• OMG eindelijk! The Key (parfum van Justin Bieber) is eindelijk in Douglas te koop! I'm so excited!
    En ook One Direction's Our Moment is binnenkort te koop in Douglas (In oktober) ajdhajkdhajk
    Zijn jullie ook zo benieuwd naar They Key en Our Moment? (Voor de Beliebers en Directioners onder ons) Ik kan niet wachten!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Scimmia schreef:
    (...)


    xD Hij ruikt ontzettend lekker :'D Die gesoorde gek heeft een goede parfum op de markt gebracht.

    EN ff die reacties hierboven x'D
    IK ben een goede hater van Beebs en ik draag toch ook zijn parfum? Dus alles kan xD


    Mee eens!

    PUKKELxDING schreef:
    Over celebrity parfum gesproken, echt jammer dat Wild Rose van Avril Lavigne niet meer te koop is :(


    How wait? Is het niet meer te koop? Bij mij in de etos nog wel :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Appa schreef:
    (...)

    Dat lijkt me sterk aangezien de twee voorgangers al heerlijk roken.


    Ik zie het niet als een garantie dat deze automatisch ook lekker ruikt, maar dat zal wel aan mij liggen. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Scimmia schreef:
    (...)

    How wait? Is het niet meer te koop? Bij mij in de etos nog wel :$


    Zolang Black star maar niet uit de schappen verdwijnt, lol, dan ben ik mijn geurtje kwijt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kan niet wachten op Our Moment!! en The Key!!



    Filettino schreef:
    (...)

    Zolang Black star maar niet uit de schappen verdwijnt, lol, dan ben ik mijn geurtje kwijt.


    Zelf heb ik een grote vooraad Daisy van Marc Jacobs dus de eerst komende 50 jaar heb ik nog genoeg :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sorry, maar dat doosje van Our Moment is echt lachwekkend.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Cozart schreef:
    Het ligt eraan hoe Our Moment ruikt, als ik hem niet lekker vind koop ik hem ook niet. Ik ga niet een parfum kopen omdat hij van One Direction of wie dan ook is.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Jaeger schreef:
    Ik draag geen parfum.


    Deo is genoeg!


    Regels zijn er om verbroken te worden

    SkyJump schreef:
    (...)

    Deo is genoeg!

    Damn straight :Y)

    PUKKELxDING schreef:
    Over celebrity parfum gesproken, echt jammer dat Wild Rose van Avril Lavigne niet meer te koop is :(

    Is dat 't niet dan? Die rook echt lekker ._.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BieberNinja schreef:
    Ik kan niet wachten op Our Moment!! en The Key!!





    Idk why, maar ik lach plat toen ik de eerste foto zag. lolol.

    OT: Ik ben allergisch voor parfum :c

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 21:04 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    The Key ruikt echt super lekker, een vriendin van me heeft 'm mee genomen uit Amerika voor zichzelf. Ik ga 'm ook kopen als die in de schappen ligt :Y)
    Ik heb momenteel een verslaving aan Sync woman, van Puma en aan Girlfriend. (:

    Heeft nog niemand de spellingfout in de titel opgemerkt? :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    Heeft nog niemand de spellingfout in de titel opgemerkt? :x


    Ik wel, maar ik dacht dat een mod het wel had gezien en zou aanpassen. Maar goed, dat is dus nog niet gebeurd.


    26 - 02 - '16