• Hey hoi lieve Q!

    Jahaa, jullie hebben vast al gehoord van de sneeuwballenwedstrijd?? Zo niet lees ff dit: Sneeuwballenforum dingetje

    Maar ik verdiende dus net mijn eerste sneeuwbal :D Ik lees altijd de gedichten van Stracciatella en plaats zo af en toe ook even een reactie (flower). Zo verdiende ik dus net mijn eerste sneeuwbal :D Als dank aan Stracciatella dat ze zo geweldig mooi gedicht weer heeft geschreven en ik daardoor een sneeuwbal heb kunnen verdienen, Heb ik raak gegooid naar Stracciatella xD

    Duss, jullie al iemand geraakt?? (flower)

    xx

    [ bericht aangepast op 24 dec 2016 - 17:58 ]


    ~My Mind Is Free~

    Haha eh ik weet niet eens naar wie mijn eerste sneeuwbal ging, ik gooi ze willekeurig. :')

    Eens kijken... naar GinnyWeasley8


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Haha eh ik weet niet eens naar wie mijn eerste sneeuwbal ging, ik gooi ze willekeurig. :')

    Eens kijken... naar GinnyWeasley8


    Haha ik vind t heel geestig dat jij nu als eerste reageert, want ik wilde hem eerst naar jou gooien :D


    ~My Mind Is Free~

    Haha wauw :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb er al 29 gegooid. =)
    Maar je kan maar tot 25 zien, dus ik weet niet meer wie mijn eerste kreeg. *O*

    Ik vind het zo leuk! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    14 gegooid en geen motivatie meer (':

    Ik heb ook echt zin om te smijten! Het zou grappig zijn dat als je online bent en de pop-up goed beantwoord (doormiddel van raadsel ofzo) je de sneeuwbal af kan weren xD maar dan heb je wel minder kans om mensen te raken. Het is echt superleuk!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hedone schreef:
    Ik heb ook echt zin om te smijten! Het zou grappig zijn dat als je online bent en de pop-up goed beantwoord (doormiddel van raadsel ofzo) je de sneeuwbal af kan weren xD maar dan heb je wel minder kans om mensen te raken. Het is echt superleuk!


    Dat zou idd erg leuk zijn xD


    ~My Mind Is Free~

    Mijn eerste was naar Pickett, want zij gooide er eerst een naar mij. Dus toen kreeg ze uit wraak er een terug. Recht in d'r gezicht. >;D.


    That is a perfect copy of reality.

    Het probleem is dat ik niet echt mee doe, maar wel reageer op story's en nu allemaal sneeuwballen heb waarvan ik niet weet naar wie ik ze moet gooien. :'D


    i wanna die with you once or twice.

    _Martyr schreef:
    Het probleem is dat ik niet echt mee doe, maar wel reageer op story's en nu allemaal sneeuwballen heb waarvan ik niet weet naar wie ik ze moet gooien. :'D


    Kom maar op hoor ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb er nog geen gegooid. Ik ga ze sparen en dat flink gooien. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kom ook eens kijken! c: Ik heb er 5 gegooid en 1 op overschot.


    What would Emma do?

    ik heb er 300 gegooid. :Y)


    Heaven is a place that we all have

    Pagu schreef:
    ik heb er 300 gegooid. :Y)


    300 woow D:


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    (...)

    300 woow D:


    Jep, huehue.


    Heaven is a place that we all have