• Hey allemaal,

    Ik hoop dat mijn topic juist staat. Een vriendin van mij wilt vandaag afspreken
    met een jongen die ze leren kennen heeft op haar stage. Hij had het haar na haar stage gevraagt
    omdat ze haar zo mist. Het probleem is hij is verliefd op haar.
    En dat zegt hij nog elke dag tegen haar. Nu mijn vriendin zei dat dat bij haar zo niet was.
    Maar zou er gewoon als vrienden mee willen afspreken. Maar ze heeft ook een vriendje die ze echter beloofd heeft om samen ook iets te doen.
    Maar ze weet niet echt wat te doen. Met die vriend afspreken of bij haar lief gaan?

    Bedankt als jullie mijn vriendin kunnen helpen :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Er zijn meerdere dagen op de wereld? Ik zou eerst met het vriendje afspreken en later met de vriend.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Als ze iets beloofd heeft aan haar vast vriend, waar ze van houd, moet ze niet zomaar met een andere jongen afspreken.
    Nouja, om met hem vriendschappelijk af te spreken is opzich niet erg hoor, maar niet als ze al beloofd had om iets te doen met haar boyfriend.
    Die zou dat namelijk verkeerd kunnen opnemen.
    Ik zou gewoon die vriend smsen om een ander keertje af te spreken.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Scribe schreef:
    Er zijn meerdere dagen op de wereld? Ik zou eerst met het vriendje afspreken en later met de vriend.


    Ja dat had ik haar ook al gezegt :) Hmm ja me ze zei me eens dat ze haar vrienden ook
    niet in de steek wilt laten omdat ze haar vriendje teveel al ziet.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Scribe schreef:
    Er zijn meerdere dagen op de wereld? Ik zou eerst met het vriendje afspreken en later met de vriend.

    Dat. Al zou ik persoonlijk niet met die vriend afspreken als ik weet dat hij verliefd is en ik dat niet terug kan geven.


    You are beautiful, you are love.

    CatchADreamx schreef:
    Als ze iets beloofd heeft aan haar vast vriend, waar ze van houd, moet ze niet zomaar met een andere jongen afspreken.
    Nouja, om met hem vriendschappelijk af te spreken is opzich niet erg hoor, maar niet als ze al beloofd had om iets te doen met haar boyfriend.
    Die zou dat namelijk verkeerd kunnen opnemen.
    Ik zou gewoon die vriend smsen om een ander keertje af te spreken.


    Ze had me gezegt dat ze het gevraagt had aan haar vriendje en die vond het geen probleem.
    Maar toch twijfeld ze er zo over. Verkeerd opnemen doet haar vriendje gelukkig niet.
    Ze vind ook dat ze haar vrienden niet in de steek mag laten.
    Want ze heeft in de tijd dat ze met haar vriendje is geen enkele keer met vrienden of vriendinnen afgesproken.
    Daar voelt ze zich ook schuldig over. Snap je? :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Folklore schreef:
    (...)
    Dat. Al zou ik persoonlijk niet met die vriend afspreken als ik weet dat hij verliefd is en ik dat niet terug kan geven.


    Hmm ja daar heb je eigelijk ook wel een punt.
    En er zou inderdaad iets kunnen gebeuren. Wil ik niet dat er iets met haar gebeurd.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ehm, oke. Wat raar dat zij met een jongen gaat afspreken terwijl ze weet dat hij verliefd op haar is en zij een vriend heeft.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 10:53 ]


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Ehm, oke. Wat raar dat zij met een jongen gaat afspreken terwijl ze weet dat hij verliefd op haar is en zij een vriend heeft.


    Ja die vriend vroeg dat aan haar. Maar ze wist al dat er iets verkeerds kon lopen vandaag.
    Ze heeft het nu af gezegt wat ze zelf ook het beste vind.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    TomXSarah schreef:
    (...)

    Ze had me gezegt dat ze het gevraagt had aan haar vriendje en die vond het geen probleem.
    Maar toch twijfeld ze er zo over. Verkeerd opnemen doet haar vriendje gelukkig niet.
    Ze vind ook dat ze haar vrienden niet in de steek mag laten.
    Want ze heeft in de tijd dat ze met haar vriendje is geen enkele keer met vrienden of vriendinnen afgesproken.
    Daar voelt ze zich ook schuldig over. Snap je? :)


    Dafuq. Hopelijk zijn ze dan nog niet lang samen.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Dafuq. Hopelijk zijn ze dan nog niet lang samen.


    Ze zijn ver vier maanden samen. Hmm wat toch wel lang al is als je je vrienden niet ziet.
    Of heb ik het nu verkeerd? :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    TomXSarah schreef:
    (...)

    Ze zijn ver vier maanden samen. Hmm wat toch wel lang al is als je je vrienden niet ziet.
    Of heb ik het nu verkeerd? :)



    al vier maanden niet meer vrienden zien en alleen met haar vriendje rondhangen? WTF


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)


    al vier maanden niet meer vrienden zien en alleen met haar vriendje rondhangen? WTF


    Ja ze ziet ze alleen op school. Maar ze begint er haar zelfs ook wat schuldig om te voelen.
    Wat is jouw raad?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    TomXSarah schreef:
    (...)

    Ja ze ziet ze alleen op school. Maar ze begint er haar zelfs ook wat schuldig om te voelen.
    Wat is jouw raad?


    Gewoon dingen afspreken en doen met die vrienden? Zo moeilijk is dat niet toch.


    quidquid excusatio prandium pro

    TomXSarah schreef:
    (...)

    Ja ze ziet ze alleen op school. Maar ze begint er haar zelfs ook wat schuldig om te voelen.
    Wat is jouw raad?

    Iemand zit flink onder de plak.. :')


    ars moriendi

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Gewoon dingen afspreken en doen met die vrienden? Zo moeilijk is dat niet toch.


    Nee inderdaad daar heb je gelijk in. Maar ze gaat niet meer weg want haar volgende bus is zo weg.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,