• Sinds deze week ben ik officieel student en wel in de mooie stad Utrecht. Ik kom zelf uit het zuiden van Gelderland, dus ik ben nog niet erg bekend in de stad. Morgen ga ik met een meisje dat bij mij in de werkgroep zit de stad een beetje verkennen en nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die een beetje bekend zijn in de stad. Zo ja, weten jullie nog leuke plekjes in de stad? Winkels, restaurantjes, et cetera? Ik weet al wel dat de Mangakissa (bibliotheek met manga's) er zit, dus dat is wel erg nice :'D
    Dus, iemand nog andere leuke tips?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik woon al mijn hele leven in Utrecht. Ik vind het een hele leuke stad. Maar echt de leuke plekjes kan ik je niet zo vertellen. Utrecht heeft namelijk voor iedereen wel wat leuks. Dus het hangt er echt vanaf waar je van houd.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    De MGC Experience is een con in oktober in Utrecht. Het is niet zo bekend als Abunai, en de kaartjes zijn goedkoper. Ik ga waarschijnlijk, :Y)

    @Jaeger oehh nice, dat kende ik niet! Ik ga het eens even opzoeken. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Comanche schreef:
    Never been in Utrecht, sorry. :Y)
    Ik ben ook net student, maar dan in het prachtige Groningen. I just loooove that city.


    Groningen is ook heel tof ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Arlert schreef:
    @Jaeger oehh nice, dat kende ik niet! Ik ga het eens even opzoeken. (:

    Clickity.

    Ik kom zo aan op Utrecht en reis dan door naar Zaandam :'D

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 13:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Father vandaag bedoel je? Hoe laat ben je ong. op centraal? Misschien zie ik je wel. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    @Father vandaag bedoel je? Hoe laat ben je ong. op centraal? Misschien zie ik je wel. (':

    Jep vandaag. Ik zal even kijken hoelaat :Y)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 13:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Over 4 minuten :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oeh dat is te vroeg, ik ben er pas over twintig minuten. xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hahaha okay.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.