• Een geweldig virtueel dieren spel gefocust op het fokken van dieren!
    In de wereld van Ovipets kunnen je vrienden en jij de mogelijkheid om dieren op te voeden en verzorgen in alle kleuren van de regenboog. Je kan ook nieuwe dieren onderzoeken, eieren muteren met mutaties die ook weer doorgegeven word aan hun kinderen samen met de kleuren en andere genetische kenmerken. Wat ga jij onderzoeken...

    Als je dit heel leuk vind, ga dan naar deze link :)
    http://ovipets.com/#!/?ref=686667


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    lol oke


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Titel mag niet geheel in hoofdletters


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    De titel is nu veranderd.. ;)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    oh yes, that reminds me of the fact that I should play some games on neopets.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zat vroeger op Webpet, maar toen werd ik verbannen, omdat ik ruzie kreeg met een moderator. (cat)
    En toen ging ik naar Quizlet, waar ik het veeeeeeeeel leuker vind!
    ~ ik ga even die site checken. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    Ik zat vroeger op Webpet, maar toen werd ik verbannen, omdat ik ruzie kreeg met een moderator. (cat)
    En toen ging ik naar Quizlet, waar ik het veeeeeeeeel leuker vind!
    ~ ik ga even die site checken. (;


    lol, daar zat ik vroeger ook echt zo hardcore op :'D
    Nu gelukkig niet meer, en ik heb zulke dingen afgezworen :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zat vroeger ook op web pet en neonpets, maar ovipets is leuker..!!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    En weeeeeeeeeeeer referrals links. Jezus, wat zijn we? Een website waarop je reclame mag maken?
    Daarbij klinkt het gewoon als een neopets clone :'D

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 17:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    En weeeeeeeeeeeer referrals links. Jezus, wat zijn we? Een website waarop je reclame mag maken?
    Daarbij klinkt het gewoon als een neopets clone :'D


    Sorry ik wist niet dat dit eerder gebeurd was :$.. hehe, dat is misschien zo maar Ovipets is anders dan neonpets :)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    Ik zat vroeger ook op web pet en neonpets, maar ovipets is leuker..!!

    Haha lol, het is neopets, zonder de N xD
    Ik zat er ook altijd op, had wel iets van 50 dieren ofzo. Net zoals BellaSara, die met die paarden, ook geniaal :P

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 17:23 ]

    Ik heb geen idee hoe het werkt. Ik heb een katje geadopteerd en nu? Ik kan enkel kweken of wat? :W


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Ik heb geen idee hoe het werkt. Ik heb een katje geadopteerd en nu? Ik kan enkel kweken of wat? :W


    welk katje een male of female? Want dan kan je fokken met 1 van mijn katten :) heet fionarenkema :)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 17:40 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik speelde smoogies. /schaam,schaam


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ichiya schreef:
    Ik zat vroeger op Webpet, maar toen werd ik verbannen, omdat ik ruzie kreeg met een moderator. (cat)
    En toen ging ik naar Quizlet, waar ik het veeeeeeeeel leuker vind!
    ~ ik ga even die site checken. (;


    Ah dat heb ik ook gedaan :3 Net zoals neopets ^^ Maar ik pas voor Ovipets


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Candira schreef:
    (...)

    welk katje een male of female? Want dan kan je fokken met 1 van mijn katten :) heet fionarenkema :)

    Maar kan je echt niet meer dan? Wat als je nu niet wilt kweken? Of is dat echt het doel van het spel?


    Let the Night embrace you