• Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    -
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Melody Daisiree Williams // ginnypond
    -
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // Valdez
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    -
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    Emma Anna Wood // Porseleintje


    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness


    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Ellison
    Teddy Lupos // Edgar
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Andreas Ramone Donovan // Edgar

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

    Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen:
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // Dooddoenervo
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten: Bradley Campbell // Dooddoenervo Afdelingshoofd Zwadderich
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // IsA20
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver:


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // Valdez
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss

    Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Jager: Victoire Wemel // Ellison
    Jager:
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit klaar voor de speech van het schoolhoofd. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    TOPIC 2!!!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 18:59 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Teddy Lupin.
    Victoire nam de schaal van haar bord, waar een salade tevoorschijn kwam met een stuk zalm ernaast. Ze wierp een verraste blik op Teddy, die goedkeurend en onder de indruk naar haar eten keek. Vervolgens haalde ook hij het deksel van zijn bord en een spaghetti in een rond bord verscheen. "Oh! Heerlijk!" Naast het bord stonden potjes kruiden, twee soorten kazen en pikante olie, die Teddy gretig over zijn spaghetti gooide. Hij lustte wel iets wat pittiger. Hij nam zijn glas, tikte erop met zijn stok en zei 'druivensap' waarna de drank verscheen. Hij hief zijn glas en wachtte tot Vic hetzelfde zou doen. "Op de vriendschap! Doe trouwens maar alsof ik wijn drink, dat lijkt chiquer." Hij knipoogde.


    kindness is never a burden.

    Victoire Weasley.
    Toen Teddy het deksel van zijn bord haalde, keek ik er met een glimlach naar. "Oh, heerlijk!" Hij gooide meteen pittige olie over zijn bord met spaghetti, wat ik ook niet anders had verwacht. Teddy was dol op scherp eten. Hij pakte zijn glas en liet er uit de punt van zijn toverstok druivensap in stromen. Ik deed hetzelfde, maar dan met sinaasappelsap. Hij hief zijn glas, waarna ik volgde. "Op de vriendschap! Doe trouwens maar alsof ik wijn drink, dat lijkt chiquer." Zei hij met een knipoog. Ik giechelde. Meteen beet ik op mijn lip. Ik giechelde echt helemaal nooit. Snel zei ik, "Op de vriendschap!" en nam een slok van mijn drinken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [OHMYGOD ER IS AL 2 DAGEN NIET GEREAGEERD! :'). Ik laat de koetsen morgenavond aankomen, en dan begint het avondeten en Zaterdag begint de eerste lesdag.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    [OHMYGOD ER IS AL 2 DAGEN NIET GEREAGEERD! :'). Ik laat de koetsen morgenavond aankomen, en dan begint het avondeten en Zaterdag begint de eerste lesdag.]

    Haha is goed!
    Ik kom inspiratie te kort :(


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Dooddoenervo schreef:
    [Mijn personages springen in als het feestmaal begint.]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Scorpius Hyperion Malfoy

    Mijn ogen worden groot als ze toegeeft verlegen te zijn. "Wait, wat? Nee, waarom?" vraag ik meer komt er niet uit mijn mond. Goed bezig Malfoy, dat was niet cool en stotterig en ontzettend dom, berispte ik mezelf. Oh god wat ben ik erg. "Sorry, veel vragen weinig woorden," zeg ik verontschuldigend en haal onverschillig mijn schouders op bij gebrek aan iets anders. Ik zucht en leg me languit op de zetel van de coupé, plaats genoeg zou ik zo zeggen. Ik was zo blij dat dat er niemand meer was komen bij zitten. Eindelijk rust en stilte.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Roos Wemel ~ Griffoendor ~ 3e jaar

    Tot mijn grote opluchting knikt Milan. 'Natuurlijk'
    Ik klim de koets in en prop me tussen Milan en Albus in. Ik zit half op Milans schoot, maar anders past het gewoon niet. Deze koets is volgens mijn niet gemaakt voor vijf mensen.
    Een jongen in de hoek kijkt op van zijn tijdschrift.
    'Hey, ik ben Liam als je dat was vergeten. Dat is Max, hij is nogal apart dus niks van hem aantrekken. En Milan kennen jullie. En Oja! Dat is Sunny, de uil van Milan.'
    Ik glimlach. Die glimlach word breder als Max verontwaardigd uitroept: 'Zo apart ben ik helemaal niet!'
    'Als je verliefd bent op de zus van je beste vriend, klopt het niet precies. En ook als Milan of ik maar tegen een meisje praat, denk je dat het onze vriendin is' grinnikt Liam. Ik volg het gesprek nog een tijdje en kijk dan uit het raam. We zijn vertrokken. Ik kijk op als Milan mijn aandacht trekt.
    'Niks van aantrekken, ze sporen niet echt en ze kibbelen nog wel even door.' zegt hij met een brede glimlach op zijn mond. Ik knik en lach terug. 'Net als Hugo, mijn broertje. Als die eenmaal aan het praten is...' Ik schud lachend mijn hoofd. Ik vraag me af hoe het gaat met de eerstejaars.


    -

    Lucy Wemel
    'Je weet nog niet eens zeker of je er in komt, de selectie is nog niet eens geweest.' zegt Fred.
    'Ja, oke dat is waar het was dan ook maar een grapje,' zeg ik sarcastisch. ik begin te lachen hoe het begint te druppelen en hij er op reageert alsof hij er niet tegen kan en zou gaan smelten.
    'Ben je van suiker freddie?' vraag ik.

    Maerwynn Dacre
    "Wait, wat? Nee, waarom?'' vraagt hij. 'Ík weet niet en ik ga er liever ook niet over door.' ik glimlach even zwakjes. "Sorry, veel vragen weinig woorden," zegt hij dan.
    'Dat geeft niet hoor.' hij gaat languit op de zetel liggen en ik kijk weer even naar buiten.
    'Uhm ik weet niet of je het weet maar de trein is gestopt, we zijn er.'

    - Me laiks your profiel pictuuuruh -
    Teddy Lupin
    Victoire liet sinaasappelsap verschijnen in haar glas en hief het op toen ook Teddy dat deed. Ze giechelde en beet daarna op haar lip. Teddy trok een wenkbrauw op. Hij had Victoire maar een aantal keer horen giechelen. Ze deed het niet veel en dat vond hij niet erg. Teddy had een hekel aan giechelmeisjes. "Op de vriendschap!" beaamde Vic hem vervolgens en hij tikte zijn glas tegen het hare waarna ze beiden een slok namen. Teddy wachtte tot Vic haar eerste hap had genomen omdat hij niet onbeleefd wilde lijken, maar toen ze die had doorgeslikt viel hij aan.


    kindness is never a burden.

    -Dankje! als het niet over de mijne gaat voel ik me echt een maffe idioot. -

    Victoire Weasley.
    Hij trok zijn wenkbrauw op toen ik giechelde, wat ik niet zo raar vond. Ik liet het maar zo, en eerst wachtte ik tot hij de eerste hap nam, tot ik erachter kwam dat hij dat ook deed. Snel nam ik een hap van de zalm, die heerlijk smaakte. "Dit is echt heerlijk." Ik likte over mijn lippen, en nam vervolgens nog een hap van de salade. Ik kreeg een ideetje, en zag dat er plotseling een radio stond.

    -Ik zat zo te denken van, zo'n spaghetti kiss. Maar dat mag niet, haha.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    - Natuurlijk het gaat over de jouwe xd -
    Teddy Lupin
    "Dit is echt heerlijk." Teddy lachte en nam ook een hap van zijn spaghetti, maar had nogal problemen met de slierten op een juiste op zijn vork te krijgen. Toen hij het zo goed als onder de knie had, bleek Vic al een heel eind verder te zitten. Hij keek op en zag dat haar blik op de radio viel. Als ze maar niet wil dansen, dacht Teddy, want hij bakte daar niks van.

    - Not yet. Don't spoil their friendship. D': -


    kindness is never a burden.

    -Well, dankewel dan xd-
    Victoire Weasley.
    Teddy's vrolijke lach vulde mijn gehoorgang, waardoor ik zelf moest glimlachen. Ik zag dat hij nogal aan het stuntelen was met zijn spaghetti kwam een lichtelijk geamuseerde glimlach. Typisch Teddy. Na een tijdje was ik klaar met eten, maar was Teddy nog bezig. Rustig wachtte ik en nam mini-slokjes van mijn drinken. Toch bleef mijn blik steeds op de radio vallen, en ik vond het erg lastig om hem te vragen om te dansen. Het leek me zo leuk, maar ik was er ook veel te nerveus voor, eerlijk gezegd.

    -Then, not as a kiss. More like a very, very awkward moment. -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik laat de koetsen toch iets later aankomen, en iedereen die dan nog niet heeft gereageerd vertrekt automatisch met de koetsen.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    De koetsen komen aan. En iedereen die nog niet is ingestapt stapt automatisch in.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Bradley Campbell

    Ik loop mijn kamer uit, ik ga naar de grote zaal. 'Spannend.' Denk ik. Nieuwe eerstejaars en opnieuw de oude gezichten. Ik denk teug aan daarjuist. In Zweinsveld. Ik liep gewoon tegen een gebouw aan zonder het te beseffen. Toen voelde ik me echt lomp. Ineens dacht ik dat er water over me heen werd gekapt. Maar ik was door haast onthoofde Henk gelopen zonder het te beseffen, en blijkbaar besefte Henk dat ook niet want hij keek niet achterom. Ik vervolgde mijn weg naar de grote zaal. Toen ik aan de trappen kwam moest ik wachten omdat de trappen waren verschoven dus ik kon niet verder. Terwijl ik wacht op de trap begin ik te neuriën. Uiteindelijk komt er een trap mijn Kant op en kan ik naar beneden. Ik kom aan in de hal waar het nu rustig is maar straks zal het hier wemelen van de leerlingen. Ik stap de grote zaal in en daar zat al een deel van de leraren. Ik stap naar de hoofdtafel en ga zitten onder de sterrenhemel.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 20:47 ]


    Queer zijn is gewoon alles