• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 aug 2013 - 17:18 ]


    -

    Ach, wat leuk. Dat ongewenste gevoel komt weer om de hoek kijken. Top. Bedankt .


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom neem je jou telefoon niet op? Ik probeer je al 3 dagen te bereiken en je bent niet thuis. Wat is er aan de hand? Heb ik iets verkeerd gedaan?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik haat je zo erg als je zo doet. Je gedraagt je belachelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    .__. oh.. oké.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik snap niet hoe mensen die vroeger gepest werden, nu zelf anderen zitten te pesten. Je zal toch denken dat ze niet willen dat anderen hetzelfde meemaken? Apparently not. -_-


    -

    Weet je, ik zou een PB terug krijgen met een reactie van iedereen als ze allemaal terug waren van vakantie. De vakantie is voor iedereen voorbij en ik heb nog steeds niks :'D

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 18:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Waarom huilde ik daarbij?
    Haha ik zit echt diep te spammen


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zie je wel! Het maakt niet uit of het officieel op papier staat of niet, ik word gewoon onder zijn zorg gerekend, klaar.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Dunkle Wolken und finstere Gedanken,
    die Vollmondnacht zerbricht meine Schranken.
    In mir kommt die Gier auf Getier, dass ich massakrier.
    Spür diese Lust auf Blut jetzt und hier.

    Fcking anime D: Hoe durf je!! Damnit


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik hoop dat niemand teleurgesteld raakt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Patat vanavond. Fuck yes. :Y)

    Ik wil iemand een knal geven... Of ik wil een knuffel ><


    Tijd voor koffie.

    Ideas schreef:
    Ik wil iemand een knal geven... Of ik wil een knuffel ><


    *Hug*


    26 - 02 - '16