• Hoihoi.



    Iemand met verstand van haken die weet hoe dit moet?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Cutee! Maar nee, ik heb geen verstand van haken. Sorry!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik geloof dat ik eerder een user zag met gehaakte dingen... Krull volgens mij. Misschien kun je haar vragen?

    Ik hoopte al dat zij zo reageren. Anders vraag ik het haar even via GB.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hier vind je het patroon. Je moet gewoon op ''free ravelry pattern' klikken en op het pdf-bestandje klikken. Het is eigenlijk echt niet moeilijk, mijn zus heeft er zo al eens een gemaakt

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 13:37 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik wou dat ik dat kon.. Ik had dinkiejs voor cupcakjes te haken.. Kwam niet verder dan de eerste rij.. Ik krijg die verlepte rijen niet aan elkaar gehaakt..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dank je, dat is echt super dat je die zo snel gevonden hebt! – Is er btw iemand die kan vertalen? –


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Loian schreef:
    Dank je, dat is echt super dat je die zo snel gevonden hebt! – Is er btw iemand die kan vertalen? –

    Ik wist waar ik moest zoeken. Ik wil op zich wel vertalen voor je,


    Ex astris, sciencia

    Wow, super. Bedankt. :3


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik kom er misschien wel uil na een paar pogingen, hoe dit zou moeten.

    N'awh die zijn schattig. Ik heb echt geen verstand van haken. :')


    •*• Lululu •*•

    Super leuk! Dat ga ik misschien ook proberen, haha.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Krull schreef:
    Ik kom er misschien wel uil na een paar pogingen, hoe dit zou moeten.


    Woordspel of typfout?
    En heel erg bedankt, maar iemand vond het patroon.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ben serieus bezig om te zoeken op internet hoe je moet rond haken. Ik heb een boek over wildbreien waar iets instond over haken, though. Wellicht kan dit ook met breien. Je kan ook punniken in slierten en vervolgend met wol de vorm van het uiltje nabootsen en de oogjes en snaveltj erop plakken/naaien met vilt. (:

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 14:46 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Die zijn helemaal niet moeilijk om te maken! (: Weet je hoe je rond moet haken?


    comfort in c h a o s

    Filettino schreef:
    Ik ben serieus bezig om te zoeken op internet hoe je moet rond haken. Ik heb een boek over wildbreien waar iets instond over haken, though. Wellicht kan dit ook met breien. Je kan ook punniken in slierten en vervolgend met wol de vorm van het uiltje nabootsen en de oogjes en snaveltj erop plakken/naaien met vilt. (:

    Gewoon twee losse en in die eerste losse het aantal steken dat je moet hebben maken.


    comfort in c h a o s