• Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    -
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Melody Daisiree Williams // ginnypond
    -
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // Valdez
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    -
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    Emma Anna Wood // Porseleintje


    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness


    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Ellison
    Teddy Lupos // Edgar
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Andreas Ramone Donovan // Edgar

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

    Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen:
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // Dooddoenervo
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten: Bradley Campbell // Dooddoenervo Afdelingshoofd Zwadderich
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // IsA20
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver:


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // Valdez
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss

    Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Jager: Victoire Wemel // Ellison
    Jager:
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit klaar voor de speech van het schoolhoofd. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    TOPIC 2!!!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 18:59 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    {Okay guys, I'm sorry, I'm here! What happened?}


    Tijd voor koffie.

    Fortunatis schreef:
    {Okay guys, I'm sorry, I'm here! What happened?}


    Ondertussen is iedereen in de koetsen gestapt en sommigen zijn al aangekomen op Zweinstein.
    De eerstejaars zijn met de boten naar Zweinstein gegaan en staan nu in de gang waar allemaal geesten tevoorschijn komen. Foppe heeft de anderen gebombardeerd met stinkbommen.
    Ik heb maar even geschreven dat Lily Alexander negeerde, maar je kan er ook van maken dat ze hem niet heeft gehoord.


    -

    Valdez schreef:
    (...)[Je mag hem wel vraag aan de topicmaakster maar om de username naast Scorpius te veranderen]


    - Ik zou wel willen maar ik weet niet wat er juist allemaal gebeurd is met Scorpius ondertussen. -


    kindness is never a burden.

    {Sorry voor mijn inactiviteit.
    Ik verzin wel wat c:}

    Lily Luna Potter
    Opgewonden spring ik in het bootje, en ik zie het donkere kasteel al opdoemen, op verschillende plekken al verlicht. Het zwarte kasteel steekt duister af tegen de donkerkleurige pastellucht, maar ik weet dat het het tegenovergestelde van Duister is. Ik spring bijna letterlijk op neer in de boot, en ik hoor Hagrid achter me roepen "Effe kalmeren, kleine!" Ik lach stralend naar Hagrid, en blijf rustig zitten. Toch is het moeilijk me te beheersen als ik de ingang steeds dichterbij zie komen, en als ik Professor Lubbermans al zie staan, spring ik verheugd op. "Moet je zien, moet je zien!" Niemand let echter meer op de ingang, want het bootje begint zo vervaarlijk te schommelen in het donkere meer, dat ik er zo goed als in val. Toch heeft Hagrid, die achter me zat, ondanks zijn grootte, bliksemsnelle reflexen, en alleen mijn hoofd raakt ondergedompeld in het water. Als ik mijn ogen doe in het water, zie ik onder me voornamelijk zwart en iets groens. Dan zie ik ineens iets wits voorbijschieten, en ik wil iets roepen. Dan besef ik dat ik onderwater ben, en mijn mond loopt vol. Voor ik verder het meer af kan speuren, wordt ik bovenwater getrokken, en begin ik mijn verhaal opgewonden aan de anderen te vertellen. Ze reageren net zo opgewekt, maar gevuld met ontzag als ik me voel.
    Loom botst het bootje tegen de kant aan, en ik worstel me naar voren om de kant op te springen. Ik besef me meteen ook dat Albus en James me niet meer kunnen plagen met het feit dat ik de jongste ben, en dus niet op Zweinstein ben geweest. Ik spring heen en weer, tot ik Lubbermans in het oog krijg. Ik houd me stil, en ze kijkt me een beetje afkeurend aan, als ze mij natte haar ziet. "Exaresco." Zegt ze daarna kalmpjes, en ik hoor om me heen kreetjes van opwinding- Die ik zelf ook sla, als ik bemerk dat ik helemaal droog ben. Ondanks het feit dat ik ben opgegroeid met toverkracht, blijft het iets bijzonders om het te zien. Ik zou zweren dat ik ook Anderling lichtjes zie glimlachen bij het zien van onze bewondering.
    Groots. Grootser- Dat had ik me voorgesteld als Zweinstein. Dat is het echter niet. Het is Grootserser, Grotesker, Magischer. Ik kijk mijn ogen uit, de gangen zijn hoog en groot, zwemen van Magie vliegen rond, je voelt ze. We komen echter tot de ontdekking dat Magie niet het enige is: Een stank vult onze neus, en onbekend van waar het vandaan komt, kijk ik verbaasd om me heen, net zoals de meeste andere. Sommigen kijken echter lachend omhoog. "Foppe!" Schreeuwt, Lubermns, en ik volg haar blik. Een mannetje met verbazingwekkende kleding vliegt rond, met felgekleurde bolletjes in zijn hand. Mijn mond valt open: Een fopgeest! Ik doe mijn mond echter snel dicht als hij nog een balletje naar beneden gooit, en de hal gevuld wordt door stank. "Foppe, ik haal de het Schoolhoofd erbij!" Ik lach bij het zien van de onbeheerste, normaal zo beheerste, Lubbermans, maar gil dan als er nog een salvo wordt gevuurd op ons, en probeer weg te komen, en de grote zaal te bereiken, afgescheiden door een grote houten deur.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 16:29 ]


    Tijd voor koffie.

    Teddy Lupin.
    Victoire glimlachte en knikte. Hij zette nog een aantal stappen vooruit en achteruit en al snel kreeg Teddy het onder de knie. Geconcentreerd keek hij naar zijn voeten en fronste soms, wanneer Victoires voeten gevaarlijk dicht bij de zijne stonden of wanneer zij even de leiding leek te nemen. Toen hij opkeek merkte hij had Victoire hem recht in de ogen keek en een glimlach op haar gezicht te zien was. Hij bloosde licht. "Zie je? En dan een stapje opzij-" Vic zette een stap naar links en Teddy volgde haar voorbeeld. "Dit is niet zo heel moeilijk."


    kindness is never a burden.

    Edgar schreef:
    (...)

    - Ik zou wel willen maar ik weet niet wat er juist allemaal gebeurd is met Scorpius ondertussen. -


    [Scorpius die zat alleen nog maar met mijn personage Maerwynn in de coupe te praten, en verder is er niet echt iets gebeurt met Scorpius erbij ofzo^^]

    -Omg, ik heb Teddy en Victoire op de Sims gemaakt and they're fucking adorable together.-
    Victoire Wealsey.
    Teddy keek geconcentreerd naar zijn voeten, en keek vervolgens naar me op. Zijn wangen kleurden lichtelijjk rood. Hij volgde me op de voet met het dansen. "Dit is niet zo heel moeilijk. " Ik schudde mijn hoofd. "Je moet het gewoon even te pakken krijgen." Ik keek weer op en bloosde ook lichtelijk toen ik zag hoe dichtbij hij was. Ik kon het nog steeds niet accepteren. Hoe kon ik nou voor Teddy vallen? Ik bedoel, niet dat hij niet aardig en niet knap is, in tegendeel, maar ik had het absoluut niet zien aankomen. Ook al had Teddy het niet altijd door, hij had flink wat aanbidders.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Fortunatis schreef:
    {Sorry voor mijn inactiviteit.
    Ik verzin wel wat c:}

    Lily Luna Potter
    Opgewonden spring ik in het bootje, en ik zie het donkere kasteel al opdoemen, op verschillende plekken al verlicht. Het zwarte kasteel steekt duister af tegen de donkerkleurige pastellucht, maar ik weet dat het het tegenovergestelde van Duister is. Ik spring bijna letterlijk op neer in de boot, en ik hoor Hagrid achter me roepen "Effe kalmeren, kleine!" Ik lach stralend naar Hagrid, en blijf rustig zitten. Toch is het moeilijk me te beheersen als ik de ingang steeds dichterbij zie komen, en als ik Professor Anderling al zie staan, spring ik verheugd op. "Moet je zien, moet je zien!" Niemand let echter meer op de ingang, want het bootje begint zo vervaarlijk te schommelen in het donkere meer, dat ik er zo goed als in val. Toch heeft Hagrid, die achter me zat, ondanks zijn grootte, bliksemsnelle reflexen, en alleen mijn hoofd raakt ondergedompeld in het water. Als ik mijn ogen doe in het water, zie ik onder me voornamelijk zwart en iets groens. Dan zie ik ineens iets wits voorbijschieten, en ik wil iets roepen. Dan besef ik dat ik onderwater ben, en mijn mond loopt vol. Voor ik verder het meer af kan speuren, wordt ik bovenwater getrokken, en begin ik mijn verhaal opgewonden aan de anderen te vertellen. Ze reageren net zo opgewekt, maar gevuld met ontzag als ik me voel.
    Loom botst het bootje tegen de kant aan, en ik worstel me naar voren om de kant op te springen. Ik besef me meteen ook dat Albus en James me niet meer kunnen plagen met het feit dat ik de jongste ben, en dus niet op Zweinstein ben geweest. Ik spring heen en weer, tot ik Anderling in het oog krijg. Ik houd me stil, en ze kijkt me een beetje afkeurend aan, als ze mij natte haar ziet. "Exaresco." Zegt ze daarna kalmpjes, en ik hoor om me heen kreetjes van opwinding- Die ik zelf ook sla, als ik bemerk dat ik helemaal droog ben. Ondanks het feit dat ik ben opgegroeid met toverkracht, blijft het iets bijzonders om het te zien. Ik zou zweren dat ik ook Anderling lichtjes zie glimlachen bij het zien van onze bewondering.
    Groots. Grootser- Dat had ik me voorgesteld als Zweinstein. Dat is het echter niet. Het is Grootserser, Grotesker, Magischer. Ik kijk mijn ogen uit, de gangen zijn hoog en groot, zwemen van Magie vliegen rond, je voelt ze. We komen echter tot de ontdekking dat Magie niet het enige is: Een stank vult onze neus, en onbekend van waar het vandaan komt, kijk ik verbaasd om me heen, net zoals de meeste andere. Sommigen kijken echter lachend omhoog. "Foppe!" Schreeuwt, Anderling, en ik volg haar blik. Een mannetje met verbazingwekkende kleding vliegt rond, met felgekleurde bolletjes in zijn hand. Mijn mond valt open: Een fopgeest! Ik doe mijn mond echter snel dicht als hij nog een balletje naar beneden gooit, en de hal gevuld wordt door stank. "Foppe, ik haal de Perkamentus erbij!" Ik lach bij het zien van de onbeheerste, normaal zo beheerste, Anderling, maar gil dan als er nog een salvo wordt gevuurd op ons, en probeer weg te komen, en de grote zaal te bereiken, afgescheiden door een grote houten deur.


    [Anderling is al met pensioen en Perkamentus is dood. Maar je kan er ook Marcel van maken die tegen Foppe aan het schreeuwen is ^^
    @Valdez Awh, jammer dat je je uitschrijft. En de rol van Scorpius is gewoon weer open, dus je mag hem gewoon claimen (invullen hoeft niet)]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 15:58 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    - Je spoiler verkloot de pagina, :')
    En ik moest best wel lachen, haha. Perkamentus is dood.
    Sorry, het kwam er best wel grappig uit. -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -We hebben bijna een nieuw topic nodig!-


    -

    Moet ik ergens op reageren met James?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Uhm.. Ik dacht dat Emma iets vroeg aan James..]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Porseleintje schreef:
    [Uhm.. Ik dacht dat Emma iets vroeg aan James..]


    (Volgens mij niet. Zij, Mason en Jared waren namelijk weggegaan. Ze was Mason gevolgd.
    Alleen op het feit dat zo goed als iedereen, op Eloise, Sadara (voor zover ik weet) en James na (ik wilde jou de kans geven om te reageren), de coupé hadden verlaten. Maar ondertussen zijn de koetsen ook al aangekomen, dus neem aan dat ze dat nu wel al gedaan hebben. Tenzij ze een andere manier van reizen gebruiken :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Wunjo schreef:
    (...)

    [Anderling is al met pensioen en Perkamentus is dood. Maar je kan er ook Marcel van maken die tegen Foppe aan het schreeuwen is ^^
    @Valdez Awh, jammer dat je je uitschrijft. En de rol van Scorpius is gewoon weer open, dus je mag hem gewoon claimen (invullen hoeft niet)]


    {Meh, wat een domme fouten >< Sorry hoor, ik verbeter het meteen}


    Tijd voor koffie.

    - Ik wil de laatste! Ik wil de laatste! -

    BAM



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    kindness is never a burden.