• Al enkele jaren is het rustig tussen het vagevuur en de hemel.
    Echter hebben ze niet ingezien dat hun aardse kinderen,
    Welke allemaal goden zijn, maar te jong dit te kunnen gebruiken,
    Elkaar kennen, Elkaar mogen, Elkaar leuk vinden.
    Natuurlijk vinden de ouders dit niet het beste,
    aangezien de kinderen van de vijand geen perfecte match zijn voor hun engeltjes/duiveltjes,
    Willen ze de kinderen uit elkaar trekken.

    Dus, nu jullie even ingelicht zijn:
    De kinderen wonen samen in een groot huis, dit is omdat ze geen ouders hebben die voor hun zorgen,
    Er zijn wel begeleiders, welke niet altijd weten wat ze met de kinderen aan moeten.
    De kinderen weten niks van hun ouders af, enkel van hun magie, welke ze soms gebruiken ook al weten ze niet wat ze doen.
    Ze gaan niet naar school, dat krijgen ze in het huis.

    Rollen:

    Kinderen van Zeus x Hera:
    - Nevada Wrendall Palkings. - Delightfully
    - Levina Abigail Dacre - BarnOwl
    - Elijah Nemerya Baratheon. - Pwettyness.
    - Heath William Rodrigues - Raccoon.
    - Zoon :

    Kinderen van Satan x Susan (Susy)
    - Sai Mara Dwell.- Ellison.
    - Gaio Demetri Chloris- Infano.
    - Zoon Gereserveerd voor Faisean.
    - Chavez Horace Williams - Roar
    - Dochter: Reservatie lachlan.


    Regels:
    - Geen one-liners, minimaal negentig woorden.
    - Geen mary of Gary Stue's.
    - Gelieve door te geven als je een langere tijd afwezig bent.
    - Ruzie en 16+ is toegestaan in de rpg, geen geruzie erbuiten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, anders verwijderd.
    - Twee weken geen reactie zonder er iets van te horen is eruit.
    - Niet alleen 1 op 1 spelen.
    - Niemand Negeren.
    - Alleen IK open topics, indien ik dat niet kan zal ik er iemand voor aanwijzen.
    - MAX 2 characters.

    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd: - Kinderen 7 - 24. Ouders +100 en begeleiders + 27.-
    Kind van: - alleen De kinderen.-
    Gave: - Maximaal 2-3 -
    Innerlijk :
    Uiterlijk : -Foto + beschrijving als je wilt.-
    Geschiedenis:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 21:57 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Zou ik nog mee kunnen doen als Satan's dochter?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Lachlan schreef:
    Kan ik nog een dochter van Satan invullen, of zijn die allemaal vergeven?


    Dit was de laatste, dus ik denk dat de Satan-kinderen volzitten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    @Lachlan: Ja dat kan.

    Note: Satan Kinderen vol + De ouders zijn eventueel ook te kiezen! Begeleiders indien, kunnen NPC gespeeld worden.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Hmm ik twijfel of ik Hera wil...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Hmm ik twijfel of ik Hera wil...


    Hoeft ook niet als je niet wilt :]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Naam: Alexander Denis Thomson (betekenis : `beschermer van de mensheid`, `berg van Zeus' )
    Leeftijd: 21 jaar
    Kind van: Zeus x Josephine Thomson.(Alexander is eigenlijk razend op zijn 'biologische vader' .)
    Gave: Kracht en snelheid.
    Innerlijk : Alex is een aardige en betrouw bare jongen ,die vaak spontaan overkomt bij anderen.
    Hij leert graag andere mensen kennen ,maar kan hun ook rap vooroordelen op uiterlijk en de eerste ontmoeting. Hij vertrouwd niet heel snel mensen ,maar als je uiteindelijk zijn vertrouwen wint dan zal hij je willen helpen en zal hij ook voor je door het vuur willen gaan. Alex is iemand die niet rap verliefd word ,of gaat zitten flirten met meisjes. Hij houd het nogal koeltjes en probeert eerst vrienden met je te zijn, voordat hij denkt aan serieuzere dingen. Hij is een sportief en lenig iemand en houd ook wel van een uitdaging ,alleen moet je niet proberen een discussie met hem aan te gaan. Vaak krijg je dan een boel vloekwoorden naar je toegeslingerd en veel scheldwoorden dat hij niet echt meent. Hij is ook een koppig iemand en laat zich niet zomaar doen door anderen. Hij is een doorzetter en wilt ook vaak alles perfect doen, hij kan nogal rap last hebben van woede/agressie aanvallen ,maar die lijkt hij nu onder controle te hebben.
    Uiterlijk :




    Alexander heeft warrige lichtgekrulde lichtbruine haren ,die hij vaak in model zet of gewoon warrig laat. Zijn oogkleur is een mengeling van 3 soorten groen ,met gouden spikkeltjes in die soms lijken te stralen. Alex is 1m83 lang en is redelijk gespierd.

    Zijn kledingstijl varieert vaak ,de ene keer draagt hij iets losjes en casual de andere keer straalt het wat meer klasse uit.
    Geschiedenis: Alexander heeft tot tegenstelling van zijn halfbroers en zussen en menselijke moeder. Aangezien Zeus terug liep naar zijn goddelijke vrouw liet hij zijn moeder achter die zwanger van hem was. Zijn leven was in het begin geen pretje ,zijn moeder had niet veel tijd voor hem en veel geld hadden ze ook weer niet. Toen Alexander 11 was ,trouwde zijn moeder met een aardige man ,maar Alex weigerde zijn achternaam te veranderen ,naar Smiths ,de achternaam van zijn stiefvader. uiteindelijk ging alles steeds beter ,zijn punten op school werden beter en hij werd een top sporter en leider van het rugbyteam op school. Toen hij rond de zestien jaar werd ,had hij per ongelijk een jongen het ziekenhuis ingeduwd ,niet met opzet natuurlijk. Het leek net alsof hij onmenselijk sterk was. Zijn moeder vertelde hem de waarheid over zijn echte het vader en sindsdien is zijn perfecte leventje wat in elkaar gezakt. Hij geloofde zijn moeder niet en weigerde dan ook te stoppen met sport ,maar voor zijn eigen bestwil moest hij stoppen met alle sporten en zelf de lessen op school. Af en toe doet hij nog wel aan sport in het geniep en heeft hij ook zo leren zijn 'gaves' te beheersen. Zijn moeder vertelde hem dat hij naar het huis moest gaan ,wat Alexander dan ook met tegenzin deed.


    Extra: Vlak voordat Alex ,naar het huis vertrok ,voelde hij een bepaald soort aantrekkingskracht tot iemand en toen vond hij Nevada. Al snel bleek dat ze zijn halfzus is. Alexander, zijn moeder en stiefvader hadden haar een tijdje opgevangen en daarna zijn ze samen naar het huis gegaan. Nu zitten ze daar toch al een tijdje.

    Zo :3

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 16:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh nog een vraagje ,aangezien uit de mythologische verhalen over Zeus ,is hij vaak met aardse vrouwen gegaan ,kan het dan ook zijn dat mijn personage dus niet het kind is van Hera en Zeus ,maar van Zeus en een normale vrouw of heb je liever van niet?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef :
    Oh nog een vraagje ,aangezien uit de mythologische verhalen over Zeus ,is hij vaak met aardse vrouwen gegaan ,kan het dan ook zijn dat mijn personage dus niet het kind is van Hera en Zeus ,maar van Zeus en een normale vrouw of heb je liever van niet?


    Ik vind het geen probleem hoor ^^


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Naam: Cersei Joyeuse Stark.
    Leeftijd: Dertig. [03'12]
    Innerlijk :
    Uiterlijk :


    Micaela Mclucas
    Geschiedenis:
    Extra:


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik bestempel Nevada hierbij tot af. :]

    Naam:
    Nevada Wrendall Palkings.
    – Nevada is geen veelvoorkomende naam. Het betekend ‘sneeuw’, en kenmerkt het feit dat ze in november gevonden is, op een heel sneeuwachtige dag.
    Wrendall is geen officiële doopnaam, maar een samenstelling van de namen van haar adoptieouders: Wren en Randall. En uiteraard de familienaam van haar adoptiefamilie, Palkings. Het betekend ‘dwaler.’ Desondanks Nevada meestal voluit genoemd wordt, zijn er uitzonderingen waarin mensen haar Nev noemen.


    Leeftijd:
    Nevada's 'echte' geboortedatum is onbekend. Haar adoptiemoeder, Wren, plaatste haar verjaardag dan ook op de dag waarop ze haar in de sneeuw vonden: 24 november 1994 - iets dat haar achttien jaar oud maakt, vandaag de dag.
    – Het is gewoonlijk voor Nevada om ieder jaar opnieuw op haar verjaardag te verdwijnen. Op die dag wil ze gewoon alleen zijn, en dat hebben haar ouders dan ook al die jaren gerespecteerd.

    Kind van:
    Hera en Zeus.
    – Nevada is altijd dankbaar geweest voor de warme, menselijke armen waarin ze terecht is gekomen. Voor een lange tijd kende ze haar eigen aard niet - van broers of zussen was ze niet op de hoogte. Ze nam gewoon nooit aan dat het belangrijk was om op zoek te gaan naar een leven waaruit ze was ‘weggegooid.’ Ze heeft dus een groot deel van haar leven ergens anders doorgebracht, gelovend dat ze een mens was met.. aparte afwijkingen.

    Gave:
    N
    evada heeft heel lang niet geweten wat haar gave precies is. Dat ze er één heeft, is ongetwijfeld. Pas de afgelopen jaren heeft ze zich verdiept in haar afwijkende ‘kunsten.’ Het is namelijk niet zomaar iets dat Nevada kan verrichten. In feiten, wordt zij een levend orakel genoemd.
    Orakel betekend in meerdere vormen en culturen een boodschapper van hogere, of lagere machten. Bij Nevada werkt dit enkel anders.
    Ze krijgt geen stemmen in haar hoofd, of geesten naast haar bed maar beelden. Visioenen. Meestal betekenen deze visioenen niet veel goeds. Als orakel, is zijzelf vaak degene om die visioenen te behoeden van uitkomen. Soms, echter, krijgt ze juist beelden toegestuurd die haar vertellen wat ze moet doen om iets te laten gebeuren. Het is niet de simpelste gave, en het is vaak overvol in haar gedachten - maar ze doet haar best.
    Zodra Nevada een boodschap ontvangt, kan ze erge hoofdpijnen krijgen, zuurstofgebrek, hartkloppingen, een paniekaanval: zo'n bericht is namelijk niet het gezondste dat er bestaat. Er zijn manieren om de boodschappen te omzijlen. Als werkend orakel, heeft Nevada enige inspraak in de uitkomst van de boodschappen. Zo kan ze soms levens redden, situaties voorkomen of juist en waarschuwing overbrengen op anderen. Als orakel, is Nevada een wijze raadgever. Ze ziet niet alleen dingen die zullen gebeuren, of ooit zijn gebeurd - maar ze kan, als ze zich inspant, zich ook richten op het leven van degene die om haar hulp vraagt. Op die manier kan ze soms een blik op zijn of haar toekomst werpen. Al gebeurt dat zelden, omdat het erg vermoeiend en gevaarlijk is. Het kost haar veel energie en is niet geheel zonder risico.

    Innerlijk:
    Nevada is altijd ‘anders’ geweest dan de anderen. Vaak speelde ze de rol van buitenbeentje, al had ze wel wat vrienden voor ze haar thuisplaats verliet. Nevada is zeer.. volwassen ingesteld. Ze begrijpt de ernst van situaties snel, en is niet de persoon om sarcastisch of humoristisch rond te lopen. Haar gevoel voor humor is dan ook niet zo groot. Het is een feit dat ze weinig lacht, maar áls je haar aan het lachen krijgt - is er geen lieflijker en puurder geluid dan dat, op dat moment. Het is niet eerlijk om te zeggen, maar Nevada is nogal manipulatief. In veel gevallen ziet ze het slechte van anderen niet - of wil ze dat niet zien. Je hebt dan ook heel gemakkelijk haar vertrouwen. Maar, schaadt je haar vertrouwen, of kwets je haar? Dan is het een verzekering dat je het bij haar verknald hebt. Nevada is niet de persoon om wraak te nemen, maar vergeten zal ze nooit. Ze neemt enkel wraak op haar eigen manieren. Een bijwerking van haar gave die je absoluut niet op jouw gericht wilt hebben.
    Nevada is nieuwsgierig. Ze wilt alles weten, zo lang je het maar interessant houdt. Verhalen en geschiedenis zijn dan ook twee, grote bezigheden. Ze heeft zelf geprobeerd te schrijven, tekenen en fotograferen, maar heeft nooit het geduld gehad om daar verder in te gaan. Op sommige momenten weet Nevada niet precies hoe ze haar gedachten moet sorteren, waardoor ze vaak wat afwezig of dromerig lijkt. Dit is niet geheel met opzet, maar ook een deel van haar gave en haar eigen persoon. Ze is heel erg met de wereld en de mensen om haar heen bezig, waardoor ze zichzelf nog wel eens vergeet.
    Op bepaalde momenten weet ze bijvoorbeeld niet eens meer wat ze op een plek doet, of - of ze wel gegeten heeft. Er is veel dat haar bezig houdt, en soms raakt ze daardoor een beetje van de wereld. Het beste om op die momenten te doen, is haar aandacht naar je toe roepen en zorgen dat je die houdt. Vak ontspant ze er wat meer door, en vindt ze rust in de chaos. Als ze echter alleen is, wil het nog wel eens zo zijn dat ze in een trance raakt door haar gedachten.

    Uiterlijk:
    Op het eerste gezicht heeft Nevada niet veel weg van Hera, noch Zeus. Met stevige, lange, roodbruine lokken heeft ze een iets pittigere uitstraling dan haar ogen laten zien. De kleur van haar irissen vormt een groot contrast met haar lichte huid en donkere haar. De azuurblauwe tint is diep en helder. Open, zou je het kunnen nemen. Samen met haar volle, rosé gekleurde lippen is haar gezicht een ware eye-catcher. Er bestaat geen twijfel over de kant waartoe Nevada behoord. Ze straalt het pure licht nog nét niet uit, al probeert ze die uitstraling maar al te graag te verdoezelen door een ‘I don't care’ houding aan te nemen. Mensen nemen haar alleen niet zo serieus. Nev reikt de 160 centimeter, als ze geluk heeft, en is daarmee altijd de kleinste.
    Om mode geeft ze niet veel. Over het algemeen draagt ze dan ook oversized sweaters, hoodies. Alles dat comfortabel zit. Hetgeen dat ze hier echter mee bereikt, is haar kwetsbare kant nog meer naar voren duwen. Ze weigert namelijk om op hakken te lopen, waardoor zij altijd naar iedereen op moet kijken en vaak nog eens geplaagd wordt ook. Er zijn echter momenten waarop Nevada zich optut. Voornamelijk om te doen wat mensen doen, wat zij deed voor ze achter haar echte aard kwam. En op die momenten is ze dan ook stukken volwassener.
    Veel moeite om die levensstijl aan te houden, doet ze niet. Ze wil dat mensen haar kiezen om haar, niet omdat ze er uit zien als een perfect poppetje.




    Geschiedenis:
    Nevada werd achttien jaar geleden in de sneeuw achter gelaten. Vermoedelijk door haar biologische ouders, maar waarom weet ze nog altijd niet. Mede door haar gave is ze langzaam achter de waarheid gekomen. De familie waarin ze terecht kwam bestond uit twee liefhebbende ouders en twee jongere broertjes. Nevada heeft zich er altijd welkom gevoeld, en groeide op als een succesvolle tiener. School, vrienden, familie. Het ging haar voor de wind tot ze een jongen ontmoette. Ze wist dat hij geen goeds betekende: ze had over hem gedroomd. Toch liet ze zich verleiden met het idee van liefde. Ze negeerde haar voorspelling en merkte toen maar al te goed hoe alles uitkwam. Haar familie werd vermoord en ook zij ontsnapte ter nauwe nood aan de dood. Sindsdien neemt Nevada iedere boodschap bloedserieus. Ze heeft zich na al die tijd nog steeds niet vergeven, en dat is dan ook terug te merken in de manier waarop ze met haar gave omgaat. Het is niet gemakkelijk, en het is dan ook een vloek waar ze alleen mee moet zien te leven.
    Na de dood van haar adoptiefamilie, vond ze haar ‘echte’ thuis. Zich thuisvoelen doet ze echter niet. Ze houdt zich nogal afzijdig en probeert zich meer als mens te gedragen dan ze daadwerkelijk is.

    Extra:
    Nevada is zwaar claustrofobisch. Ze weet niet of het daadwerkelijk haar grootste angst is, maar het speelt wel een grote rol in haar dagelijkse leven. Ze staat doodsangsten uit naar kleine ruimtes. Zodra ze er dan ook terecht komt, kan ze een paniekaanval krijgen, benauwdheden, hyperventileren. Waar die angst vandaan komt, weet ze niet. Daarnaast heeft ze een nogal kinderachtige angst; het donker. Ze kan absoluut niet tegen donkere ruimtes. Je kunt haar dan ook tot waanzin drijven, door het licht uit te doen.

    Nadat haar adoptiefamilie vermoord was, had ze nergens om naartoe te gaan. Zo vluchtte ze weg uit haar normale, alledaagse leventje en vond ze Alexander. Of, nou ja, hij vond haar. Hij vertelde haar veel over hun bovennatuurlijke bestaan en op zijn advies is ze meegegaan naar het huis. Alexander is haar halfbroer, maar werd ook haar beste vriend. Ze voelt zich niet bepaald thuis in het huis, en voornamelijk omdat ze heel lang een andere familie gehad heeft is ze nogal sceptisch over het hele familie gebeuren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Delightfully schreef:
    Ik bestempel Nevada hierbij tot af. :]


    I Love groots uitgwerkte chars <3


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Haha, ik vind het altijd handig om veel uit te werken zodat ik me beter aan het type persoon kan houden. ^-^
    Thank you! x


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Pwettyness schreef:
    (...)

    I Love groots uitgwerkte chars <3

    + Ik vind het jammer dat ik er zo slecht in ben.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dit is ook één van de eerste keren dat het mij gelukt is. Er is nog hoop! ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Pwettyness schreef:
    (...)

    I Love groots uitgwerkte chars <3

    Ellison schreef:
    + Ik vind het jammer dat ik er zo slecht in ben.


    Geeft niks, ik ben er zelf ook slecht in ^-^xx


    Yeah, and people in hell want Slurpees.