• Omg ! Ik ben zoooo verliefd in die film ... Ik heb hem zelfs 2x na elkaar gezien en 2 dagen later nog een keer ....
    Wie van jullie vind die film ook mooi??


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Ik heb 'm (nog) niet gezien


    26 - 02 - '16

    Yes die is mooi. Vooral wanneer hij haar ten huwelijk vraagt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik!
    Echt grappig dat je het zegt, toen ik hem voor het eerst zag heb ik hem ook 2x opnieuw gezien, en een paar dagen geleden (ik was hem wat uit het oog verloren), bekeek ik hem terug, en het was even hard wenen als de eerste keer ;d


    effort never betrays you

    Ik vind 'm nogal.. te cheesy. Plus ik vond de film eigenlijk over het algeheel niet heel goed in elkaar gezet. Maar mijn verwachtingen lagen misschien nogal hoog omdat iedereen zij dat 'ie zoooo mooi was.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik heb die film al best lang geleden gezien, maar hij is inderdaad echt heel erg mooi.


    Bad decisions make good stories.

    De naam komt me heel bekend voor en ik geloof dat k hem al wel heb gezien. Misschien moet k nog maar een keer kijken..


    Aan niets denken is ook denken.

    Het is een hele leuke en lieve film, maar het is zeker niet de beste die ik al gezien heb. :')


    Take me to wonderland