• Warning: Kan spoilers bevatten!

Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Milah
    Requille
    Beaton
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Ichiya
    Tayniss
    Loian
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa

Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.

Oude topics:

Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

[ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 17:45 ]

Your make-up is terrible

Dit las ik net op tumblr.

After watching the latest episode (11) we all of a sudden started to think that Alison might not have the twin but Cece could! A few people have messaged us about this as well, so we thought we would post this up and put our spin onto it!
    The first scene we saw of Cece in the latest episode was her talking on the phone surrounded by pictures of the Liars and Alison.
    This is what she said on the phone…
    "Hello, where are you? I am not waiting here forever and I sure as hell not going back to Rosewood. Call me."
    Then the next time we saw her was outside Ezra apartment spying on Ezra and Aria, in a black hoodie.
    So this got us thinking, maybe Cece has the twin!
    Twin 1 which is Cece is on the A team as shown the picture about outside Ezra’s apartment. Her motive being that she wants payback for the girls who she thought got her kicked out of College.
    Red Coat could be the second twin! Her saying that she didn’t want to go back to Rosewood on the phone, so she got her sister to do it for her! It doesn’t add up if Cece said she didnt want to go to Rosewood then all of a sudden was there, therefore it has to add up to the twin theory!

Source: http://prettylittlesecrethints.tumblr.com/post/59484325686/here-is-our-official-thoughts-on-cece-after

Het zou best wel goed kunnen, denk ik.

[ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 22:08 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ik vind deze nog altijd vreemd.

Your make-up is terrible

Ik was wat theorieën op youtube aan het kijken, en in een van de flashbacks van de nacht dat Ali verdween, zien we Melissa met Cece praten. Cece heeft bijna precies hetzelfde aan als Ali die avond aanhad, die flashback is al van een tijdje geleden, maar toch vind ik het vreemd dat daar nooit verder op in is gegaan.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Sparia schreef:
    Ik was wat theorieën op youtube aan het kijken, en in een van de flashbacks van de nacht dat Ali verdween, zien we Melissa met Cece praten. Cece heeft bijna precies hetzelfde aan als Ali die avond aanhad, die flashback is al van een tijdje geleden, maar toch vind ik het vreemd dat daar nooit verder op in is gegaan.

Jawel, indirect. Toen Mrs. D zei dat Ali en Cece elkaar na probeerde te doen.

Your make-up is terrible

Wat is eigenlijk jullie favoriete A text?
    Ik kan echt niet wachten!:3

'Dead Girls Walking - A'

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

"I'm still here bitches, and I know everything- A" en "Mona played with dolls, I play with body parts. Game on bitches -A"

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

-Mijn topics-
    Ik kan gewoon niet wachten tot ik morgenochtend de summerfinale kan kijken! :9~

We'll still love each other, forever and always. <3

ohemgee all this sneekpeek's. Ik moet mezelf morgen echt helpen herinneren dat ik niet op facebook kijk voor ik de PLL aflevering heb gezien. Gezien ik zo'n pagina volg die alles wel zal verklappen :W

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

OH MY GOSH

Ik dacht echt dat het gewoon een saaie finale zou worden totdat er 2 redcoats kwamen. Jeetje, ik dacht echt dat Emily in 2 gezaagd zal worden. But omg seriously? Zit je net te denken van "het is nu alles weer over again. Net als Ian viel, nu viel Cece, terwijl Aria haar omhoog probeerde te trekken.", bleek ze gewoon in leven te zijn O_o Ik moet toegeven dat A's lair best mooi is. Heb niet verwacht zoiets in deze episode te zien. Het ogen dat hun de hele tijd dat ze in het lair waren ook. Creepy. En ik wist dat die oude vrouw Ali met iets heeft geholpen. Maar nu ben ik confused, Een paar episodes terug was het een hand van Redcoat dat Alison uit het grond hielp. Nu is het opeens die oud vrouwtje? Iets klopt niet. Ik kreeg echt een schok van me leven toen Ezra A bleek te zijn :O Dat noem ik nu pas een finale!!

-

Not my baby! D:
    Ezrababy no :c

Ik ga straks kijken.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Mag ik erbij op de lijst?

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Beuh, iemand een linkje? Ik vind het niet op mijn gewone sites D:
    nvm, ik was zo enthousiast dat ik dacht dat het episode 13 was die ik nu moest zien.

[ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 8:32 ]

And in that moment, we were infinite.

Ik ga huilen in een hoekje...

Dat Cece Redcoat was had ik al verwacht, niet dat er 2 zouden zijn. En ik vind het echt geweldig dat Ali nog leeft, ik hoop dat we meer van haar personage gaan zien. En begrijp ik het nou goed dat Cece Wilden heeft vermoord?
    Maar, maar, maar, EZRA! (huil) I don't want that. I love Ezra. D:

We'll still love each other, forever and always. <3

Ugh, ik ga zo maar op oortjes jacht.. :'D

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

Omgomg, zo nieuwsgierig....! Maar kan nog niet kijken.

[ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 9:38 ]

You are beautiful, you are love.