• Hey guys!

    Vandaag ben ik naar Elfia geweest als weerwolf. En, ja... Een weerwolf is niet compleet zonder bruine kop, zegmaar. Vandaar dat ik mijn gezicht geschilderd had. Dit is denk ik de derde keer dat ik mijn eigen gezicht geschilderd heb, en het valt me niet tegen.

    Vandaag zag ik er zo uit:



    De vorige keren dat ik mezelf geschilderd had, zag ik er zo uit:




    EDIT: ^ Detail van foto 2


    Wat ik me afvroeg: Zijn er meer mensen hier die weleens face paint doen?
    Zo ja: SHOW MEEEE (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2018 - 22:54 ]

    Damn smexy hoor ;p

    Nee grapjee - het ziet er echt SUPERgaaf uit! ik wou dat ik zulke kunsten had. Facepaint doe ik dus niet, maaaaar ik ben wel begonnen met SFX makeup; nepwonden etc. Misschien als ik dat een beetje kan dat ik me ook ga verdiepen in facepaint etc.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wtf hoe doe je dat? Da's echt mega gaaf!
    Heb jij hier een cursus of zo voor gevolgd? Schilder je ook die gezichten van kinderen op verjaardagsfeestjes ofzo?
    Of ben je er gwn van nature heel erg goed in? :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wat ontzettend gaaf zeg!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mahealani schreef:
    Damn smexy hoor ;p

    Nee grapjee - het ziet er echt SUPERgaaf uit! ik wou dat ik zulke kunsten had. Facepaint doe ik dus niet, maaaaar ik ben wel begonnen met SFX makeup; nepwonden etc. Misschien als ik dat een beetje kan dat ik me ook ga verdiepen in facepaint etc.

    Thanks! (:
    Oeh, dat is super gaaf! Heb je daar misschien ook foto's van? I like that hehe. :3


    Bakugou schreef:
    Wtf hoe doe je dat? Da's echt mega gaaf!
    Heb jij hier een cursus of zo voor gevolgd? Schilder je ook die gezichten van kinderen op verjaardagsfeestjes ofzo?
    Of ben je er gwn van nature heel erg goed in? :')

    Dankjewel! (:
    Nee, ik heb niks gevolgd.
    Vorig jaar besloot ik dat ik weleens wilde proberen om mijn gezicht te schilderen voor Elfia. En dat heb ik toen gedaan. De eerste keer wel met voorbeeld. Toen was ik geschilderd als dat halve groene hoofd. Ik was eigenlijk best blij met het resultaat. Best netjes voor iemand die het voor de eerste keer doet, en dan ook nog eens bij zichzelf (want dat valt niet mee).
    Bij de volgende keer Elfia heb ik me als dat rode hoofd geschilderd (samen met mijn toenmalige vriendin, zij was voor de helft rood, zodat we een duo waren). Dit was zonder voorbeeld en gewoon vrij random, wat in me opkwam.
    Vandaag heb ik weer wat randoms gedaan bij mezelf, zonder voorbeeld.
    Eigenlijk doe ik het alleen voor de lol. Niet voor kinderfeestjes of wat dan ook. Maar ik krijg er veel complimenten over. Misschien moet ik gaan overwegen om er wat mee te doen, haha. :b


    Necessity schreef:
    Wat ontzettend gaaf zeg!

    Thaaanks!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2018 - 22:56 ]

    ugh ik heb je helemaal niet gezien :( ziet er super gaaf uit!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Waaauuw dat ziet er echt super goed uit! Ik zou willen dat ik zou creatief was! You look very handsome :3


    From these ashes, I will rise

    Holy fuck dude, that's amaaaazing!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ahhhhh Frederick, wat ontzettend gaaf! Damn, je ziet er zó tof uit!


    •

    Wauw, hij is echt realistisch! Super tof!
    Maar is het geen hel om alles te doen zonder dat je het goed kunt zien? Want ik ben echt super slecht als het gaat om dingen fixen voor een spiegel haha :')


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wooow dat is echt cool! Als ik filmpjes zie van mensen die het opdoen, ben ik ook altijd zo onder de indruk (: ik ben benieuwd naar wat je nog meer kan


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oii Dat ziet er enorm gaaf uit! You're damn talented!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Wow, artistiek! 👨🏻‍🎨 Ziet er professioneel uit voor iemand die het zichzelf heeft geleerd! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    MaFlodder schreef:
    ugh ik heb je helemaal niet gezien :( ziet er super gaaf uit!

    Ah, damn... Hoe zag jij er uit? (:

    aarsvogel schreef:
    Wauw, hij is echt realistisch! Super tof!
    Maar is het geen hel om alles te doen zonder dat je het goed kunt zien? Want ik ben echt super slecht als het gaat om dingen fixen voor een spiegel haha :')

    Thanks!
    Hmm... Wat ik vooral lastig vind is om strakke lijnen te trekken zoals ik ze zou willen. Dat komt omdat je zelf de kwast vasthoudt en hem in een vreemde hoek moet houden om bij je gezicht te kunnen komen. Voor de rest vind ik het wel meevallen. (:


    @De rest hierboven:
    Dank jullie wel! Dat is zo leuk om te horen. :D

    Dit ziet er echt goed uit hoor! Dat doe je echt goed. Hoe doe je dat? Het lijkt net alsof een professioneel iemand dit heeft gedaan, erg knap van je! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Chantico schreef:
    Dit ziet er echt goed uit hoor! Dat doe je echt goed. Hoe doe je dat? Het lijkt net alsof een professioneel iemand dit heeft gedaan, erg knap van je! ^^


    Dankjewel! (:
    Ik heb gewoon met een kwast en schmink wat randoms op mijn hoofd geschilderd. Zonder voorbeeld, want zelf verzinnen werkt beter bij mij.