• Sinds deze week ben ik officieel student en wel in de mooie stad Utrecht. Ik kom zelf uit het zuiden van Gelderland, dus ik ben nog niet erg bekend in de stad. Morgen ga ik met een meisje dat bij mij in de werkgroep zit de stad een beetje verkennen en nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die een beetje bekend zijn in de stad. Zo ja, weten jullie nog leuke plekjes in de stad? Winkels, restaurantjes, et cetera? Ik weet al wel dat de Mangakissa (bibliotheek met manga's) er zit, dus dat is wel erg nice :'D
    Dus, iemand nog andere leuke tips?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Er was ook een leuk snoepwinkeltje met heel veel Amerikaans snoep in de stad, gewoon als je het station uitkomt rechtsaf de winkelstraat en en dan ergens aan de linkerkant.


    Your make-up is terrible

    Ben er wel eens geweest maar het enigste coole wat ik in Utrecht ken is de mangakissa waar ik wel eens ben geweest ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Toevallig, ben zelf ook net (sinds deze week) nieuw in Utrecht als studente, dus zal je niet veel kunnen aanraden. Als je uitgaat moet je natuurlijk op de neude zijn.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Toevallig, ben zelf ook net (sinds deze week) nieuw in Utrecht als studente, dus zal je niet veel kunnen aanraden. Als je uitgaat moet je natuurlijk op de neude zijn.


    Oh nice! Welke studie doe je?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    De Winkel van Sinkel is geweldig, dat is een restaurant. En verder vind ik bijna alle restaurantjes die beneden zitten altijd wel leuk, bij de grachten.


    Chaos is a ladder.

    Arlert schreef:
    (...)

    Oh nice! Welke studie doe je?


    Ik ben net begonnen aan psychologie. Moet mijn weg hier in Utrecht echt nog wel vinden.
    Winkel van sinkel is inderdaad great, ik heb daar foto's van gezien en ben er een keer binnen gelopen toen ze salsa lessen gaven haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Haaa, medestudent! (: Ik zit zelf op het HKU vestiging Hilversum maar zit op kamers in Utrecht Overvecht.

    De Tivoli is ook erg tof. (: En daarnaast is het natuurlijk heerlijk shoppen hier. Hoe bevalt het voor je op kamers?


    ars moriendi

    @Florentina; leuk! Dan zitten we bij dezelfde faculteit. (': Ik doe Culturele Antropologie, en dat hoort ook bij de sociale wetenschappen. ^^
    @Ribery; ik zit zelf nog niet op kamers, reis voorlopig nog een beetje heen en weer. Het is ook niet zo heel makkelijk om zomaar aan een kamer in Utrecht te komen. ;p Tivoli is nice, ja, daar ben ik ook al weleens geweest. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    @Florentina; leuk! Dan zitten we bij dezelfde faculteit. (': Ik doe Culturele Antropologie, en dat hoort ook bij de sociale wetenschappen. ^^
    @Ribery; ik zit zelf nog niet op kamers, reis voorlopig nog een beetje heen en weer. Het is ook niet zo heel makkelijk om zomaar aan een kamer in Utrecht te komen. ;p Tivoli is nice, ja, daar ben ik ook al weleens geweest. ^^

    Klopt, moet een beetje via via gaan, afgaand op mijn ervaringen. Hier in ons 4-mans studentenhuis komt er binnenkort misschien eentje vrij, haha ;P Moeten we weer gaan hospiteren. (:


    ars moriendi

    Florentina schreef:
    Toevallig, ben zelf ook net (sinds deze week) nieuw in Utrecht als studente, dus zal je niet veel kunnen aanraden. Als je uitgaat moet je natuurlijk op de neude zijn.

    ^ Ik ook ;D Eerstejaars rechten op de uni. Wie voor mij een kamer in de aanbieding heeft mag zich melden. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Never been in Utrecht, sorry. :Y)
    Ik ben ook net student, maar dan in het prachtige Groningen. I just loooove that city.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ugh, de laatste paar maanden ben ik daar niet meer geweest, dus aan mij heb je niet veel. Maar net zoals er eerder gezegd werd, bij de grachten, die restaurantjes zijn leuk en gezellig ;d.

    + ik denk dat je wel bekend bent met de winkel Netjes? De kleding is nice, maar duur.
    En je moet zoiezo echt naar die grote boekenwinkel toe! Wat een keuze c:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 11:35 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waar zit de mangakissa in Utrecht? XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Florentina schreef:
    Toevallig, ben zelf ook net (sinds deze week) nieuw in Utrecht als studente, dus zal je niet veel kunnen aanraden. Als je uitgaat moet je natuurlijk op de neude zijn.



    Nah, Sint-jan kerkhof zit alles hoor, Neude is meer de terrasjes. (wat ook superleuk is!)
    Bij de winkel van Sinkel drink je lekkere chocomelk en eh chillen in het whilhelminapark of idk verder haha.


    SLOAN.

    @Hashi als het goed is niet echt ver van centraal vandaan. Op de website staat een mooi plattegrondje. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)