• Volgende week dinsdag worden er kaartjes verloot!!! Voor de Tokio Hotel Party! Maar een kleine aantal fans zullen de gelukkige worden met de kaartjes!

    www.tokiohotel.de

    ge moet minstens 16 zijn op de datum van de party :'( en ik ben dan juist 13,bwéhéh 13=>ongeluksgetal!
    en tis in hamburg

    Haha x'D
    Lol zou ik meedoen? x'D

    oooooooooooooooooogod.
    ik ben geen 16.


    i need you like a heart needs a beat.

    Ghaghaa ;
    Ik heb net meegedaan . =D
    en ik heb ook nog 'ns meegedaan op de laptop van mijn broer
    én nog eens op de 'grote' computer ;

    Ik ben trouwens ook nog geen 16 =D
    Mja ; ... vanaf nu dus wel

    x


    /

    pff diej site pakt het niet eens op mijn pc ¬¬ al 2 dagen niet ¬¬ en nja kwee niet presies waneer het zou zijn dan..
    niet dat ik al 16 ben xD


    A Noble was Born in Chaos

    Je komt er niet in oen, je moet je paspoort meenemen enzo :')
    Zo pik je de kans in van iemand die wél naar binnen zou mogen, best lullig nietwaar?

    Je komt er niet in oen, je moet je paspoort meenemen enzo :')
    Zo pik je de kans in van iemand die wél naar binnen zou mogen, best lullig nietwaar?


    Ik neem, moest ik winnen, iemand mee die wel 16 is ; en aangezien 't telkens duotickets zijn .. =)
    en de naam op 1 van de 2 moet staan .. =)

    Zo'n drama gaan ze 'r niet van maken denk ik .

    Ik zie er trouwens ouder uit dan dat ik ben ; weet niet of dat zou helpen .

    x


    /

    juah nou ik vind het gwn zwaar kut hoor.. ik bedoel dan moet je persee 16 zijn.. okej leuk voor de mensen diej dat al zijn hoor.. maar het moet alstijd zow lopen mensjes diej nog fgeen 16 zijn komen werkelijk waar echt nergens.. ik vind het gwn niet eerlijk.. zo krijgen wij niet eens een eerlijke kans...


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    Ik neem, moest ik winnen, iemand mee die wel 16 is ; en aangezien 't telkens duotickets zijn .. =)
    en de naam op 1 van de 2 moet staan .. =)

    Zo'n drama gaan ze 'r niet van maken denk ik .

    Ik zie er trouwens ouder uit dan dat ik ben ; weet niet of dat zou helpen .

    x

    zeer zeker wel ;)
    de winnaar komt op een lijst en die mensen mogen naar binnen, maakt niet uit of je vriendin wel oud genoeg is want daar gaat het niet over. Ze probere zo te voorkomen dat er kids meedoen die uiteindelijk toch niet mogen van hun ouders.

    Je moet ook ouder zijn dan 16 ^^

    Ik weet het, maar et is in Hamburg. En ik woon niet bepaald dicht by Hamburg:S:|


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik weet het, maar et is in Hamburg. En ik woon niet bepaald dicht by Hamburg:S:|
    Ik een uur ander half uur er van daan ofzo :')


    ~

    Omg! Ik zou er 4 uur en 45 minuten overdoen om daar te geraken alleen al Ö


    We'll never be as young as we are tonight

    Wanneer is het dan?


    Life is hard and then we die

    #*%&#)%#@ moet je daar 16 voor zijn o_O?
    DISCRIMINATIE
    (cat)


    I recycle my thoughts.