• Ik heb iemand gevonden! :)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 16:51 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Titel mag niet in hoofdletters, dus dat heb ik aangepast voor je. ;)


    Let the Night embrace you

    Helaas, ik woon nogal ver weg. Zou ze graag willen overkopen maar dan kan ik ook niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sagitta schreef:
    Titel mag niet in hoofdletters, dus dat heb ik aangepast voor je. ;)


    Dankjewel. :)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Appa schreef:
    Helaas, ik woon nogal ver weg. Zou ze graag willen overkopen maar dan kan ik ook niet.


    Oh, dat is jammer inderdaad. Ik hoef er geen geld voor; ik ben niet zo'n geldzaaier, haha. Ik doe graag een gunst voor anderen ondanks ik er dan zelf geen profijt van heb.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Appa schreef:
    Helaas, ik woon nogal ver weg. Zou ze graag willen overkopen maar dan kan ik ook niet.


    Enjoy life

    - Dit gaat vast een beetje stuntelig klinken maar ik heb geen Facebook dus vandaar -
    Maar wat houdt dat in? Een privé vertoning van This Is Us... Als in, One Direction écht zien en ontmoeten? Want dat lijkt me niet... Toch?


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    - Dit gaat vast een beetje stuntelig klinken maar ik heb geen Facebook dus vandaar -
    Maar wat houdt dat in? Een privé vertoning van This Is Us... Als in, One Direction écht zien en ontmoeten? Want dat lijkt me niet... Toch?


    Nee, gewoon je ziet de film eerder dan de rest en je zit met twintig man in plaats van een hele zaal vol. Ik neem aan dat er ook nog van alles omheen georganiseerd is want anders zie ik ook niet wat er zo speciaal aan is (behalve dat het gratis is). Misschien dat je de jongens live uitgezonden worden maar dat kan ik je zo 1, 2 , 3 niet vertellen...


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Esmae schreef:
    (...)

    Oh, dat is jammer inderdaad. Ik hoef er geen geld voor; ik ben niet zo'n geldzaaier, haha. Ik doe graag een gunst voor anderen ondanks ik er dan zelf geen profijt van heb.


    Als ik er dichtbij zou wonen en zou kunnen dan wilde ik je graag betalen, want ik vind dat je er wel recht op hebt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Als ik er dichtbij zou wonen en zou kunnen dan wilde ik je graag betalen, want ik vind dat je er wel recht op hebt.


    Aw, haha, da's lief. :)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Als je het hier op Quizlet niet kwijtraakt, probeer dan Marktplaats eens. Veel 1D'ers zoeken daar op en (zeker als je het gratis doet) ben je het echt zó kwijt.


    Chaos is a ladder.

    Ik zou graag willen maar ik woon aan de andere kant van Nederland. Ik hoop dat je iemand vind die er wel gebruik van kan maken!


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    ohh waarom woon ik niet meer naar die kant toe.. Mennnn balen.
    naja je zult vast wel iemand blij kunnen maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan