• Ik wil iets doen met muziek in een RPG, maar ik weet maar geen verhaallijn.
    Kan iemand me alsjeblieft helpen?


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Kijk naar films of speel spellen, daar haal ik inspiratie uit.


    26 - 02 - '16

    geprobeert, maar dat werkt bij mij niet :(


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Probeer legendes. Denk aan the headless horsemen, etc.


    26 - 02 - '16

    Ik weet wel wat ik wil doen: Namelijk iets met muziek. Ik weet alleen nog niet hoe ik het uit moet breiden en daarom vraag ik hulp.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Hmm, misschien kan je iets doen over muziekinstrumenten die s'nachts tot leven komen en overdag gewoon dood zijn zeg maar.


    26 - 02 - '16

    Ik wil het een beetje normaal houden. Toch bedankt :)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Graag gedaan ^^


    26 - 02 - '16

    Een muziek school? Als studeren enzo.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Je geeft niet echt veel verdere informatie. Wat voor soort RPG je wilt etc.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iets over een groep tieners die leven voor muziek. Ik zit er nog over na te denken of het een speciale school wordt waar ze op zitten.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Heb nu alleen nog een naam voor de school nodig


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    nvm

    [ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 9:42 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb nu al een verhaallijn, maar je hebt me nu wel geholpen met een naam voor de school :)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    Ik heb nu al een verhaallijn, maar je hebt me nu wel geholpen met een naam voor de school :)
    leuk dan ga ik dat met die muzes gebruiken en welke naam?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Euterpe High


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!