• ...I gave to my true love :Y) Wat dingetjes waaronder een zelfgemaakte armband van barnsteen! Ik had er eentje voor mezelf al gemaakt en ik wilde er graag een aan m'n vriend geven aangezien hij erg van barnsteen houdt. Gisteren een leuk sluitinkje gekocht enzo ^^ Ik wist niet hoe breed z'n pols was dus dat was schatten! En hij past 'm precies haha dus blijkbaar goed geschat! De buitenste is van hem en de binnenste van mij ^^ Wat vinden jullie? (: En een hele fijne kerst aan iedereen toegewenst! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Echt heel leuk. Vooral dat jullie dezelfde armband hebben nu ^^
    Ik jou van matchende dingetjes, hehe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    Echt heel leuk. Vooral dat jullie dezelfde armband hebben nu ^^
    Ik jou van matchende dingetjes, hehe.


    Haha ja ik wilde matching armbandjes idd! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Aww, wat leuk. Ziet er erg mooi uit, en zelfgemaakte cadeaus zijn natuurlijk altijd net even extra bijzonder. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat leuk!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2016 - 15:00 ]

    Die is echt heel mooi!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MrGrey schreef:
    Wat leuk!


    16 - 09 - '17

    Leeuk!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Square schreef:
    Aww, wat leuk. Ziet er erg mooi uit, en zelfgemaakte cadeaus zijn natuurlijk altijd net even extra bijzonder. ^^


    Ja klopt ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Aaaaaaaah matching! Vind dat altijd zo schattig haha :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh, dat is leuk!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Derks schreef:
    Aaaaaaaah matching! Vind dat altijd zo schattig haha :)


    Haha ja ik hou van matching! ^^ Zeker handig omdat we dezelfde smaak zowat hebben haha!


    The sun will rise and we will try again.

    Yonghwa schreef:
    Die is echt heel mooi!


    Dankje!


    The sun will rise and we will try again.

    Wooow wat ontzettend mooi en lief !! Super mooi, ze passen ook zo goed in elkaar ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Wooow wat ontzettend mooi en lief !! Super mooi, ze passen ook zo goed in elkaar ^^


    Ahw dankje! Ja haha idd! Onze ringen passen ook precies zo in elkaar! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Goldberg schreef:
    (...)


    Dankje ^^


    The sun will rise and we will try again.