• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!



    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 aug 2013 - 17:18 ]


    -

    Pfft, eerst spam je het vorige topic dicht en dan verneuk je de beginpost ook nog.


    Your make-up is terrible

    Heeft iemand enig idee hoe ik copy-paste met een samsung galaxy kan doen??


    -

    Au, mijn oog. Waarom heb ik dit ook alweer?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Heb de beginpost even gefixt ^^

    OT: straks weer stijve nek, sowieso :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom maken sommigen van iets kleins een groot probleem?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Sinds wanneer is ,,laatse reactie = nieuw topic''? How times have changed. (cat)

    OT: Mweh, dipje, ga weg.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:16 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    Sinds wanneer is ,,laatse reactie = nieuw topic''? How times have changed. (cat)


    Iemand vond dat denk ik belangrijk.


    Your make-up is terrible

    HAHA! Lekker voor je. Nu weet je hoe ik me voel! Karma heet zoiets! Ik zou nog blij wezen, want je deed het bij mij erger!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Tayniss schreef:
    Heeft iemand enig idee hoe ik copy-paste met een samsung galaxy kan doen??


    Je duim even op de teksr houden. Als in ingedrukt houden zeg maar en dan de blauwe pijltjes opschuiven naar wat je wil kopiëren en dan bij het topic ook weer even ingedrukt houden dan op 'plakken' drukken of de stipjes in de rechterbovenhoek en dan op plakken drukken


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hoofdletter maybe (ja ik stoor me daaraan)?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    School is zo moeilijk o.O Ik snap echt helemaal niks van natuurkunde en dan gaat die gast ook nog heel snel praten en wist alle aantekeningen voordat we het hebben kunnen opschrijven >.< Gelukkig bestaan er ook mensen die het wel snappen

    Leuk, één abo. En toch vertik ik het om een topic aan te maken. Daarbij zal het toch niets worden. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Iemand vond dat denk ik belangrijk.
    Zij dus word er zeker gespamd door mensen om het laatste berichtje te krijgen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tonto schreef:
    (...)

    Je duim even op de teksr houden. Als in ingedrukt houden zeg maar en dan de blauwe pijltjes opschuiven naar wat je wil kopiëren en dan bij het topic ook weer even ingedrukt houden dan op 'plakken' drukken of de stipjes in de rechterbovenhoek en dan op plakken drukken


    Bedankt!!! Dan weet ik volgende keer hoe t moet.


    -

    UFFHHHHJHHFEDSN kut rooster.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,