• Ik heb gezien dat we in België niet meer via telefoon of sms kunnen betalen en dat waren eigenlijk de makkelijkste manieren voor mij.
    Wanneer zal dit probleem opgelost worden?

    Volgens mij werd dit niet meer opgelost omdat het voor België te duur ging worden.


    Take me to wonderland

    Bennefrost schreef:
    Volgens mij werd dit niet meer opgelost omdat het voor België te duur ging worden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Bennefrost schreef:
    Volgens mij werd dit niet meer opgelost omdat het voor België te duur ging worden.

    Dat is dan ook het eerste wat ik er van hoor?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat is dan ook het eerste wat ik er van hoor?

    Ik had er toch ooit een topic van Rutger over gelezen. ^^


    Take me to wonderland

    Bennefrost schreef:
    (...)
    Ik had er toch ooit een topic van Rutger over gelezen. ^^

    Dat updatetopic bedoel je? Bij mijn weten is daar nooit iets over gezegd.
    Hij heeft wel iets gezegd dat wanneer het bij de Nederlanders werkt, hij het gaat overbrengen naar de Belgen. Voor sms.

    Telefoon daarentegen kwam volgens mij niet terug.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik bedoel dit topic. Hier praat hij over de sms functie.


    Take me to wonderland

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat updatetopic bedoel je? Bij mijn weten is daar nooit iets over gezegd.
    Hij heeft wel iets gezegd dat wanneer het bij de Nederlanders werkt, hij het gaat overbrengen naar de Belgen. Voor sms.

    Telefoon daarentegen kwam volgens mij niet terug.

    Bleigh. Hoe vervelend!

    Als het goed is kan ik komende week de nieuwe betaalopties aan de praat krijgen.

    Waarschijnlijk gaat er geen SMS optie vanuit Belgie komen ivm de Belgische wetgeving. Je mag niet meer dan 75 cent ofzo per smsje vragen geloof ik. Stuur dan 2 smsjes zul je zeggen. Maar dan betaal je ook 2 keer alle bijkomende kosten zodat je eigenlijk alleen de telefoon providers aan het betalen bent.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Als het goed is kan ik komende week de nieuwe betaalopties aan de praat krijgen.

    Waarschijnlijk gaat er geen SMS optie vanuit Belgie komen ivm de Belgische wetgeving. Je mag niet meer dan 75 cent ofzo per smsje vragen geloof ik. Stuur dan 2 smsjes zul je zeggen. Maar dan betaal je ook 2 keer alle bijkomende kosten zodat je eigenlijk alleen de telefoon providers aan het betalen bent.

    Is dat dezelfde regel via telefoon?