• Een tijdje geleden had iemand op Q een heel mooi portret van Harry gemaakt (in kleur). Dat had mij geïnspireerd, ik wilde graag ook zoiets maken maar dan met een potlood. Je kan mij beter geen kleur potloden geven. :') Ik maak niet vaak portretten (degene die ik maakte waren bijna altijd mislukt), maar toch wilde ik het graag weer proberen. Nou, dit is dan het resultaat. Wat vinden jullie? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Mooi!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    DiCaprio schreef:
    (...)

    Ik heb hem niet overgetrokken?

    + ik had hem niet eens uitgeprint xd


    Er zijn wel meedere manieren om iets over te trekken; punt is dat de verhoudingen heel goed zijn terwijl je technique niet zo goed is dat is voor mij aanleiding genoeg te vermoeden dat het overgetrokken is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Er zijn wel meedere manieren om iets over te trekken; punt is dat de verhoudingen heel goed zijn terwijl je technique niet zo goed is dat is voor mij aanleiding genoeg te vermoeden dat het overgetrokken is.


    Ik kan je verzekeren dat ik niet heb overgetrokken, ik heb daar het papier niet eens voor. Ik heb geen idee hoe je dat anders zou moeten doen. Eigenlijk vat ik dit op als een compliment lol, dat iemand dat vermoedt. :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Je bedoelt zeker Melian (;
    Maar hij is echt heel goed !!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miuccia schreef:
    Je bedoelt zeker Melian (;
    Maar hij is echt heel goed !!!


    Volgens mij wel ja, als zij een half gezicht in kleur had getekend wel haha! Bedankt! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb al eerder tekeningen van je gezien en ik geloof niet dat jij dit helemaal zelf hebt gemaakt zonder over te trekken, zoals Sinistre al zei.
    En als het niet zo is... Schaduwen. Want dit is gewoon easy line art dan.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 22:15 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Ik heb al eerder tekeningen van je gezien en ik geloof niet dat jij dit helemaal zelf hebt gemaakt zonder over te trekken, zoals Sinistre al zei.
    En als het niet zo is... Schaduwen. Want dit is gewoon easy line art dan.


    Ik heb het echt zelf gedaan. Dit is op tekenpapier in mijn dummie, eerder had ik dat niet. Maar zoals ik al zei, vind ik het ergens toch een compliment dat het lijkt alsof ik heb overgetrokken lol. Maar dat heb ik dus niet gedaan.


    The sun will rise and we will try again.

    Even offtopic. Ik heb een rode dummie :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Even offtopic. Ik heb een rode dummie :]


    Haha awesome, ik heb een zwarte. :'D Ik had er eentje in A5-formaat van school en deze heeft gewoon A4 blaadjes. (:


    The sun will rise and we will try again.

    nice!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dom om nu te reageren maar WOW je tekent zoo mooi! zelfs ik zou dat noooit kunnen!
    Ja dat zelfs omdat ik wel een 10 voor portret tekenen had en ik daar heel blij mee was en hou van portrettekenen!
    Je tekenstijl is echt kei sgoon en als je niet hebt overgetrokken heb ik superveel respect voor jou!
    x


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik vind em echt mooi gelukt :D


    Real eyes realize real lies.

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 23:09 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it




    (de onderste tekening is gemaakt door Melian)

    Ik vind ze wel heel erg op elkaar lijken, eigenlijk. Moest het echt zijn, dan is het natuurlijk erg mooi gemaakt, maar ik vind het jammer dat het zo op elkaar lijkt.
    Dit topic is trouwens gebumpt, of heeft niemand dar door?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    @Papillon, kijk beginpost, daar heb ik het uitgelegd. ^^


    The sun will rise and we will try again.