• Ben jij een Disnerd?


    Ja, het zijn er een hoop voor één dag, dus ik ga d'r maar 'ns mee stoppen... voor vandaag. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh yes. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Ik ben geen nerd. (krul)


    Some people are art and do art at the same time

    Een hoop polls op één dag is niet erg, maar het zou wel prettiger zijn als je ze dan allemaal in één topic zou kunnen zetten. :3

    OT: Ik denk het eigenlijk niet. Ik vind Disney geweldig, maar er zijn te veel films die ik gewoon nog nooit heb gezien. Ze staan wel nog op mijn to watch lijstje. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Een hoop polls op één dag is niet erg, maar het zou wel prettiger zijn als je ze dan allemaal in één topic zou kunnen zetten. :3

    OT: Ik denk het eigenlijk niet. Ik vind Disney geweldig, maar er zijn te veel films die ik gewoon nog nooit heb gezien. Ze staan wel nog op mijn to watch lijstje. ^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    Een hoop polls op één dag is niet erg, maar het zou wel prettiger zijn als je ze dan allemaal in één topic zou kunnen zetten. :3

    OT: Ik denk het eigenlijk niet. Ik vind Disney geweldig, maar er zijn te veel films die ik gewoon nog nooit heb gezien. Ze staan wel nog op mijn to watch lijstje. ^^


    comfort in c h a o s