• Mijn mama en ik kijken geregeld Telefacts. Vandaag gaat het over 1D ene mijn klein zusje is daar fan van, dus dan kijken we er ook maar naar. Dus bij deze, wie kijken wilt, moet maar snel naar VTM zappen. Het gaat over Directioners en One Direction zelf.
    (Ik geef eerlijk toe, ik heb in de eerste 5 minuten toch al een paar keer mijn wenkbrauw opgetrokken.)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    OMG, IK SPRING VAN DIE KLIF!
    Ja, ik zat daar ook zo van; o.o
    En ik gister toegeven dat 1D wel cool was, mijn mama ook direct; dat zijn dus fans van 1D... Haha.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Haha die zijn allemaal crey crey.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh jee, morgen weer allemaal berichten van fans die zelfmoord hebben gepleegd voor dit..


    Take me to wonderland

    O god.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Imber schreef:
    Oh jee, morgen weer allemaal berichten van fans die zelfmoord hebben gepleegd voor dit..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Is het zo erg? ^^
    Ik heb besloten maar niet te kijken. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    Is het zo erg? ^^
    Ik heb besloten maar niet te kijken. (krul)

    Er was nog eens een docu over 1D fans en toen zouden een heleboel fans zelfmoord hebben gepleegd omdat het hen liet zien dat ze gek zijn...


    Take me to wonderland

    Ik kijk niet, kan niet eens kijken omdat mijn ouders iets anders kijken.


    16 - 09 - '17

    Imber schreef:
    (...)
    Er was nog eens een docu over 1D fans en toen zouden een heleboel fans zelfmoord hebben gepleegd omdat het hen liet zien dat ze gek zijn...

    Tjeees, serieus?Ik zou het grappig vinden als ze me gestoord noemen, waarom pakken ze tegenwoordig alles zo serieus?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ramsassy schreef:
    (...)
    Tjeees, serieus?Ik zou het grappig vinden als ze me gestoord noemen, waarom pakken ze tegenwoordig alles zo serieus?

    Omdat het 1D fans zijn... 13/14-jarige meisjes die denken dat hun leven één en al drama is.


    Take me to wonderland

    Neuj ik hoef niet te zien hoe idioot sommige fans zijn. Come one stupid people. One direction will never marry you they never want to have a baby with you. And they will never know your name.

    Zoo... waarom blijven jullie het vragen... en gillen.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about