zien.


    Your make-up is terrible

    Draculea schreef:
    Wat als je iets 'leuk' vindt? Komt dat ergens te staan ofzo?
    Gosh I feel like such a noob. :'D


    Volgens mij kan je ergens in je instellingen aanvinken dat je een pagina hebt waar al je likes opstaan, zo dat andere die ook kunnen zien, of anders is het voor jezelf en staat het bij favorieten.

    Dit is de mijne. Niet een supermooie omschrijving van mezelf en een simpele thema. But that's me.

    Ik vind ook dat als je een leuke blog zoek, dat je het best naar zijn of haar archief kunt kijken, een overzicht van zijn interesses ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Bij jezelf aan de zijkant ja en als je de juiste link intypt kan je het van anderen zien.

    Okay ^^

    Zetten jullie wel eens zelf je eigen foto's erop?

    Soms wel, niet vaak.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Soms wel, niet vaak.

    Okay! (:
    Oh nog één vraag; je kan dus berichten -ofja, vragen stellen aan mensen, maar dit mogen gewoon random vragen zijn of.. ja waarom is deze optie er?

    Draculea schreef:
    (...)
    Okay! (:
    Oh nog één vraag; je kan dus berichten -ofja, vragen stellen aan mensen, maar dit mogen gewoon random vragen zijn of.. ja waarom is deze optie er?


    Er is verder geen chat-optie. Op deze manier communiceren mensen vaak met elkaar. Maar je hebt ook veel blogs waarop mensen vragen kunnen stellen en ze dan reageren, zo kan je deze berichten ook op je blog laten plaatsen of niet. Nou ja, je merkt vanzelf wel waarom dat er is.


    Your make-up is terrible

    Draculea schreef:
    (...)
    Okay! (:
    Oh nog één vraag; je kan dus berichten -ofja, vragen stellen aan mensen, maar dit mogen gewoon random vragen zijn of.. ja waarom is deze optie er?


    Om interesse in de andere te tonen. Net als hier op Quizlet. Of bedoelde je dat niet? :')

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 22:21 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Er is verder geen chat-optie. Op deze manier communiceren mensen vaak met elkaar. Maar je hebt ook veel blogs waarop mensen vragen kunnen stellen en ze dan reageren, zo kan je deze berichten ook op je blog laten plaatsen of niet. Nou ja, je merkt vanzelf wel waarom dat er is.

    Oh oké. Nja, ik heb meestal al gauw de neiging om dat soort dingen te gebruiken en dan de meest domme vragen te stellen. Maar ik weet niet of mensen dat waarderen. :'D

    Draculea schreef:
    (...)
    Oh oké. Nja, ik heb meestal al gauw de neiging om dat soort dingen te gebruiken en dan de meest domme vragen te stellen. Maar ik weet niet of mensen dat waarderen. :'D


    Juist wel. Mensen vinden dat helemaal geweldig, haha.
    @Bakkali, ja dat ook. Gewoon van alles.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Juist wel. Mensen vinden dat helemaal geweldig, haha.
    @Bakkali, ja dat ook. Gewoon van alles.

    Yes, dan weet ik al wat ik binnenkort veel ga doen! :Y)