• Ik heb eindelijk iets gedaan wat ik al een tijdje wilde doen: een LotR fanfiction schrijven! Het zal over Boromir gaan (dat kon je vast wel zien aan mijn gebruikersnaam) en zijn lot. Het is een kort verhaal, met vier hoofdstukjes + een proloog.


    Link: Klik



    Al nachten achtereen heeft Faramir, de jongste zoon van stadhouder Denethor, een geheimzinnige droom. In die droom wordt een voorspelling gedaan, die duidelijk zal worden als Faramir naar Imladris afreist. Vrezend voor het leven van zijn jongere broer biedt Boromir hem aan in zijn plaats te gaan. De nacht voor zijn vertrek heeft Boromir dezelfde droom, maar daarop volgt een tweede droom, met ook een tweede voorspelling. Een voorspelling die zijn lot en zelfs het lot van midden-aarde kan veranderen, maar die hij om een goede reden stilhoudt.


    Disclaimers:

    - Het verhaal is gebaseerd op het boek en de film. Het is handig als je de film hebt gezien, omdat ik heel veel dingen niet uitleg. Het boek is niet nodig, en je mag me natuurlijk altijd vragen stellen.
    - Alle rechten van personages en plekken gaan natuurlijk naar de geniale professor Tolkien
    - 12+ voor geweld
    - Ik wil dit verhaal nergens anders zien, anders word ik verdrietig (sorry, ik heb niets om je mee te bedreigen).
    - Kort verhaal, dus 4 hoofdstukken en het proloog

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 16:41 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor