• Hai, ik heb even een paar vraagjes:

    1. Waar kan ik gratis e-boeken downloaden?
    2. Hoe zet ik ze op de e-reader? Ik heb namelijk een MacBook en ik ben er nog niet helemaal uit hoe dit ding precies werkt. :'D

    Merci beaucoup!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    1.       Downloaden is makkelijk. Typ gewoon "download -naam van het book- -formaat van het boek-" in bij Google. Dus bijvoorbeeld: "download The Hungergames .epub".

    2.       Hoe je het erop moet zetten weet ik niet want ik heb geen Mac. Op Windows is het gewoon aansluiten met een kabeltje en het dan erop zetten.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 14:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    1. Zoals hier bovenstaat inderdaar gewoon de naam+epub tenzij je een engelse titel hebt dan zou ik er dutch of NL bijzetten. Je kunt ook goed hele boeken collecties op torrent downloaden.
    2. Afhankelijk van de soort e-reader die je hebt maar mijne gaat gewoon via finder en dan de bestanden er naar toe schuiven en klaar is kees.

    1. Ik kijk vaak op deze site: Bookos Helaas zijn er wel een aantal links van boeken verwijderd, vooral van de klassiekers heb ik het idee.
    2. Ik weet niet welke e-reader je hebt, maar ik heb zelf een kobo. Ik gebruik calibre (online boekenbibliotheek) om de gratis boeken (die kun je gewoon toevoegen door ze uit je bestanden uit een map te halen) naar 'mijn apparaat' (reader) te sturen, het is heel simpel.


    Aan niets denken is ook denken.

    mijn oma heeft een e-reader en ze is 83 jaar hoe cool is dat?