• Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    -
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Melody Daisiree Williams // ginnypond
    -
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // Valdez
    Milan Robbert Wood // Porseleintje
    -
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Rider
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    Emma Anna Wood // Porseleintje


    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness


    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Ellison
    Teddy Lupos // Edgar
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Andreas Ramone Donovan // Edgar

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje:

    Ravenklauw
    Jongen:
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen:
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // Dooddoenervo
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten: Bradley Campbell // Dooddoenervo Afdelingshoofd Zwadderich
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // IsA20
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Rider
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Porseleintje
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver:


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // Valdez
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss

    Wachter:
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // speechlesss
    Jager: Victoire Wemel // Ellison
    Jager:
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Porseleintje
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // speechlesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit klaar voor de speech van het schoolhoofd. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    TOPIC 2!!!

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 18:59 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    [Awh, Teddy en Victoire zijn zo schattig samen.]


    -Ofcourse they are. They're like, the perfect couple <3-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)

    -Ofcourse they are. They're like, the perfect couple <3-


    [Yes! Ik zit er ook aan te denken om iets van een bal te organiseren. Dat idee hadden we vorig jaar ook bij deze RPG, maar dat is er nooit van gekomen. En dan gaan Victoire en Teddy natuurlijk samen :Y)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    [Yes! Ik zit er ook aan te denken om iets van een bal te organiseren. Dat idee hadden we vorig jaar ook bij deze RPG, maar dat is er nooit van gekomen. En dan gaan Victoire en Teddy natuurlijk samen :Y)]


    - Moet je doen. Iets van twintig jaar vredig wereld bal xd -


    kindness is never a burden.

    Edgar schreef:
    (...)

    - Moet je doen. Iets van twintig jaar vredig wereld bal xd -

    -That's the spirit.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Edgar schreef:
    Teddy Lupin
    Een brede glimlach verscheen op Victoires blik en Teddy kreunde in zichzelf. "Heel graag." Ze stond op, nam haar stok en tikte die tegen de radio. Jazz-achtige muziek kwam uit de radio vandaan en Vic stak haar hand uit naar Teddy. Ze duwde zijn stoel achteruit en stond op, waarna hij haar hand vastnam en meeliep naar de open ruimte. "Het is niet lastig, Teddy." Hij zei niks en 'hmm'-de enkel. Ze legde haar armen om zijn nek en hij plaatste zijn handen voorzichtjes op haar heupen. Hij had het anderen al eerder zien doen dus dacht dat dat de juiste manier was. "Gewoon rustig bewegen op de muziek, af en toe kleine stapjes zetten." Teddy knikte en zette een klein stapje achteruit. "Zo?" vroeg hij.


    Victoire Weasley.
    Algauw voelde ik zijn handen voorzichtig op mijn heupen. Teddy knikte en zette een stapje achteruit. Ik stapte mee. "Zo?" Ik glimlachte en knikte. Vervolgens bewoog ik langzaam op de muziek, en ik keek naar hem op. Nogmaals kwam er een brede glimlach op mijn gezicht te staan toen ik in zijn donkergroene ogen keek. "Zie je? En dan een stapje opzij-" Ik zette een stapje naar links, en bewoog mijn heupen lichtjes mee op het ritme van de muziek.

    -Sorry dat hij zo kort is :<-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ik vraag me af of Lily nog gaat reageren...)

    Alexander Olgar Trädgårdsmästare ~ jaar 1

    Rillend van de kou loop ik de gang in. Mijn bootgenoot was zo aardig geweest om me in het water te duwen, dus ik ben helemaal doorweekt. Gelukkig kan ik goed zwemmen doordat er in Zweden zoveel meren zijn. Ik schrik op uit mijn gedachten als ik opeens en gele wolk zie, een paar meter voor me. Meteen daarna ruik ik de verschrikkelijke stank.
    'Foppe!' hoor ik een paar mensen schreeuwen en ik zie ouderejaars haastig voorbij rennen. Ik kijk omhoog en zie een klein mannetje door de muur weg zweven. Mijn mond valt open.
    'Was dat een geest?' vraag ik. Mijn stem schiet omhoog, zoals altijd als ik geschrokken of verbaasd ben. Het enige antwoord is gehoest en iemand die gilt: 'Ik vind de eerstejaars altijd zo schattig!'
    Geweldig. Schattig gevonden worden is wel het laatste wat ik wil. Ik kijk even rond en zie de reus -hoe heet hij ook al weer- Hagrid nergens meer staan. Iedereen wordt een beetje onrustig wat nog erger word als er ineens allemaal geesten tevoorschijn komen. Deze zijn echter parelwit en doorschijnend. Ik spring van schrik een halve meter de lucht in en kijk met grote ogen naar de steeds groter wordende massa geesten.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 11:08 ]


    -

    xBoselfje schreef:
    (Ik vraag me af of Lily nog gaat reageren...)

    Alexander Olgar Trädgårdsmästare ~ jaar 1

    Rillend van de kou loop ik de gang in. Mijn bootgenoot was zo aardig geweest om me in het water te duwen, dus ik ben helemaal doorweekt. Gelukkig kan ik goed zwemmen doordat er in Zweden zoveel meren zijn. Ik schrik op uit mijn gedachten als ik opeens en gele wolk zie, een paar meter voor me. Meteen daarna ruik ik de verschrikkelijke stank.
    'Foppe!' hoor ik een paar mensen schreeuwen en ik zie ouderejaars haastig voorbij rennen. Ik kijk omhoog en zie een klein mannetje door de muur weg zweven. Mijn mond valt open.
    'Was dat een geest?' vraag ik. Mijn stem schiet omhoog, zoals altijd als ik geschrokken of verbaasd ben. Het enige antwoord is gehoest en iemand die gilt: 'Ik vind de eerstejaars altijd zo schattig!'
    Geweldig. Schattig gevonden worden is wel het laatste wat ik wil. Ik kijk even rond en zie de reus -hoe heet hij ook al weer- Hagrid nergens meer staan. Iedereen wordt een beetje onrustig wat nog erger word als er ineens allemaal geesten tevoorschijn komen. Deze zijn echter parelwit en doorschijnend. Ik spring van schrik een halve meter de lucht in en kijk met grote ogen naar de steeds groter wordende massa geesten.


    [Ik GB Fortunatis even, volgens mij heeft ze dit hele topic nog niet gereageerd.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Roos Wemel ~Griffoendor~3e jaar

    De koets komt na mijn woorden met een schok tot stilstand. Albus is de eerste die naar buiten springt en meteen naar het kasteel loopt. Aardig.
    Ik giechel als Liam de deur open houdt en zegt: 'Dames gaan voor.' Ik sla snel een hand voor mijn mond om het idiote gegiechel te laten stoppen en stap de koets uit. Ik wacht tot de anderen ook de koets uit komen en begin dat ineengedoken te lopen. Het is veel te koud voor september. Ik werp een blik op de beukwilg die daar speciaal voor de vader van Teddy is neergezet. Ik bedenk me dat ik toch eens aan Vic moet vragen hoe het nou zit tussen haar en Teddy. Ik kijk even rond, maar kan geen blauw haar ontdekken. Ik haal mijn schouders op. Die zitten waarschijnlijk al lekker binnen. Ik blijf zwijgend naast Max en Liam lopen die nu hevig aan het kibbelen zijn over het feit dat Liam mij leuk zou vinden. Ik kijk even naar de twee en trek een wenkbrauw op. Ik sta er verdorie naast!
    'Ik hield alleen de deur open!' roept Liam uit. 'Ehm, ik weet niet of jullie het door hebben, maar ik loop naast jullie.' zeg ik. Max kijkt me aan met een en-wat-dan-nog blik en Liam kijk met een opgetrokken wenkbrauw naar Max. Ik heb het gevoel dat ik beter mijn mond had kunnen houden en loop door.


    -

    Milan Robbert Wood
    Albus is de eerste die uit de koets sprong.
    Roos giechelde terwijl Liam de deur voor haar openhield en zei: 'Dames gaan voor'
    Slijmbal. Roos liep zwijgend naast Max en Liam die weer eens aan het kibbelen waren, soms vroeg ik me echt af wat ik met die twee aan moest.
    'Dude, je vindt haar leuk!' zei Max enthousiast. Liam ontkende dat natuurlijk, omdat hij alleen beleefd was.
    'Ik hield alleen de deur open!' riep hij uit.
    'Ehm, ik weet niet of jullie het door hebben, maar ik loop naast jullie' zei Roos. Ik lachte, dat waren ze volgens mij vergeten.
    Max keek Roos aan met zijn bekende en-wat-dan-nog blik. Dat maakte die gast helemaal niet uit. Liam keek met een opgetrokken wenkbrauw naar Max. Wat waren het toch sukkels.
    'De volgende keer, zou ik ze gewoon hun gang laten gaan' zei ik knipogend naar Roos. Helaas voor mij, had Max dat ook gezien.
    'Liam! Je hebt concurrentie!' riep hij nog net niet over het terrein.
    Liam rolde met zijn ogen. 'We geven hem in de kerstvakantie wel aan Robin mee, dan zien we hem voorlopig niet terug' zei Liam zacht tegen me. Ik grinnikte. Robin werkte met draken, en als Max ergens bang voor was, zijn het wel draken. 'Goed plan' stemde ik in.
    De deur van het kasteel was al in zicht en voor me zag ik hoe Max vrolijk vertelde tegen Roos hoe zijn bruiloft met Emma eruit zou zien. Arme Roos, ze had hoogstwaarschijnlijk niet eens iets gevraagd.
    'Foppe inzicht, ik herhaal: Foppe inzicht!' waarschuwde Max ons. Liam en ik keken naar boven en ja hoor, daar was het favoriete spook. Niet dus.
    'Hee Woodie! Max! Liam! En een Weasley! Eindelijk over Emma heen Max?' grapte Foppe.
    Max bromde wat en zuchtend liepen Liam en ik door. Dit jaar gelukkig geen meel over ons heen, zoals vorig jaar.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Roos Wemel ~ Griffoendor ~ 3e jaar

    'De volgende keer, zou ik ze gewoon hun gang laten gaan' zegt Milan met een knipoog. Ik glimlach.
    'Liam! Je hebt concurrentie!' schreeuwt Max, naar mijn mening net iets te hard. Ik zie dat Liam iets tegen Milan fluistert, die meteen een brede glimlach op zijn gezicht krijgt. Ik gok dat het iets is in de trant van een plan om hem stiekem iets te geven uit de winkel van oom George.
    Na een tijdje merk ik dat Max tegen me aan het praten is. Ik heb geen flauw idee waarover, maar ik besluit af en toe te knikken en instemmend te mompelen. Opeens zegt hij iets wat daadwerkelijk interessant is.
    'Foppe inzicht, ik herhaal: Foppe inzicht!'
    Ik kijk naar boven en kreun. Ik heb echt een hekel aan Foppe.
    'Hee Woodie! Max! Liam! En een Weasley! Eindelijk over Emma heen Max?'
    Max bromt wat, maar ik zie dat hij langzaam rood wordt. Ik bijt op mijn lip, maar kijk voor de zekerheid toch de andere kant uit, voor het geval Max mijn brede grijns ziet.
    Uiteindelijk komen we aan bij de Grote Zaal.
    'Doei' zeg ik vrolijk en loop dan naar de tafel van Griffoendor. Daar ga ik op een bank zitten en knoop een gesprek aan met Haast Onthoofde Henk.


    -

    [Ik schrijf me uit sorry, ik heb het een beetje te druk]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [ Iemand anders kan ook je rol overnemen?]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Porseleintje schreef:
    [ Iemand anders kan ook je rol overnemen?]
    [Als iemand hem wil mag dat, maar ik zou niet weten wie]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Valdez schreef:
    [Als iemand dat wil mag dat, maar ik zou net weten wie]


    [Hmm.. Tja, misschien kan ik het wel doen als niemand anders wil ten minsten.. -Dus als iemand wit..- ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Porseleintje schreef:
    (...)

    [Hmm.. Tja, misschien kan ik het wel doen als niemand anders wil ten minsten.. -Dus als iemand wit..- ]
    [Je mag hem wel vraag aan de topicmaakster maar om de username naast Scorpius te veranderen]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque