• Hello there.

    Vandaag was mijn eerste schooldag voor de studie Mediavormgever Niveau 4 en ik moet zeggen dat ik een hele leuke klas hebben. Ik kwam er achter dat een goede vriendin waarmee ik op de middelbare school zat, in de andere MV klas zit. Het is jammer dat ze niet bij me in de klas zit, maar de pauzes zijn ook goed. Ook een andere vriend van mij, die ik ken van boogschieten, zit bij me op school, maar die doet een sport opleiding. Verder is mijn studiecoachbegeleider/mentor-ding een vrij gekke man is, maar op een goede manier. Hij mag dan wel 61 zijn, hij gaat nog met de tijd mee. Hij heeft bijvoorbeeld een iPhone.
    Donderdag ga ik met mijn klas en de andere klas survivallen, waar ik eerlijk gezegd niet veel zin in heb. Maar de busreis wordt wel gezellig, als we met één bus gaan tenminste.
    Vrijdag gaan we naar de Pixar tentoonstelling in de Amsterdam Expo en daar wilde ik al heel lang naartoe. Alleen ben ik er nog niet achter of we de treinreis ook zelf moeten betalen. De entree moeten we wel deels zelf betalen.

    Dat was mijn verjaardag van mijn schooldag/-week. Hoe was jullie schooldag, wat hebben jullie? En ik wil dan geen reactie dat je bijvoorbeeld pas volgende week naar school hoeft.

    Greetz,
    Kim(i the Dwarf)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oh, dat klinkt hartstikke leuk! Hopelijk zal de rest van het jaar ook zo leuk blijven. :]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    Oh, dat klinkt hartstikke leuk! Hopelijk zal de rest van het jaar ook zo leuk blijven. :]


    -

    Ik moet pas in Oktober beginnen.
    Maar mijn jaar op Mediavormgeving Niveau 4 vorig jaar was ook idd een leuk jaar. (: Alleen mijn introductieweek was toen niet zo geweldig: We moesten groepjes vormen en dan van een cola fles een bootje bouwen.. Geloof me, dat gaat vervelen. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Filettino schreef:
    Oh, dat klinkt hartstikke leuk! Hopelijk zal de rest van het jaar ook zo leuk blijven. :]


    + Die pixar tentoonstelling is echt heel leuk, ben er zelf ook geweest. Heel veel plezier!


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    + Die pixar tentoonstelling is echt heel leuk, ben er zelf ook geweest. Heel veel plezier!

    Dank je wel.

    @Requille Het klinkt al niet zo geweldig, een bootje maken van een cola fles.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ehm ik ben vorige week met mijn opleiding Pedagogisch Medewerker begonnen. IN het beginnen was ik erg nerveus aangzien 3 vriendinnen Onderwijs Assistente gaan doen dus ik kende niemand op 3 na die ik niet wil kennen. Blijk ik allereerst bij 1 iemand maar te zitten van die 3, een super lieve Slb´er/mentor te hebben en een leuke klas. De sportmiddag was erg saai maarja.

    Nooit verwacht dat ik het ging zeggen amaar ik kijk er echt naar uit, met name stage en we krijgen veel uitjes en workshops dus ik kan niet wachten op morgen. Deze week heb ik een chil rooster, zo heb ik net mijn vierde dag weekend gehad en niet later dan drie uur dus beter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Klinkt leuk!

    Ik vind dat je niets raars zegt. Ik vind school ook leuk. Ik heb interessante lessen, ik heb goede vrienden in de hele opleiding en de buitenschoolse activiteiten (maw feestjes) zijn awesome. :Y)
    Alleen de examens zijn niet leuk. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @IrishNialler Wat leuk als je uitjes en workshops mag doen. Ik heb ook erg zin in de excursie.

    Ik merk dat de meeste mensen meer zin hebben in studeren dan in bijvoorbeeld naar de vierde klas gaan.
    De middelbare school heb ik afgesloten en dat ga ik zo houden. :Y)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Omg, Kim, ik wilde eerst hetzelfde gaan doen als jou, hahaha. Maar ik kan nog niets zeggen, want mijn school start maandag pas. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IrishNialler schreef:
    Ehm ik ben vorige week met mijn opleiding Pedagogisch Medewerker begonnen. IN het beginnen was ik erg nerveus aangzien 3 vriendinnen Onderwijs Assistente gaan doen dus ik kende niemand op 3 na die ik niet wil kennen. Blijk ik allereerst bij 1 iemand maar te zitten van die 3, een super lieve Slb´er/mentor te hebben en een leuke klas. De sportmiddag was erg saai maarja.

    Nooit verwacht dat ik het ging zeggen amaar ik kijk er echt naar uit, met name stage en we krijgen veel uitjes en workshops dus ik kan niet wachten op morgen. Deze week heb ik een chil rooster, zo heb ik net mijn vierde dag weekend gehad en niet later dan drie uur dus beter


    Ik doe nu ook de opleiding Pedagogisch medewerker. Vorig jaar vond ik de introductieweek (van Onderwijsassistent) leuk en helaas hadden ze niks voor de tweede jaars, dit jaar bij Pedagogisch medewerker.


    Physics is awesome

    Wat fijn voor je!
    Voor mij is het een soort "thuis komen" aangezien ik aan mijn 3e leerjaar bezig ben van mijn MBO opleiding, er is weinig veranderd, dusja c:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Millecam schreef:
    Omg, Kim, ik wilde eerst hetzelfde gaan doen als jou, hahaha. Maar ik kan nog niets zeggen, want mijn school start maandag pas. (:

    Lieke, dit is eng.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb echt geen idee hoe mijn eerste schooldag zal verlopen... Duurt maar twee uurtjes, haha. :'D En er mag ook nog niet eens gesproken worden, dus dat zal gezellig worden. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Klinkt tof!
    Mijn eerste week, wat morgen begint, is niet zo veel aan. Ik het vorig jaar hetzelfde meegemaakt. Wat ik leuk vond waren de cabaretiers en beachvolleybal. Maar probeer maar iets voor alle nieuwe studenten te bedenken en niet per afdeling zeg maar.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik ben gewisseld naar de volwassenen-opleiding, persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen. Zit nu in het tweede jaar. (krul)
    Introductiedag was een beetje, muwa. Een keuzeles over culturen in een groep, wat oersaai was en een gastles van een soort zorgboerderij.
    Mijn klas is vet leuk, haha. Ik had geen sigaretten meer (portemonnee vergeten, blond), een sigaretje gebietst van een klasgenootje en aan het einde van de dag bood ze me nog een peuk aan, na schooltijd. Ik was verbaasd, Mijn oude klas was niet zo, dus wel leuke verrassing. (krul)
    Wel ben ik de jongste, de oudste is in de 40. Dat voelt toch wel een beetje.. apart. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'