• ... en toen heb ik dit getekend (:
    Nagetekend, maar toch haha




    Stiekem ben ik er best trots op :3

    ----
    Iemand hier die ook creatief gedaan heeft?


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ziet er echt leuk uit!

    Leuk ;d Lekker kleurrijk
    Maar; I can't be no superman? Je weet dat er nu een dubbele ontkenning in zit? xd (+ In die laatste hoort het niet 'shoot' te zijn ipv 'shot?')

    & ben nu beetje creatief bezig... Ben een hand aan het tekenen xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Me likes (wbw)


    -

    Leuk! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Echt leuk (:


    16 - 09 - '17

    Shion schreef:
    Leuk ;d Lekker kleurrijk
    Maar; I can't be no superman? Je weet dat er nu een dubbele ontkenning in zit? xd(+ In die laatste hoort het niet 'shoot' te zijn ipv 'shot?')

    & ben nu beetje creatief bezig... Ben een hand aan het tekenen xd.


    Ja, ik zag het ook toen ik bezig was met inkleuren haha
    Maar ach, ik heb het nagetekend, en was bovendien te lui om opnieuw te beginnen en het te veranderen :Y)

    & succes met je hand ;p


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    xiheartharry schreef:
    (...)

    Ja, ik zag het ook toen ik bezig was met inkleuren haha
    Maar ach, ik heb het nagetekend, en was bovendien te lui om opnieuw te beginnen en het te veranderen :Y)

    & succes met je hand ;p


    Haha ;d, ik zou daar ook te lui voor zijn. & Dankjewel! Ghehe, ik kon net alleen al opnieuw.. Mijn hand was uitgerekt en hij klopte voor geen meter.. Mja, nu wel ;D Nu ga ik de arm beetje sierlijker maken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dankjewel allemaal! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Shion schreef:
    Haha ;d, ik zou daar ook te lui voor zijn. & Dankjewel! Ghehe, ik kon net alleen al opnieuw.. Mijn hand was uitgerekt en hij klopte voor geen meter.. Mja, nu wel ;D Nu ga ik de arm beetje sierlijker maken.

    Welkom bij de club xd
    Maar dat is balen.., aan handen kan ik trouwens maar beter niet beginnen lol :')
    Succes met je arm dit keer haha


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Echt mooi gedaan!


    Pretty is just a pretty word.

    Wow, goed gelukt hoor :) Vooral de eerste en de laatste!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    wow ja echt mooi! leuk gedaan! ga je ze ophangen in je kamer? :]
    en de laatste x dat ik echt creatief was is bijna een jaar geleden, toen had ik een bureau onderlegger gemaakt, zo met allemaal leuke prentjes op. Maar ik teken en schrijf heel onvast, dus zoiets als dat van jou lukt me toch niet ;3


    effort never betrays you

    Dat ziet er leuk uit. ^^


    •*• Lululu •*•

    Hardy schreef:
    wow ja echt mooi! leuk gedaan! ga je ze ophangen in je kamer? :]
    en de laatste x dat ik echt creatief was is bijna een jaar geleden, toen had ik een bureau onderlegger gemaakt, zo met allemaal leuke prentjes op. Maar ik teken en schrijf heel onvast, dus zoiets als dat van jou lukt me toch niet ;3

    Haha, misschien.. ik weet nog niet wat ik er mee ga doen lol
    & het is een kwestie van geduld bij mij, in het begin ging het ook niet bepaald soepel :')


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Heel jammer dat het teksten van 1D zijn maar mooi gedaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."