• Al enkele jaren is het rustig tussen het vagevuur en de hemel.
    Echter hebben ze niet ingezien dat hun aardse kinderen,
    Welke allemaal goden zijn, maar te jong dit te kunnen gebruiken,
    Elkaar kennen, Elkaar mogen, Elkaar leuk vinden.
    Natuurlijk vinden de ouders dit niet het beste,
    aangezien de kinderen van de vijand geen perfecte match zijn voor hun engeltjes/duiveltjes,
    Willen ze de kinderen uit elkaar trekken.

    Dus, nu jullie even ingelicht zijn:
    De kinderen wonen samen in een groot huis, dit is omdat ze geen ouders hebben die voor hun zorgen,
    Er zijn wel begeleiders, welke niet altijd weten wat ze met de kinderen aan moeten.
    De kinderen weten niks van hun ouders af, enkel van hun magie, welke ze soms gebruiken ook al weten ze niet wat ze doen.
    Ze gaan niet naar school, dat krijgen ze in het huis.

    Rollen:

    Kinderen van Zeus x Hera:
    - Nevada Wrendall Palkings. - Delightfully
    - Levina Abigail Dacre - BarnOwl
    - Elijah Nemerya Baratheon. - Pwettyness.
    - Heath William Rodrigues - Raccoon.
    - Zoon :

    Kinderen van Satan x Susan (Susy)
    - Sai Mara Dwell.- Ellison.
    - Gaio Demetri Chloris- Infano.
    - Zoon Gereserveerd voor Faisean.
    - Chavez Horace Williams - Roar
    - Dochter: Reservatie lachlan.


    Regels:
    - Geen one-liners, minimaal negentig woorden.
    - Geen mary of Gary Stue's.
    - Gelieve door te geven als je een langere tijd afwezig bent.
    - Ruzie en 16+ is toegestaan in de rpg, geen geruzie erbuiten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, anders verwijderd.
    - Twee weken geen reactie zonder er iets van te horen is eruit.
    - Niet alleen 1 op 1 spelen.
    - Niemand Negeren.
    - Alleen IK open topics, indien ik dat niet kan zal ik er iemand voor aanwijzen.
    - MAX 2 characters.

    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd: - Kinderen 7 - 24. Ouders +100 en begeleiders + 27.-
    Kind van: - alleen De kinderen.-
    Gave: - Maximaal 2-3 -
    Innerlijk :
    Uiterlijk : -Foto + beschrijving als je wilt.-
    Geschiedenis:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 21:57 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    -

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 22:44 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    -

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 22:35 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    LacieChan schreef:
    Naam: Scarletta Salazana DeLacey
    Leeftijd: 20
    Kind van: Satan
    Gave: Heeft de gave onzichtbaar te worden, kan ook vuur manipuleren. Ze kan ook met hulp van tarotkaarten iemand helpen of raad geven. Niet iedereen gelooft dit, maar haar raad is bijna altijd wel goed.
    Innerlijk : Scarletta is erg in haarzelf gekeerd. Ze zal niet snel haar emoties tonen aan anderen en probeert dit zo goed mogelijk te verbergen onder een masker. Ze heeft het altijd al moeilijk gehad, mede vanwege haar tarotkaarten en andere rare dingen. Ze is ook best wel stil en houdt niet van veel mensen. Daarom brengt ze haar dagen meestal in haar kamer door, lezend of schrijvend. Ze kan uren lang achter elkaar dezelfde cd beluisteren. Ze luistert voornamelijk Metal en Rock. Al mag Nightcore ook wel. Ze heeft een tijdje geprobeerd haar problemen van haar af te drinken, maar toen dit niet werkte is ze ermee gestopt en overgeschakeld op het van haar af werken. Ze werkt nu al een tijdje als serveerster bij een restaurant in de buurt. Ze is niet blij met haar baan, want ze ziet teveel mensen, maar ze werkt keihard om zo haar problemen te vergeten. Buiten haar werk om studeert ze online Forensisch onderzoek. Ze heeft geen behoefte aan de lessen die ze krijgt in het huis waar ze woont, want ze wilt later wel iets doen wat ze leuk vindt. Hierdoor heeft ze meer tijd om online te studeren en weg te sneaken voor praktijklessen.
    Uiterlijk :
    Geschiedenis:
    Extra:

    De rest komt later. Het is btw LacieChan
    Satan's kinderen zaten al vol. Jij had de rol niet gekregen...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Pwettyness schreef:
    (...)

    Je hebt de laatste.
    ,
    Dit was het antwoord op Lachlan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Roar schreef:
    Naam: Chavez Horace Williams
    Leeftijd: Negentien jaar, geboren op twee maart
    Kind van: Susan en Satan
    Gave: Chavez heeft de gave om zich helemaal in de achtergrond te verwerken, alsof ie onder een mantel ligt. Ook maar een kleine beweging met zijn ogen en hij heeft zich al verraden. Het is onmogelijk hem te zien behalve als hij zich beweegt. Je zou hem kunnen zien maar echt opvallend is het dan niet.
    Innerlijk: De meest aardige jongen die je ooit zult kennen heeft de naam Chavez. Met zijn bezorgdheid over zijn familie en vrienden en zijn vrolijke gedrag geniet hij van het leven. Het is dan ook een grappige jongen en vaak is hij serieus, al kan hij bij zijn vrienden wel meer lachen. En als hij bij zijn dierbaren is, staat er op Chavez' gezicht altijd wel een grote glimlach. De negentienjarige jongen is erg slim en kan zich snel voortbewegen voor als er iets ernstigs is. In de ochtend zou je toch echt moeten oppassen voor hem. Zijn ochtendhumeur is niet bepaald zijn beste kant. Als het slecht weer is kan Chavez ook nogal nors zijn. Je zult dan maar beter je mond moeten houden tenzij je er een grote terug wilt. Vechten doet ie wel, daar is ie niet bang voor. Hij is dan ook echt niet bang als je hem uitdaagt. Waar die vrolijke jongen dan gebleven is vragen wel meerderen zich af.
    Uiterlijk:



    Jack Harries

    De chocoladebruine kleur haar past mooi bij de donkere, bruine ogen van Chavez. Zijn haar is kortgeknipt waardoor het vanzelf al in een kuif gaat maar met een klein beetje gel staat het helemaal goed wat ook beter staat. De lichte huidskleur wat meestal door de zon wat gebruind wordt past er dan ook perfect bij, al is het niet altijd een pluspunt. Wat bruiner mag wel van Chavez. Zijn lichaam is gespierd genoeg en heeft een slanke vorm door het vele trainen ervoor. Met zijn één tachtig is hij lang genoeg. Over zijn lengte hoor je hem niet klagen want voor een negentienjarige is het een erg goede lengte. Simpele T-shirts, tanktops, broeken en sneakers met een snapback doen het goed bij Chavez. Simpel en leuk vindt hij wel goed zo. Tattoos of piercings heeft hij niet, dat is zonde zegt hij altijd. Heel misschien een kleine tattoo met een grote betekenis over een paar jaar maar meer niet. Daar wilt ie niet aan denken. Voor zijn slechte ogen heeft Chavez een bril die hij regelmatig opzet.
    Geschiedenis: Over zijn geschiedenis wilt Chavez het niet hebben, voor iedereen is dat dan ook onbekend.
    Extra: Wat hij zelf nog niet weet is dat Chavez een tweelingbroer heeft genaamd Jace.


    Chavez is af [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hopelijk gaan we rap beginnen :3 !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sowieso nog 1 - 2 begeleiders :3 en dan kunnen we beginnen. Ouders kunnen NPC gespeeld worden.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ik denk dat mijn vriendin dit ook wel leuk vind, kan wel even vragen of zij een begeleider wilt spelen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Thanks Brooks :]. Ik weet niet of het wel zo handig is want ik ben heel erg druk bezig met mijn toneelopleiding :I


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Can't wait to begin.


    Infano schreef:
    Can't wait to begin.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik weet niet of het heel raar klinkt, maar we kunnen toch ook wel zonder begeleiders spelen? Als ze echt nodig zijn, kunnen we best een paar 'standaard' namen neergooien en ze zodoende door iedereen laten bespelen? :3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Delightfully schreef:
    Ik weet niet of het heel raar klinkt, maar we kunnen toch ook wel zonder begeleiders spelen? Als ze echt nodig zijn, kunnen we best een paar 'standaard' namen neergooien en ze zodoende door iedereen laten bespelen? :3


    Agree.


    Als er echt niemand de laatste zoon van Zeus wil ,zou ik die misschien nog wel willen maken ^^ Tenzij je liever hebt van niet...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delightfully schreef:
    Ik weet niet of het heel raar klinkt, maar we kunnen toch ook wel zonder begeleiders spelen? Als ze echt nodig zijn, kunnen we best een paar 'standaard' namen neergooien en ze zodoende door iedereen laten bespelen? :3

    Infano schreef:
    Agree.


    Agreed.

    Raccoon schreef :
    Als er echt niemand de laatste zoon van Zeus wil ,zou ik die misschien nog wel willen maken ^^ Tenzij je liever hebt van niet...


    Ik vind het oke hoor ^^


    Yeah, and people in hell want Slurpees.