• idee vooor nieuwe quiz. dan doe je mee aan spel enz. hier een stukje:

    Het blijkt dat tieners van af ongeveer 15 jaar al graag willen trouwen. Maar de van de wet mag dat niet. Ze moeten nu een maal nog de ware gaan vinden en het is allemaal te duur. Nu heeft Peter Kiezz aangevraagt of hij tieners mogt laten trouwen in een spel. Dit is bekeken en het werd goed gekeurt. Vandaar dat het nieuwe spel DealLove is gemaakt. 10 tieners waarvan 5 jongens en 5 meiden tuusee de 15 en 25 jaar. Ja 25 is geen tiener meer. Maar jong volwassenen. Ze worden in een huis geplaatst voor 1 heel jaar lang. Hierna zullen ze dus weten met wie ze willen trouwen enzo. Maar dan komt het. Iedereen zegt anoniem met wie die wil trouwen. En thuis mogen kijkers stemmen. Ze mogen stemmen welk meisje dese prijs moet winnen maa rook welke jongen. En dit is het gevaarlijke van het spel. Want uiteindelijk moeten die 2 trouwen. Of ze eht nu willen of niet. Dan de volgende regel. Ze zullen met zen 2en in dit huis gaan wonen. Voor 6 maanden. Daarna zijn ze vrij. Ze mogen getrouwd blijven. Maar ook scheiden. Alleen ze mogen pas scheiden als ze een ander ten huwlijk vragen. Ja het klinkt raar een vrouw die een man ten huwlijk vraagt amar als sij wil scheiden zal ze dat meoten doen. Het is dus heel belangrijk. In eht huis staan overal camera’s op de badkamer en de slaapkamers na. Want het zijn tieners en zowiesow verdienen ze wel wat privesie. Ben jij nu helemaal weg van dit spel? En wil jij hier ook aan mee doen? Vul dan de gegevens hier onder in. Over 2 weken krijg je bericht of je wel of niet mee doet’

    http://www.quizlet.nl/quiz/236414/dealloveth-proloog/

    er sijn nu 4 dele,, ben besig met de volgende(A)

    Leuk ^^


    Crack a bottle

    Oww super! Ik ga hem zkr maken ^^


    What you see, is what you get.

    Lijkt me leuk, en orgineel! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    gheghee^^

    trouwens hetgaat niet helemaal goed... want als we bij het gedeelte sijn dat gekoseword word iemand gekose waar je nit helemaal blij mee bent. en ja TH komt erin voor

    ik wl ff melde dater 4 dele sijn nu

    5 ,, corectie =.='

    OEF. Ikke maken x3
    Lijkt me leuk :P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42