• hey ik zoek nog story's haha xd maar GEEN; 1D, JB, HP,

    Andere fanfictions zijn welkom :)


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    the school of Secret



    Maggy Arwens gaat naar een kostschool voor bijzondere mensen.
    Ze maakt al gauw vrienden op die school, maar als ze er gewend is
    op die school gebeuren er rare dingen. Ze ziet opeens rare gebeurtenissen van
    mensen die er helemaal niet zijn. En ze ziet telkens
    gebeurtenissen van het verleden. Als ze paar mensen van school goed
    leert kennen dan ontdekt ze wat hun allemaal zijn. Niet alleen hun, maar
    ook haar zelf, maar er dreigt gevaar op die school.
    Slecht mensen willen misbruik maken van hun.
    Dit is het verhaal over een meisje met een gave.

    Story about a girl with a power.
    Story about Love, friendship, fantasy
    and hate

    12+


    yo people


    Pieces of Time ||

    H
    et is het jaar 2012, en het leven van een achttien jaar oud meisje staat op het punt drastisch te veranderen als een zeker groepje haar ontvoert. Niet om de redenen die vaak bekend zijn, zoals verkrachting, losgeld of met familieredenen, nochtans gaat het over wat anders. Vraag jezelf af wat je zou doen wanneer het einde van de wereld in jouw handen ligt? We spreken echter niet over de wereld zoals wij die kennen, maar over de onderwereld.
    Het overkomt de jongejuffrouw, genaamd Rylee. Ze zal de enige zijn die een hele onderwereld ras kan redden.
          ‘Zal je – je overgeven aan je zwakte? Kan je de verleiding weerstaan? Wordt u bang voor de macht die samen gaat met de keuze? Kan je het aan om anders te leven, zoals de uitverkorene?’
    Dat zijn de vragen waar Rylee zich zorgen om moet maken. Alleen. Hoewel er nog altijd een zeer belangrijke vraag is die haar zou moeten aangaan: Zal ze dit avontuur overleven of betekend dit het einde van haar leven? Intriges, liefdes, moord en een heleboel drama zitten er op haar te wachten…

    • Rewriting.
    Horror | Fantasy | Romance | Onbekende Personages

    [ bericht aangepast op 18 sep 2013 - 22:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    When everything changed, I changed too

    Er was een tijd dat ik alles had. De vrienden, een fijne familie, goede punten,... Ik was één van de gelukkigste personen van de hele wereld. Ik was gelukkig, altijd vrolijk en hield ontzettend veel van mezelf, maar niet egoïstisch veel. Ik hield net genoeg van me om anderen lief te kunnen hebben. Een interessant leven, niet? Totdat alles veranderde...

    Wat als je alles hebt? Je bent populair, je familie is vriendelijk, je ouders geven je alles waar je hartje begeert... Maar dan, door één enkele opmerking, lijkt alles te veranderen. Je oh zo trouwe vrienden haken af, je ouders luisteren niet eens naar wat je vertelt. En vanbinnen stort je helemaal in. Het is gedaan met jezelf graag zien, anderen liefde geven. Je haat jezelf, en je gaat eronder door. En dan pak je je laatste toevlucht vast. Hetgeen wat je de pijn zal doen voelen die vanbinnen woedt als een bosbrand...

    -Nederlands geschreven
    -Onbekende personen
    -Soms 16+


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    [url] http://www.quizlet.nl/stories/123913/summer-camp--justin-bieber/ [/url]

    Zou je het erg vinden als het een Engels verhaal was? Want ik ben misschien van plan om mijn nieuwste verhaal in het Engels te doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    A ticket home.



    Mimmi, een Nederlandse verzetsstrijdster komt in aanraking met Eugene, een medic bij de geallieerde. Eugene heeft nog twee oudere broers, die tijdens de strijd zijn overleden. nu komt een groepje van soldaten hem terug brengen naar zijn moeder. Als Eugene orders krijgt om naar de Ardennen te gaan, verliest hij Mimmi uit het oog. zonder dat hij het weet is Mimmi mee gegaan met het groepje soldaten om hem te vinden. Zullen ze hem vinden om terug te keren naar huis?
    genre: een oorlogs drama verhaal.
    het speelt zich af tijdens WWII


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    mijn story de europaspelen.
    is dat misschien iets voor jou?

    Tja, maybe you like: Klik
    Een fanfiction over Annie Cresta, tribuut tijdens de 70e Hunger games en de vriendin van Finnick Odair.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Le click, click, click or click =D


    Some people are art and do art at the same time

    The unsightly things of being differently


    Aylin voelt zich haar hele leven al anders dan haar familie en de mensen met wie ze om gaat. Wanneer ze naar de middelbare school gaat komt ze daar door in de problemen. Haar ouders begrijpen waarom ze zich afzondert. Caner begrijpt haar en samen proberen ze het te reden. Niet alleen thuis, maar ook op school en online.



    The first day, when I saw your face,
    I knew you were special.
    Even when I was giving up all the faith.
    You gave me strength.

    I don't know how you did it,
    but it helped.
    It made me feel human again.
    Like you freed me from my curse.




    The unsightly things of being differently



    Amilia heeft net een heftige relatie achter de rug en is er nog steeds zwaar van in de war. Maar dat de relatie over is hoeft nog niet te betekenen dat het contact voorbij is. Jace wil haar nog steeds blijven zien, maar met een aantal voorwaarden. Hij blijkt nogal losse handjes te hebben en Amilia kan hem ondanks alles maar niet loslaten. Maar dan ontmoet ze Damian en haar leven staat meer op zijn kop dan ooit. Ze wordt op slag verliefd. Zal Damian haar van Jace loskrijgen? En beïnvloed en verblind door de liefde, is alles eigenlijk wel wat het lijkt?

    Proloog
    Mijn ogen waren open, maar ik kon niets zien. Ik was gewaarschuwd. De duisternis zou me te pakken krijgen. Mijn hoofd was een chaos, ik kon de vitale functies van mijn lichaam niet uit elkaar houden. Ik wist niet meer hoe ik me moest bewegen, ik was niets. Ik had alleen nog mijn gedachtes, mijn geest was nog bij me. Dat was een troostende gedachte, de gedachte aan het feit dat ik mijn gedachtes nog had. Zacht geklop. Geklop op mijn hoofd? Ik wist het niet. Het zou net zo goed geklop op mijn buik kunnen zijn, of in mijn tenen.


    Verder lezen? http://www.quizlet.nl/chapters/1133326/proloog/


    • Truth is relative. Pick one that works. •