• Full Moon And Fangs


    Rollentopic





    Iedereen is bezig met zijn of haar leven. Tot dat er opeens een gerucht de stad in komt.
    Het gerucht is dat weerwolven en vampiers bestaan en zich in de stad bevinden.
    Hunters zijn al naar ze op zoek, maar de wezens hebben zich goed verstopt.



    Vampier, Vol!
    Vampiers zijn sneller en sterker dan elk ander wezen. Ook helen ze zich erg snel. Natuurlijk hebben ze ook zwaktes. Ze kunnen bijvoorbeeld niet een heilige grond betreden. (Denk aan een kerk) Ook kunnen ze niet tegen knoflook en heilig water. Ze kunnen niet dood gaan door de knoflook, maar ze worden er wel zwakker door. Als je een houten staak door hun hart steekt gaan ze dood.
    Andere feitjes:
    * Ze kunnen vliegen (geen vleugels)
    * hoefen geen mensenbloed te drinken, maar het maakt ze wel sneller en sterker.
    * Bepalen zelf waarneer hun 'Fangs' en kleur ogen verschijnen. Bij erge honger hebben ze er geen controllen over.
    * Moeten uitgenodigd worden om een huis te betreden.
    *Kunnen gewoon in de zon lopen. Soms alleen wel irritatie in ogen.

    - Ashton Nyx Redbird ~**AtticusM
    -Luna Riley Moon~**ForeverWolf
    -gereserveerd doorSkull
    -Malcolm Anthony Braggs~**RabidKiller


    Weerwolf, minimaal 2 jongens
    Een Weerwolf is half mens en half wolf. Bij volle maan veranderd de Weerwolf in een wolf. Een Weerwolf eet dieren. Er zijn ook Weerwolfen die mensen eten. Bij de transformatie gebeurd dit:
    De beenderen van de weerwolf breken, groeien en helen.
    De spieren passen zich aan aan het nieuwe skelet.
    De organen passen zich zo aan dat zij kunnen functioneren voor het nieuwe lijf.
    De weerwolf krijgt een volledige vacht.
    De transformatie duurt ongeveer 20min tot anderhalf uur. Na de transformatie is een Weerwolf erg hongerig.
    Een weerwolf kun je doden met zilver

    -gereserveerd doorForeverWolf
    -Gereserveerd door[url=LoveDreaming]LoveDreaming[/url]
    -
    -

    Hunter, minimaal 2 jongens
    Hunters zijn mensen die er op getraind zijn om het bovennatuurlijke uitteroeien.
    Dit doen zij met behulp van wapens zoals zilveren kogels en houten staken.

    -gereserveerd doorRabidKiller
    -
    -
    -

    Mensen, minimaal 2 jongens
    De mensen leven in de stad. Zij zijn de genen die de geruchten over weerwolven en vampiers hebben verspreid.
    Ze proberen zich er meestal niet mee te bemoeien, maar soms wil dat niet lukken.

    -Gereserveerd doorLoveDreaming
    -
    -
    -

    Lijstje
    Rol:
    Volledige naam: (Ook tweede naam als ze die hebben)
    Bijnaam: (Als ze die hebben)
    Leeftijd: (Voor vampier hoe oud die er uit ziet en echte leeftijd. bijv. 19/200)
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Foto verplicht)
    Geschiedenis:
    Extra: (Hoeft niet, mag altijd)



    Regels
    * Graag mensen die niet pas over een maand posten.
    * 16+ is toegestaan
    * Dingen die niets met het RPG te maken hebben tussen haakjes.
    * Zeker van zijn dat je meedoet
    *Nieuwe topic's worden alleen door mij aangemaakt.
    * We sluiten niemand buiten
    * Minimaal 6 regels.
    *Speelt zich af in het heden
    *Maximaal 2 rollen
    * Heb plezier :)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 22:28 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Rol: Vampier
    Volledige Naam: Ashton Nyx Redbird (Betekenis naam: Ashton= `van de elzenboom boerderij`. Nyx= Griekse en Romeinse Oer-Godin van de nacht)
    Bijnaam: Ash
    uiterlijk Leeftijd: 18
    Echte Leeftijd: 256
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Ashton is iemand die liever alleen is dan met andere. Het zoekt daarom ook alleen hulp als het echt nodig is.
    Doordat hij vaak alleen wil zijn kan hij soms een beetje afstootelijk overkomen. Hij doet dit ook, omdat hij niet wil laten hoe hij zich echt voelt. Hij vind namelijk dat dat zijn zwakke plek is.
    Hij vertrouwd iemand niet snel, daarom bekijkt hij iemand op een afstandje om te zien hoe die persoon echt is en wel te vertrouwen is. Pas als hij weet dat de persoon te vertrouwen is voelt hij zich al iets fijner en laat langzaam zien hoe hij zelf is, maar het zou een lange tijd duren tot hij helemaal laat zien hoe hij is.
    Uiterlijk:


    Ashton groene hazelachtige ogen zijn nog beetje het enige dat laat zien hoel hij zich voelt, hij kijkt iemand daarom ook niet direct in de ogen. Wat sowieso niet altijd kan met zijn 1.95. Waarneer hij kwaad is worden zijn ogen feller groen (Soms bijna op lichten) en waarneer hij honger heeft zijn ze rood. Hij heeft bruin warig haar wat aan de linker voorkant wat meer omhoog zit.
    Hij vind zijn uiterlijk niet belangrijk.
    Geschiedenis: Ashton is opgegroeid in een boeren gezin. Samen met zijn vader,Charles Redbird, zorgde hij voor het vee die ze later verkochten zodat ze zelf nog een beetje hadden om van te leven. Niet alleen zorgde hij voor het vee, maar ook voor zijn vier jaar oude zusje, Avonis Redbird, omdat zijn moeder al op jonge leeftijd was gestorven. Ze hadden weinig spullen wat vaak zorgde voor gezondheids problemen. Je kon hierdoor duidelijk zien dat ze arm waren.
    Waarneer Ashton gebeten werd door een vampier ging het nog moeilijker met het verkopen van het vee. Dit kwam omdat hij het bloed van het vee dronk. Zijn vader werd kwaad op hem, maar wou hem het huis niet uitsturen, want anders moest hij al het werk alleen doen. Daarom mocht hij niet weg van het stukje land.
    Helaas kwamen dorpelingen al snel achter het geheim.
    Charles heeft Ashton samen met Avonis weggestuurd, omdat hij het lastig vond om Avonis op te voeden. Ashton is sinds dien altijd een vader en broer voor Avonis geweest. Het deed hem daarom ook veel verdriet toen ze uiteindelijk stierf. Dit verdriet is nog altijd in hem gebleven.
    Hierdoor vind hij het moeilijk om over familie te praten. Als iemand hem naar zijn familie vraagt loopt hij of weg of hij reageert agressief.
    Extra: Hij heeft altijd een stukje stof van de jurk van zijn zusje bij zich.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 21:07 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Boom, mag ik een wolvenjongen en een vampiermeisje? Ik probeer het zo snel mogelijk in te vullen.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    tuurlijk :)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    tuurlijk :)


    Thanks.(flower)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NP :)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Rol: Vampier
    Volledige naam: Luna Riley Moon
    Bijnaam: Heeft ze niet echt. Meestal bedenken mensen zelf wat voor bijnaam ze haar geven.
    Leeftijd: 17, ze was jong toen ze gebeten werd. 26, het is nog niet zo lang geleden dat ze gebeten is.
    Innerlijk: Luna is een stil meisje die haar gevoelens niet vaak zal laten zien. Ze probeert zo min mogelijk op te vallen en gaat niet veel met andere om. Ze is eigenlijk altijd alleen en is niet vaak in de buurt van andere vampiers. De meeste vampiers die ze is tegen gekomen waren veel ouder dan haar. Zijzelf is nog niet zo lang vampier en moet er nog steeds een beetje aan wennen. Soms kan ze nog steeds niet bevatten dat ze een vampier is, want het klinkt zo onwerkelijk aan in haar oren.
    Uiterlijk:


    De naam Luna past goed bij haar uiterlijk, haar naam betekent namelijk maan, want ze heeft zwarte haren die je laten denken aan de nacht en een witte huid die je doet denken aan de maan. Toch staat haar zwarte huid mooi in contrast met haar witte huid wat niet vaak voorkomt omdat zwarte haren met een witte huid mensen vaak nog bleker doen lijken.
    Haar oogkleur is lichtblauw met een beetje grijs erin. Als ze honger krijgt of kwaad wordt kleuren haar ogen zwart.
    Luna draagt kleren die goed bij elkaar en bij haar matchen, maar het moet haar wel lekker zitten al merkt ze daar vanwege het vampier zijn niet veel van.
    Ze heeft een tattoo over haar rug heen die wel een betekenis voor haar hebben.
    Geschiedenis:
    Extra: Tattoo's





    Ik maak haar straks, later af.(:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 11:42 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ik zet haar er wel alvast bij


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    ik zet haar er wel alvast bij


    Okii, thanks again.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vampire for me.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    Vampire for me.


    Mannelijk of vrouwlijk?


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    (...)

    Mannelijk of vrouwlijk?


    Sorry, vergeten. Vrouwelijk graag (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    oke :)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    mag ik een mannelijke hunter en een mannelijke vampier reserveren? (a)

    ik maak normaal vandaag nog wel aan ^^


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    oke


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    hmm, het wordt toch iets voor woensdag, denk ik.. morgen kan ik niet komen en ik vind nu echt niets wat ik goed vind als uiterlijk..


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?