•       'Dat is vier uur op de bus!' klaagde iemand. De rest van de groep had al een plaats bemachtigd in het muffe vervoersmiddel, zodat degene die zijn ongenoegen had laten blijken naast een begeleider moest zitten. Die laatste klopte de zeurkous bemoedigend op de rug en zei dat dat best nog meeviel met een buur als hij. De hele groep lachte, de buschauffeur startte de motor en een van de begeleiders hief een liedje aan. Al snel zong iedereen mee en was de sfeer in de bus helemaal goed. Tot groot genoegen van enkele passagiers.


    Zeven leerlingen, tussen veertien en achttien jaar oud, gaan, samen met twee begeleidende leerkrachten, naar een bungalow in de Ardennen. Daar worden ze volledig van de buitenwereld afgesloten. De bedoeling is om daar twee weken te verblijven en het project dat zij voorgeschoteld krijgen te voltooien. Onder hen zijn drie personen, beide leerkrachten en een leerling, ondercover op de boel te saboteren. Lukt het iedereen om toch zijn project af te maken, voordat ze de terugreis naar huis ondernemen?


    x Regels
    x Minstens 250 woorden. Ik controleer! Één keer kan door de vingers worden gezien, daarna zet ik je zonder pardon de RPG uit.
    x OOC in het praattopic.
    x Laat elkaar in z'n waarde.
    x 16+ mag, maar het is nog steeds een schooluitje. Dus geen overdreven gescheld of ander gedoe .
    x Alleen ik maak nieuwe topics.

    x Invullen
    Naam;
    Leeftijd;
    Talent;
    Innerlijk;
    Uiterlijk;
    Extra;

    x Rollen
    Meisjes;
    # – Loian
    # – Appa
    # – Erieka – Vergeef me, ik heb moeilijkheden met je username.

    Jongens;
    # – Infano
    # – quin98
    #

    Undercover;
    # Mannelijke begeleider
    # Vrouwelijke begeleider
    # – Faisean.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:41 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Loian schreef:
    Jij kon er nog bij! (;
    Ja maar mag mijn rol de saboteur zijn :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oh Angel, ik moet echt stoppen met zoveel RPG's, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Oh Angel, ik moet echt stoppen met zoveel RPG's, haha.
    Same maar 1 voor 1 worden ze allemaal dood.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik zal even kijken of ik vandaag/morgen m'n rol in kan vullen


    26 - 02 - '16