• Okay, lol.
    Ik vroeg me af wat mensen die een verhaal schrijven (op Quizlet, maar ook op bijv. Wattpad) doen als ze geen inspiratie hebben, maar wel een deeltje willen posten.
    Ik heb dat namelijk weleens, en dan heb ik dat soms of 1 dag of 2..

    DUSSSS
    Wat ik wilde vragen:

    Wat doe jij als je geen inspiratie hebt, maar wel een hoofdstuk wilt schrijven?

    Alvast bedankt ^^
    XOXOXO

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 17:08 ]


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Hahaha, ik heb soms weken achter elkaar geen inspiratie, dus schrijf ik alles neer als ik die wel heb. :Y)


    -

    Veel epische muziek luisteren, andere verhalen globaal lezen en dagdromen.

    Gewoon schrijven en jezelf geen verwachtingen opleggen. Er rolt dan vanzelf wel een deel uit dat bruikbaar is, dan haal je dat eruit en dan schrijf je daar de rest van je hoofdstuk omheen. En muziek luisteren. Vóoral muziek luisteren.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dit is een van de grootste redene dat ik altijd een voorraad heb voor ik een verhaal activeer. Zo geef ik mezelf ook de mogenlijkheid tijdelijk inspiratiloos te zijn zonder dat de lezers er onder leiden. Maar wat ik doe is een ander verhaal lezen (vaak humor) of met mensen praten die me vanzelf zonder dat ze het weten inspiratie geven.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Lol ik heb al meer dan een jaar geen inspiratie voor een gedegen verhaal :'].
    Yea tell you when I get there, ik kom ook niet uit mijn dip.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bedankt iedereen!!
    Ik denk dat ik hier wel iets me kan ^^
    x


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Ugh, idk. Ik wil echt graag een verhaal schrijven maar ik weet gewoon niet waarover. >.<


    they come, they go

    Ik ga meestal dan opzoek naar inspiratie. Meestal gewoon door plaatjes en foto's te zoeken die ik kan linken aan m'n verhaal ^_^
    Vandaar ook dat ik voor mijn personages altijd veelal acteurs/ actrices/ modellen neem die ik dus wat kan googlen ^_^ Of gewoon wat random plaatjes XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik kijk dan gewoon naar foto's (: Op weheartit zoek ik dan op photography en zo krijg je redelijk wat inspiratie misschien?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Draculea schreef:
    Veel epische muziek luisteren, andere verhalen globaal lezen en dagdromen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Proberen toch iedere dag iets te schrijven, al zijn het twee zinnen. Na een week heb je er wel weer veertien en dan kan je misschien verder.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mijn topics. Dit is een bekend probleem, haha.


    :)

    Even ingekort:
    Veel muziek luisteren en een voorraad hebben?


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    LoveLarry schreef:
    Even ingekort:
    Veel muziek luisteren en een voorraad hebben?


    en gewoon iedere dag iets schrijven?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    (...)

    en gewoon iedere dag iets schrijven?


    Okay, THANKS EVERYONEE ^^
    x


    I'm tired of acting like I'm not hurting..