• Oké, story time!

    Vannacht wilde ik naar beneden gaan om even ontspannen (let op het woord 'ontspannen,' dat is het sleutelwoord hier) een kopje thee te drinken en m'n boek te lezen. Ik ben het type nachtuil, vandaar. Ik sta bovenaan de trap, vanwaar ik rechtstreeks op de voordeur en het raam kan kijken. En er staan twee gasten naar binnen te gluren.
    Echt, ik gilde nog net niet. Die gasten lopen weg, waarna ik de trap afren en richting de woonkamer, waar ze ook door een raam staan te kijken. Wij wonen vrijstaand, met een tuin rondom het hele huis en we hebben overal lichtsensoren die nu allemaal aanstonden en dat was echt creepy af.
    Uiteindelijk verdwenen ze uit onze tuin en ben ik de straat opgegaan (in mijn wasbeer onesie met zeehonden pantoffels. Inbrekers: fight me) maar ik kon ze niet meer vinden. Daarna de politie gebeld, nog heerlijk zitten kibbelen met de alarmcentrale (ga ze maar eens uitleggen dat ze bij de voordeur in de zijtuin stonden en via de achtertuin vertrokken, dat mens klonk vreselijk geïrriteerd) en vervolgens heb ik de hele nacht geen oog meer dicht gedaan en uiteindelijk zat ik om half vijf vanochtend op de bank met mijn zwaard van Lord of the Rings (Sting, die Frodo ook had want de rest kon ik niet tillen) en durfde ik mijn ouders niet wakker te maken omdat ze hun nachtrust nodig hebben en hey ho, kijk ik even uit naar vannacht.
    Niet.

    Nee, tbh ben ik me echt helemaal het lep lazerus geschrokken en m'n anxiety schoot de rest van de nacht echt alle kanten op, zeker omdat ik bang ben dat ze aan het inventariseren waren en over een paar nachten terug komen. Nu ben ik eigenlijk altijd wel tot heel diep in de nacht wakker en de kans dat ze een slot forceren en ik het niet door heb is best wel klein, zeker omdat we ook anti-inbraak sloten hebben, maar ugh. UGH.

    Anyway, hebben jullie wel eens de politie moeten bellen voor iets?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hè bah, ik zou ook een hartwip krijgen als ik dat meemaakte.

    Ik moest een keer het alarmnummer bellen omdat een brommer op de snelweg reed met 60-70 km per uur. En de airbags zijn ook een keer uit onze auto gesloopt. Maar verder maak ik niet zo veel mee, hehe.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2018 - 13:19 ]

    Oh bah, ik zou ook geen oog meer dicht doen en ik zou inderdaad oppassen of ze niet meer terug komen over een paar nachten want dit is creepy as shit (cat)

    Ik heb één keer de politie gebeld rond 11 uur 's avonds omdat er bij mijn achterburen heel gek gebonk uit de tuin kwam, net alsof iemand de hele tijd met een container deksel zat te klapperen :')
    Helaas toen de politie er was, was het geluid gestopt :'


    Life is a beautiful struggle

    Bah, daar zou ik ook bang van worden! Mijn vader heeft ook ooit zo iemand betrapt terwijl hij thuis binnen gluurde. Daarna hebben we meteen poorten gezet en een alarmsysteem. Al wonen wij ook in een buurt die niet echt te vertrouwen is..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat klinkt erg vervelend, en eng.
    Wij hebben een aantal keer gehad dat er voorwerpen uit onze tuin zijn gestolen (een tijdje terug zelfs mijn konijn, like wtf 0.0). Verder niet echt wat, denk ik.
    Ik hoop dat ze weg blijven!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Meh, dat van jullie klinkt ook echt wel gewoon rot :/ Snap echt niet waarom mensen dit soort dingen doen. 't zal wel easy money zijn, maar kom op.

    Ohja, we hadden vandaag nog de politie gebeld. Hier komt het denderende commentaar:
    'We denken niet dat ze terug komen. Aan de andere kant kunnen ze natuurlijk wel terugkomen.' 10/10 :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Gaaaadver, dat is rete-eng. So much voor ontspannen, inderdaad. Ik zou inderdaad alles elke avond/ochtend even goed controleren!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hè getver wat eng :/
    Bij mijn ouders is eens in de auto ingebroken. De hond was de enige die merkte dat het gebeurde. 's Ochtends kwamen we er pas achter. Sindsdien ben ik wat meer allert op geluiden geworden.


    26 - 02 - '16