• Ik heb dus morgen voor het eerst stage. Ik heb dit jaar namelijk helemaal geen school, maar 10 maanden lang stage, 5 dagen in de week.
    Ikzelf ga mijn eerste stage - 5 maanden, stage lopen bij een klein maar wel heel gezellig vormgeefbureau'tje hier in de buurt.
    Maar ik ben doodnerveus, omdat ik nu ook echt te maken krijg met klanten en dingen ontwerpen voor hun. Zelf ben ik een super perfectionist
    en bang om fouten te maken.
    Zucht.

    Anyways, wie heeft al eens eerder stage gelopen?


    To infinity and beyond •

    me :D
    bij de kruidvat voor school, was op zich wel gezellig ^^


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik heb vorig jaar ongeveer vijf maanden elke dag stage gelopen op een basisschool, (: was echt super gezellig!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nog niet, ik moet volgend schooljaar pas.
    Enige wat ik heb gedaan is 'stage' gelopen bij de voedselbank. Wat dus eigenlijk gewoon vrijwilligerswerk is. Never again. :W

    Twee dagen bij groep 6. 't was fucking saai.
    Veel plezier bij je stage.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ja, al best veel. Als je een leuke plek vind is het meestal wel erg leuk, maar anders kan het erg saai en vervelend zijn.


    Your make-up is terrible

    Ik moest 3 maanden bij een vormgevingsbureau werken. Was op zich wel gezellig hoor. Dingen maken en klanten. Maar sommige klanten waren irritant.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik heb voor school maatschappelijke stage gedaan bij een instelling voor verstandelijke en geestelijke gehandicapte mensen. Was wel gezellig, maar niets voor mij.


    Take risks and conquer your fears.

    Heb vorig schooljaar een eindstage gelopen van 20 weken, en dat was als ICT-er op een basisschool, ik vond het erg leuk om te doen.

    Ik heb nog nooit stage gelopen.


    26 - 02 - '16

    Ik heb nu twee keer vijf maanden stage gelopen, bij dementerende ouderen. Eerste stage was niet leuk, mijn tweede stage was wel super en daar loop ik nu nog een heel jaar stage en ik werk daar ook, haha.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Uhm, heb al kei vaak stage gelopen. :'D Bij de AH, Verzorgingstehuis, Bibliotheek, Schoenenreus, Kruidvat -waar ik nog steeds werk-. En voor de rest weet ik het niet meer, kan best iets vergeten zijn. In ieder geval is het erg leuk, dus veel plezier. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb heb al 3 jaar stage gehad, 18 weken per schooljaar, in rusthuizen en kinderdagverblijven. Ik was ook altijd bloednerveus de eerste dag! Maar uiteindelijk is alles wel goed verlopen en ben ik in juni afgestudeerd als zorgkundige :)
    De eerste dag van een stage is altijd moeilijk, maar uiteindelijk zul je merken dat je echt wel meer leert uit de praktijk dan uit de theorie x


    Think happy, stay happy.

    Ik heb 4 of 5 jaar geleden eens een weekje stage gelopen bij een basisschool. Ik wist daarna meteen dat ik later niet met kinderen wou gaan werken.
    Volgend jaar ben ik van plan een half jaar in Dublin stage te gaan lopen.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    tientwaalf schreef:
    Ik heb heb al 3 jaar stage gehad, 18 weken per schooljaar, in rusthuizen en kinderdagverblijven. Ik was ook altijd bloednerveus de eerste dag! Maar uiteindelijk is alles wel goed verlopen en ben ik in juni afgestudeerd als zorgkundige :)
    De eerste dag van een stage is altijd moeilijk, maar uiteindelijk zul je merken dat je echt wel meer leert uit de praktijk dan uit de theorie x


    Ja dat heb ik ook al gehoord van heel veel mensen! Ik denk ook dat ik in 10 maanden stage meer leer dan in 2 jaar schooltijd, maar goed.. nu sta ik er in m'n eentje voor. Normaal had ik vriendinnen op school die me er wel doorheen sleepten haha.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 21:18 ]


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    (...)

    Ja dat heb ik ook al gehoord van heel veel mensen! Ik denk ook dat ik in 10 maanden stage meer leer dan in 2 jaar schooltijd, maar goed.. nu sta ik er in m'n eentje voor. Normaal had ik vriendinnen op school die me er wel doorheen sleepten haha.

    Dat is waar, maar uiteindelijk leer je daar ook mensen kennen, waar je misschien ook een band mee opbouwt? Je weet nooit. En dan kunnen die je er ook doorheen sleuren. Of je kan je vriendinnen 's avonds altijd eens bellen om je er doorheen te sleuren :D


    Think happy, stay happy.