• Hoi iedereen,

    Dit is eigenlijk meer een zeik topic van mijn kant uit, ik zal het jullie uitleggen.

    Ik ben een paar dagen geleden geopereerd aan m'n gehoor, het is een lang verhaal en uiteindelijk kwam eruit dat ze er niets aan kunnen doen omdat het aangeboren schijnt te zijn en dat ik er maar mee moet leren leven en gelukkig is het alleen maar aan de linkerkant.

    Maar dat is niet de echte reden waarom ik dit schijf, zoals de titel al zei: Ik verveel me.

    Ik zit thuis en ik mag dus nergens heen, ik mag niet naar buiten en de helft van de tijd is er niemand thuis.
    Ik zit wel op Q, maar omdat het doordeweeks is, schrijft bijna niemand en filmpjes kijken komt me de keel ook een beetje uit.
    Af en toe schrijf ik wel voor m'n eigen verhalen, maar ik merk dat ik daar wel moe van wordt.

    Dus mijn vraag was: Heeft er iemand goede tips om de dag door te brengen zonder dat je je verveelt?
    En ik mag geen intensieve dingen doen zoals tillen of sporten.

    Ik hoor het wel (:


    'Darling, just hold on'

    ik heb ook iets aangeboren aan mijn gehoor, wat heb jij?
    ik weet niks, ik verveel me ook


    Don't judge a book on its cover

    Leer tekenen! Genoeg leuke tutorials te vinden online.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben een paar dagen geleden geopereerd aan m'n gehoor

    Ik hoor het wel (:

    I see what you did there!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hm, ik verveel me ook op dit moment. Een film kijken? Dat was ik alleszins van plan zo te gaan doen.
    Ik ben eigenlijk ziek, maar vandaag voel ik me al een stuk beter, dus ik beschouw het maar als een extra verlofdagje.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Verhalen lezen met heel veel hoofdstukken? Of gewoon een boek pakken. Film kijken of spelletjes doen op internet. Klasgenoten opbellen wanneer ze in de les zitten om te plagen, of bel je oma eens.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wel, je kan Quizletters nog altijd stalken (wbw)
    Ik ben ook aangeboren met slechte oren. Mijn rechterkant hoort maar 30% en mijn linker 60%. Ze denken juist alleen me linker te kunnen opereren. Hoe oud ben je? Want ik moet tot me 18e wachten.


    -

    Rhiine schreef:
    Wel, je kan Quizletters nog altijd stalken (wbw)
    Ik ben ook aangeboren met slechte oren. Mijn rechterkant hoort maar 30% en mijn linker 60%. Ze denken juist alleen me linker te kunnen opereren. Hoe oud ben je? Want ik moet tot me 18e wachten.


    bij mij brengen ze de optie opereren niet eens op, maar ik kom er al jaren en toch zeiden ze; misschien moet je maar gehoorapparaten nemen, terwijl ik die al jaren heb, ze zijn gewoon mongolen daar


    Don't judge a book on its cover

    Rhiine schreef:
    Wel, je kan Quizletters nog altijd stalken (wbw)
    Ik ben ook aangeboren met slechte oren. Mijn rechterkant hoort maar 30% en mijn linker 60%. Ze denken juist alleen me linker te kunnen opereren. Hoe oud ben je? Want ik moet tot me 18e wachten.


    Ik denk niet dat de Q'ers dan zo blij met me zijn haha

    Maar het is dus zo dat er aan de rechterkant niks mis is en dat het aan de linkerkant gewoon bagger is.
    Ik draag een gehoorapparaat sinds m'n elfde en ik ben nu 20, dus het is bijna 10 jaar geleden, wat een feestje :s

    Het is zo dat de aangezichtszenuw over één van de gehoorbeentjes loopt en daar kunnen ze niks aan doen.
    Ik moet er maar mee leren leven, en het is gewoon dat we gewoon op de oude voet verder gaan.


    'Darling, just hold on'

    Loueh schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat de Q'ers dan zo blij met me zijn haha

    Maar het is dus zo dat er aan de rechterkant niks mis is en dat het aan de linkerkant gewoon bagger is.
    Ik draag een gehoorapparaat sinds m'n elfde en ik ben nu 20, dus het is bijna 10 jaar geleden, wat een feestje :s

    Het is zo dat de aangezichtszenuw over één van de gehoorbeentjes loopt en daar kunnen ze niks aan doen.
    Ik moet er maar mee leren leven, en het is gewoon dat we gewoon op de oude voet verder gaan.

    Aan jou+ aan Dajly: ik draag gehoorapparaten al sinds net voor me vierse verjaardag. Ongeveer 13 jarenlang dus. Het probleem is dus dat ze op telefoons beginnen te lijken. Steeds krijg ik een slechtere kwaliteit. Wat dus balen is als je al je hoop op hun zet.


    -

    Rhiine schreef:
    (...)
    Aan jou+ aan Dajly: ik draag gehoorapparaten al sinds net voor me vierse verjaardag. Ongeveer 13 jarenlang dus. Het probleem is dus dat ze op telefoons beginnen te lijken. Steeds krijg ik een slechtere kwaliteit. Wat dus balen is als je al je hoop op hun zet.


    ik draag ze ook al meer dan tien jaar ondertussen, maar ik gebruik ze niet zoveel omdat ik er niks aan heb want ze versterken het geluid en ik dan krijg ik echt hele erge hoofdpijn, ook omdat ik klankendoof ben en gewoon woorden verkeerd versta, maakt niet uit hoe luid je het maakt en daar werken ze tegenwoordig wel beter op
    gaan die van jou dan gewoon heel snel kapot?


    Don't judge a book on its cover

    Rhiine schreef:
    (...)
    Aan jou+ aan Dajly: ik draag gehoorapparaten al sinds net voor me vierse verjaardag. Ongeveer 13 jarenlang dus. Het probleem is dus dat ze op telefoons beginnen te lijken. Steeds krijg ik een slechtere kwaliteit. Wat dus balen is als je al je hoop op hun zet.


    Ik heb nu een gehoorapparaat dat het nog net aan kan, daarna is er niks meer :s


    'Darling, just hold on'

    Leer de geweldige otaku wereld kennen en kijk je eerste anime. :Y)
    Ach ja, dat moet je dan wel weer liggen. Het idee van Sinistre vind ik ook een goede. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dajly schreef:
    (...)

    ik draag ze ook al meer dan tien jaar ondertussen, maar ik gebruik ze niet zoveel omdat ik er niks aan heb want ze versterken het geluid en ik dan krijg ik echt hele erge hoofdpijn, ook omdat ik klankendoof ben en gewoon woorden verkeerd versta, maakt niet uit hoe luid je het maakt en daar werken ze tegenwoordig wel beter op
    gaan die van jou dan gewoon heel snel kapot?


    Ja, vooral me laatste ging snel kapot. Ik moet nu vaste vierde krijgen. Ik hoop hard dat die ook wordt verzekerd. Ik hoor gelukkig wel beter dan jou. Alleen ben ik bij het einde van de dag moe van alle inspanning.


    -

    Rhiine schreef:
    (...)

    Ja, vooral me laatste ging snel kapot. Ik moet nu vaste vierde krijgen. Ik hoop hard dat die ook wordt verzekerd. Ik hoor gelukkig wel beter dan jou. Alleen ben ik bij het einde van de dag moe van alle inspanning.


    dat hoop ik ook, ze zijn zooo duur. ik mag eigenlijk ook weer nieuwe, maar een deel moet zelfbetaald worden en ik draag ze nooit, dus neem ik ze ook niet
    dat heb ik dus ook, vroeger was ik ook standaard op vrijdag ziek hierdoor en ik ben echt afgepeigerd na een schooldag, tegenwoordig ga ik al om 10 uur naar bed in plaats van 12 uur zoals eerst


    Don't judge a book on its cover

    Loueh schreef:
    (...)

    Ik heb nu een gehoorapparaat dat het nog net aan kan, daarna is er niks meer :s

    Lol. Bij mij hetzelfde!


    -