• Ik ben totaal verliefd op dit lied. Wat vinden jullie ervan? eerlijk zeggen xx ;D

    Ik ben geen fan van Bieber maar toch ben ik best teleurgesteld. Ik heb echt beter van hem verwacht. Ik snap niet hoe 't eerste twee albums van een wereldberoemde ster zoals hem redelijk kunnen zijn en dan met zulke shit te komen.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 3:48 ]


    -

    Ohmygoood, ik vind ze echt net als al zijn andere liedjes omg omg fangirling *O*
    Echt waardeloos dus :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vind Lady Gaga's nieuwe nummer beter :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ellery schreef:
    Ik ben geen fan van Bieber maar toch ben ik best teleurgesteld. Ik heb echt beter van hem verwacht. Ik snap niet hoe 't eerste twee albums van een wereldberoemde ster zoals hem redelijk kunnen zijn en dan met zulke shit te komen.

    Tsja, nu hij toch een fanbase heeft die hem zullen steunen tot aan het moment dat hij een groep puppy's verdrinkt, kan hij uitbrengen wat hij wil. Die "Beliebers" van hem blijven hem toch wel verafgoden.


    ars moriendi

    Ging er niet vanuit dat jullie zo zouden reageren. (cat) Ik vind dit lied best leuk, maar goed dat zou vast aan mij liggen...

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 9:23 ]

    Ik luister hem zo wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Roar schreef:
    Ik luister hem zo wel.


    Hahah oke Brooke :Y)

    Ellery schreef:
    Ik ben geen fan van Bieber maar toch ben ik best teleurgesteld. Ik heb echt beter van hem verwacht. Ik snap niet hoe 't eerste twee albums van een wereldberoemde ster zoals hem redelijk kunnen zijn en dan met zulke shit te komen.


    comfort in c h a o s

    Ik vind het afschuwelijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Filettino schreef:
    Ik vind het afschuwelijk.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Het is Wait For a Minute trouwens. Ik vind 'm opzich wel leuk. :Y)

    Hoevaak moet een Q'er het deksel op de neus krijgen als het gaat op het feit dat er altijd mensen zijn die zo zullen reageren, tegen dat ze het doorhebben dat dat wel degelijk zal gebeuren? (cat)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    BieberNinja schreef:
    Ging er niet vanuit dat jullie zo zouden reageren. (cat) Ik vind dit lied best leuk, maar goed dat zou vast aan mij liggen...

    Dat jij het leuk vindt (wat je goed recht is trouwens), wil niet zeggen dat iedereen er laaiend enthousiast over is.


    ars moriendi

    Nee, sorry. Ik ben meer verliefd op Britney Spears' komende single en album!
    .... NOW FIGHT! :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Niet mijn ding, maar als jij het wel geweldig vindt is dat toch goed? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan